چگونه می توانید یک برنامه غذایی خوب را ببینید؟


فهرست این مقاله

زمان تقریبی مطالعه: ۶ دقیقه

۹ نشانه که نشان می دهد رژیم غذایی سالمی دارید حتی آن را دوستی ندش بدتی

ویژگی های یک برنامه غذایی خوب

ویژگی های یک برنامه غذایی خوب
ویژگی های یک برنامه غذایی خوب

این روزها، ممکن است که همیشه با تبلیغات و پیام هایی در مورد سالم بودن بمباران میشویم، که مصرف غذاهای خاص یا پیروی از رژیم های غذایی مرسوم است که کل گروه های غذایی را محدود می کند، احساس شود.

تبلیغات سنتی همراه با رسانه های اجتماعی باعث می شود فکر کنید که خوoدن چیزبرگر «گناه» است یا فقط باید برای یک «روز تقلب» باشد، اما واقعیت این است که خوردن «سالم» شامل همه چیز از غذاها است … و بله، استیک، چیزبرگر و حتی شیرینی ها می بخشد. از یک رژیم غذایی “سالم” باشند.

ما با متخصص تغذیه و متخصص تغذیه، آریکا لئون، که متخصصان در مشکلات خوردن است، صحبت می کنیم تا اسکوپ را دریافت کنیم. لئون توضیح داد که راههای گویای بسیاری وجود دارد که میدانید عادات غذایی شما خوب است – مهم نیست شلوار جین شما چه بسا یا آن عاملان رسانه های اجتماعی به شما چه میگویند.

وقتی گرسنه هستید غذا می خورید و قبل از سیری دست از غذا می کشید.

معمولاً خیلی ساده به نظر می رسد، اما در دنیایی که دائماً رژیم های غذایی محدودکننده را موعظه می کند یا «شرور غذا» را کنار می گذارد، این می تواند یک مفهوم رادیکال به نظر برسد که به بدن خود گوش می دهد و وقتی گرسنه هایم غذا بخوریم. وقتی گرسنه‌ایم دست از کار بکشیم. پر هستند

اما لئون توضیح می دهد که وقتی دوباره با احساس خود در تماس باشم، می خواهم به یاد بیاوریم که چگونه به طور مستقیم غذا بخوریم، و بدن ما می دانم که چگونه از بقیه مراقبت ها می مانیم.

او میگوید: «بهعنوان یک متخصص تغذیه، مشتریانی دارم که از من میپرسند« چه »بخورم و« چقدر »همیشه بخورم. “اغلب، آنها برای مدت طولانی رژیم گرفته اند، آنها فقط نمی توانند غذا خوردن” عادی “یا من به عنوان” غذای شهودی “چه چیزی به نظر می رسد. همه ما با مهارت های “غذای شهودی” متولد شده اند که احساس می کنند بدنمان را احساس می کنند، مانند زمانی که گرسنه هستند و زمانی که سیر هستند.

شما از رژیم غذایی مد روز به رژیم غذایی مد روز نمی پرید.

تحقیقات فزایند برای اثبات این موضوع وجود دارد که رژیم‌های غذایی را می‌دانند، اغلب غیرممکن است که یک روز را بدون شنیدن آخرین و بهترین برنامه کاهش وزن اسپری کنید.

مطمئنا، ممکن است مطمئن شوید برای یک سبک زندگی “سالم” به نظر می رسد: یک گروه غذایی خاص را حذف کنید یا خوردن را در زمان های خاص محدود کنید، و شما تصویر سلامت و شادی را داشته باشید.

متأسفانه، رژیم های محدود کننده متابولیسم شما را سردرگم می کند و بدن شما را گرسنه می کند، و رژیم های غذایی مد روز صرفاً به شما کمک می کند. ااین دلیل که عملاً کارساز است، می آیند و می روند. در مورد آن فکر کنید: اگر هر یک از برنامه یک غذا واقعا کارساز بود، کیا همه ما تا به حال “لاغر” نبودیم؟

لئون میگوید “وقتی فرد از رژیمهای غذایی محدود، تجویز شده یا” مد “پیروی می کند، بدن او را از این نشانه های غذایی شهودی گرسنگی و سیری را از دست می دهد.

خبر خوب این است که اگر برای رفع گرسنگی بدن خود غذا بخورید. و اگر می‌خورید از غذاهای مختلف را بدون ترس یا احساس گناه می‌دانید، احتمالاً سالم تر از آنچه فکر می‌کنید غذا می‌خورید.»

رژیم غذایی شما شامل همه چیز از غذاها است.

ویژگی های یک برنامه غذایی خوب
ویژگی های یک برنامه غذایی خوب

خیلی از مواقع فرهنگ رژیم غذایی معمولی ما دوست داریم به ما یادآوری کند که چیزی را باید از آن دور کرد، محدود کرد، یا به شکلی دیگر آن را شرور کرد. اما غذا یکی از بزرگترین لذت های زندگی است و باید از آن جشن گرفت.

لئون می گوید: «غذا خوردن لذت بخش، پذیرفتن و مغذی است. «… لذت بردن از وعده های غذایی برای سلامتی مهم است. به احتمال زیاد با ریتم و نشانه‌های طبیعی بدن خود هماهنگ می‌شوند و یکی دیگر از سلامتی است.»

