چیت میل یا وعده تقلب چیست؟


فهرست این مقاله

زمان تقریبی مطالعه: ۵ دقیقه

چیت میل یا وعده تقلب چیست؟

با افزایش اپیدمی چاقیo جست و جو برای استراتژی های کاهش وزن به طور فزاینده ای داغ می شود.

در حالی که رژیم غذایی مناسبی را انتخاب کنید که می‌تواند سخت باشد، مهم‌ترین خطر کاهش وزن و پایبندی به‌طور معمولی است که از سلامت یا کاهش وزن شما جلوگیری می‌کند بدون اینکه غذاهایی را که دوست دارید از دست بدهید.

گنجاندن وعده های غذایی تقلب یا روزهای تقلب در برنامه غذایی برای مدتی در بین علاقه مند به تناسب اندام محبوب بوده است، اما اکنون از طریق رسانه های اجتماعی راه خود را به فرهنگ اصلی رژیم غذایی باز کرده است.

این مقاله در مورد روزها و وعده های غذایی تقلب اثربخشی آنها و اینکه آیا آنها را در سفر سلامتی و تناسب اندام خود بگنجانید صحبت می کند.

روزهای تقلب و وعده های غذایی چیست؟

تقلب در یک برنامه غذایی مستلزم دادن مجوز زیر حساب و برنامه ریزی برای تنظیم قوانین موقت رژیم غذایی است.

تئوری پشت این برنامه غذایی رژیم غذایی برای این منظور است که با اجازه دادن به خود برای دوره های کوتاهی افراط، به احتمال زیاد در اکثر مواقع به رژیم غذایی خود پایبند می شود.

هنگام استفاده از روش تقلب، افراد معمولاً از روش تقلب یا روش تقلب یا روز تقلب استفاده می کنند. غذاهایی که از نام ها پیداست، یک وعده غذایی یک وعده غذایی است که از الگوی رژیم غذایی منحرف می شود، در حالی که یک روز ممکن است غذای رایگان برای یک روز کامل را تهیه کنید.

روش های رژیم غذایی تقلب بسیار متنوع هستند. نحوه اجرای آنها ممکن است برای افراد مختلف، به اولویت های متفاوت و رژیم غذایی، بسیار به نظر برسد.

غذاهایی که بهعنوان تقلب میخورید نیز به دلیل ذائقه های فردی از فرد به فرد دیگر متفاوت است، اما شامل غذاهای پرکالری است که در غیر این صورت در یک برنامه غذایی معمولی مجاز است.

هیچ خاصیت برای زمان یا تعداد دفعات تکرار وعده یا روز تقلب شما وجود ندارد. چند نفر یک تقلب می‌کنند، اما بسته به سلامتی یا کاهش وزن فرد، این می‌تواند تغییر کند.

به این ترتیب، استراتژی تقلب قابل انطباق است و می تواند در کنار الگوهای رژیم غذایی مختلف اجرا شود.

توجه داشته باشید که oوش تقلب برای همه سبک های رژیم غذایی مناسب نیست. برخی از رژیم ها، مانند رژیم کتوژنیک، نیاز به رعایت دقیق و بدون جایی برای تقلب دارند. بنابراین، استراتژی تقلب به بهترین وجه در رژیم غذایی مورد استفاده قرار می گیرد که امکان پذیرایی را فراهم می کند.


خلاصه

چیت میل وعده های غذایی برنامه ریزی شده است که شامل غذاهای مقرون به صرفه است که معمولا در رژیم غذایی شما مجاز است. روز تقلب زمانی است که به خودتان اجازه دهید هر غذایی را که می توانید در طول یک روز کامل مصرف کنید.


آیا تقلب واقعا کار می کند؟

مدیریت وزن و تغییرات ترکیب بدنه های پیچیده ای هستند. همه به راهبردهای یکسان پاسخ یکسانی نخواهند داد – بهترین غذا همان برنامه ای است که می توانید به آن پایبند باشید.

به خوبی شناخته شده است که اگر کمتری از آنچه می سوزانید بخورید، ممکن است باعث کاهش وزن شود. به این ترتیب، اگر بتوانید یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده را اجرا کنید و به طور کلی کاهش دهید، استراتژی تقلب برای پیشنهاد یا روز تقلب ممکن است برنامه ریزی شود.


بیشتر بدانید:

وعده غذایی بعد از تمرین ،مهم ترین وعده غذایی یک بدنساز!
چگونه می توانید یک برنامه غذایی خوب را ببینید؟
ارتباط بین رژیم غذایی و بیماری روانی چیست؟

آیا «غذاهای تقلبی» به رژیم غذایی شما کمک می کند یا آسیب می زند؟

منفی: متقلب ها هرگز برنده نمی شوند

آنا تیلور, MS, RD, LD, CDE میگوید: «با« غذاهای تقلب », تنها چیزی که تقلب میکنید خودتان هستید.

اگر امیدوارید هفته ای ۱ پوند وزن کم کنید و ۲۰۰۰ در روز بسوزانید، باید ۵۰۰ بار در روز کاهش یابد. این معناست که نباید بیش از ۱۰۰ بار در روز مصرف کنید.

یک وعده غذایی متککل از یک چیزبرگر دوبل با سیب زمینی سرخ شده و یک میلک شیک می تواند از ۲۰۰۰ گرم به شما باگگرداند.

او میگوید: «وقتی به وعده های غذایی و میانوعده های دیگر اضافه کردید، به معنای واقعی کلمه، نیمی از تلاش شما برای رسیدن به اهداف و ورزش در طول هفته را از بین میبرد.