وقتی فقط غذاها را به دلیل برچسب کم مصرف یا کم کرب می خورید، آیا واقعا چیزی که در دهان خود می گذارید لذت می برید؟ یا بر اساس برنامه، راهنما یا مفهوم مفهوم غذا می خورید؟

شما به طور منظم به اندازه کافی برای نیازهای بدن غذا می خورید.

رژیم های غذایی، طبق ماهیت خود، بدن شما را در حالت نیمه گرسنگی قرار می دهند، بنابراین جای تعجب براین جه ترا مردم برای جبران بعدا پرخوری یا پرخوری یا پرخوری یا پرخوری یا پرخوری یا پرخوری می کنند.

لِن توضیح می دهد که چگونه این اتفاق میافتد، و میگوید: «منئو مشتریی دارم که به من گفته اند نیمهشب از خواب بیدار میشوند و احساس گرسنگی میکنند.

این نشانه‌ها ممکن است یک فرد در طول روز غذای کافی نمی‌خورد. در غیر این صورت، من این موضوع را دارم. کسانی که از «گرسنگی» بودن ککایت می کنند وقتی از سر کار به خانه میرسند، و متوجه می شوند که بیشتر از چیزی که میخواهند غذا میخورند.

آن‌ها گزارش می‌دهند که احساس پری و ناراحتی می‌کنند. پاسخ به گرسنگی در طول روز یک رفتار سالم است و به آنها کمک می کند مدک کۆدک. برای جلوگیری از خوردن زیاد در عصر».

اگر در طول روز در فواصل منظم به اندازه کافی غذا می خورید، گرسنگی را شدیدا تجربه نمی کنید و احتمالاً هیچ غذایی را زیاده نمی کنید.

شما انرژی کافی برای انجام کارهایی دارید که می توانید انجام دهید.

تفریح ​​با غذا مهم است، اما به یاد داشته باشید که منبع اصلی سوخت بدن شما به همان اندازه مهم است. و زمانی که به اندازه کافی غذا می خورید، از جمله گگینه های مختلف در رژیم غذایی خود، در طول روز احساس می کند احساس می کند.

لئون می افزاید: «وقتی یک فرد از یک رژیم غذایی مصرف می کند، به طور کلی می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. سطح قند خون آنها ثابت است، به این معنی که در طول روز انرژی پایداری دار.

تو خوب میخوابی

ممکن است فکر نکنید که خواب و خوردن ذاتا به هم مرتب می شود، به این دلیل که وقتی میخوابید، غذا نمیخورید، می شود. اما این دو ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و همه اینها به مواد مغذی موجود در غذا مربوط می شود که به بدن شما کمک کند تا مورد نیاز خود را دریافت کند.

آنا کریگر، MD، MPH، مدیر پزشکی پزشکی خواب در پزشکی نیویورک-پرسبیتریان و ویل کورنل اخیرا به NBC News گفت: «تغذیه سالم و اجازه دادن به بدن برای جذب مواد مغذی مناسب، محیط زیست مورد نیاز مغز را مرکز می کند. برای تولید انتقال دهنده های عصبی که برای حفظ خواب کافی به آن نیاز دارد.»

اگر به طور منظم غذا می خورید، بدن شما بهتر می توانید طبیعی ۲۴ ساعت خود را بیابد، که به نوبه خود به شما کمک کند تا Z با کیفیتی را که همه ما برای عملکرد صحیح به آن نیاز داریم دریافت کنید.

خلق و خوی شما ثابت است

مواردی که لئون اشاره می کند، کم خوردن به احساس وحشتناک «آویز» می شود که ناخوشایند و نناراحت کنننده است. برعکس، پرخوری می تواند بر خلق و خوی شما نیز تثثیر بگذارد و باعث افزایش قند خون شود که می تواند خلق کند و خوی شما را کمی در همه جا ترک کند.

با گنجاندن انواع غذاها در رژیم غذایی روزانه، بدن شما منبع سوخت مستمری خواهد داشت که از نظر جسمی و همچنین روحی کمک خواهد کرد. خوردن منابع کامل فیبر، پرورش و می توانید ما را به طور مداوم کار کنید، که به شما کمک کند احساس خوبی در ذهن و بدن داشته باشید.

اجابت مزاج منظمی دارید

کمی TMI به نظر می رسد، اما یکی از نکانه یکی از آن هاست که شما سالم غذا می خورید را می توان در عادات حمام یافت. چرا که لئون می گوید اجابت مزاo منظم (که از فرد به فرد دیگر متفاوت است) نشانه ای است که نشان می دهد رژیم غذایی شما “سالم تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

“منظم” بودن برای همه معنی متفاوتی دارد – برخی افراد چند بار در روز و برخی دیگر از چند بار در هفته می روند. اما به دستشویی با فرکانس های طبیعی برای بدن شما می توانید این معنی را بدهید که شما در خوردن غذای خوب را انجام دهید.

او می افزاید: «بدن ما ماشین نیست و در تمام طول روز اطلاعات مفید به هد د. اگر به پیام بدن خود گوش دهید، به سالم ترین شکل ممکن است پاسخ دهید

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.