ممکن است رفتارهای ناسالم را کند کند

روند گنجاندن غذاهای تقلب در برنامه غذایی شما به صورت فزاینده ای در رژیم غذایی غربی و فرهنگ تناسب اندام، به ویژه در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب شده است.

دیدن عکس هایی از غذاهای بسیار مقوی در کنار افراد با هیکل تناسب اندام و عضلانی معمولی است که این را ایجاد می کند که رژیم غذایی رژیم غذایی تقلب کلیدی برای دست یابی به ظاهر ساختاری فرهنگی آنهاست.

در شرایطی که ممکن است برای برخی افراد کارساز باشد، ممکن است بالقوه مضری باشد.

حرفه ای (با چند اخطار)

کیت پاتون, med, RD, CSSD, LD, با تقلب مثبت یک نتیجه مثبت موافق است – تا زمانی که اضافه را در جای دیگری در روز جبران کنید.

او می گوید: «مثلاً می توانید برای مدت طولانی یا با شدت ورزش کنید.

جولیا زومپانو، RD، LD میگوید که آیا وعده های غذایی تقلب کمک می کند یا آسیب می رساند به شخص دیگری.

او میگوید: «اگر با خوردن آن تکه کیک، یا همبرگر و سیبزمینی سرخکرده احساس می کنم کمتری می کنم، و نمی کنم یکی از همه چیزهایی را که از منوی غذا سفارش دهید، می توانید به نتایج بلندمدت بهتری تبدیل کنید.

اما بدانید که افراط در غذاهای «ممنوo» می‌تواند باعث شود که آنها را پیدا کنید. اوان می کند: «و اگر پرخوری یا پرخوری دارید، می توانید این رفتارها را تقلید کنید.

تقلب یا درمان؟

کاهش وزن موفق و پایدار چیزی بیشتر از خوردن خوراکی کمتر است که در یک روز می سوزانید. نگرش شما نسبت به غذا همچنین می تواند به طور قابل توجهی برای شما برای مقابله با مقاومت در برابر وسوسه و تنظیم رفتارهای غذایی تثیر بگذارید.

کلمه “تقلب” از نظر فرهنگی بار منفی دارد و با احساس گناه همراه است. استفاده از اططلاح برای توصیف یک غذا یا وعده غذایی می تواند شما را برای حفظ خودکنترلی حتی در غذای غذای تقلب را مختل کند.

یک مطالعه سه ماهه متوجه شد که کیک شکلاتی را با جشن مرتبط میدانند نسبت به افرادی که این غذا را با احساس گناه مرتبط میدانند، در کاهش وزن خود موفق تر بودند.

از آنجایی که غذای تقلبی یا یک روز بر روی یک سیستم مصرف بر روی این غذا وجود دارد، ممکن است برای کسانی که غذای خود را تنظیم کنند مشکل دارند، بیاثر باشند. برخی از افراد ممکن است حتی احساس ناامیدی و گناه را تجربه کنند.

تنظیم مجدد یک غذای تقلب با پیام های مثبت تر، مانند یک وعده غذایی، می تواند بهتر از خود تنظیمی و رفتارهای غذایی سالم با این نوع الگوی رژیم کمک کند.

میخوای تقلب کنی؟ باهوش باش

کریستین کرک پاتریک، MS، RD، LD، توصیه می کند اگر تصمیم به تقلب دارید، استاکیستراکی او میگوید: «یک غذای تقلب را صرفاً برای اینکه رژیم غذایی خود را کمرنگ کنید، برنامه ریزی نکنید.

به شما اجازه دهید برای یک رویداد خاص رژیم غذایی خود را کنار بگذدر. اگر متوجه شدید که حوصله خیانت کردن، این کار را نکنید – مج٨ورش نه.

خانم پاتون می‌افزاید: همچنین این گزینه‌های تقلب را نسبتاً سالم ددا:ر

به جای چیزبرگر دوبل بیکن، یک چیزبرگر تکی سفارش دهید.
سیب زمینی سرخ کرده خود را به اشتراک بگذارید
به جای سفارش یک فتوچین کامل آلفردو، یک پاستا پریماورا را تقسیم کنید.

این رژیم چگونه برای شما کار می کند؟

خانم تیلور میگوید: اگر متوجه شوید که الگویی از غذاهای تقلبی از غذاهای تقلبی ایجاد کرده است، احتمالاً رژیم غذایی شما قابل زندگی نیست. خیلی از رژیم ها خیلی سخت هستند.

او نظران می کند که هر چیزی که می خورید نباید رویای یک متخصص تغذیه د. با پایه ای از محصولات از فیبر، غلات کامل، پرورش های بدون چربی، لبنیات کم چرب و سالم شروع کنید.

سپس به خودتان کمی نظر بدهید:

برای حفظ سلامتی ۸۰ درصد مواقع غذای سالم بخورید و به خود اجازه دهید ۲۰ درصد معده خالی باشد (تمرین کنترل بخش).
برای بهبود سلامتی، ۹۰ درصد غذاهای سالم بخورید و به خود اجازه دهید ۱۰ درصد معده خالی باشد.

نتیجه نهایی: از غذا برای دریافت، تنبیه یا آرامش خود استفاده نکنید. برای داشتن یک رابطه سالم با غذا سعی کنید و از وزن سالم لذت ببرید – در حالی که از وعده های غذایی خود لذت می برید.


شاید مطالب زیر برایتان مفید باشد:

رژیم غذایی یا ورزش، برای کاهش وزن سالم کدام را انتخاب کنم؟
ارتباط رژیم غذایی و خوابیدن شما (غذا برای خواب راحت)
۸ ماده غذایی که برای هورمون های شما مضر هستند

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.