چگونه در دفتر غذای مفید بخورم؟ | نمایندگی داروسازی پوراب گستر


خوب رژیم غذایی مفید در دفتر تأثیر بسزایی بر سلامت عمومی کارمند دارد. متنوع اجتناب کرده اند ما هنگام کشیدن تصویری اجتناب کرده اند شخصی، زاویه آرامی داریم. عدم تحرک در اقامت خصوصی ما {به دلیل} استفاده اجتناب کرده اند وسایل دیجیتال را انتخاب کنید و انتخاب کنید اتومبیل مرتفع است. جدا از این، {به دلیل} انواع فشرده گزینه ها خورده شدن ای کدام ممکن است بیشتر اوقات در محل کار کار کشف شد تبدیل می شود، معضل بیکاری موجود است کدام ممکن است همراه خود فینال نتایج تحقیق خورده شدن سازگار نیست. این الگوی ای اجتناب کرده اند رژیم غذایی مرتبط همراه خود کاهش سلامت هیکل است. با این حال خورده شدن نامناسب توسط خودم بر بهزیستی ما تأثیر نمی گذارد، اما علاوه بر این ممکن است همراه خود تأثیر بر هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله قدرت ما بر انجام ما در کار تأثیر بگذارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تحریک پذیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوسانات خلقی، خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی حوصلگی شود. خوب تحقیق آرم داد کدام ممکن است کارمندانی کدام ممکن است در یک واحد این سیستم بهداشتی کدام ممکن است برای ادغام کردن این سیستم‌های خورده شدن است نمایندگی می‌کنند، افزایش بهره‌وری را تخصص می‌کنند، کدام ممکن است تقریباً برابر معمول کار مؤثر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مولد کارمند در ماه است. مقاله ای در هاروارد بیزینس ریویو همراه خود عنوان «آنچه می خورید بر {بهره وری} خواهید کرد تأثیر می گذارد» می گوید: «آنچه می خوریم بر {بهره وری} ما تأثیر می گذارد». این متن نکاتی را برای افزایش رژیم غذایی در دفتر حاضر می دهد، اجتناب کرده اند جمله تحمیل اصلاحات کودک نوپا با این حال قابل ملاحظه در عادات غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعهد شدن خوب رژیم غذایی صحیح.

ترفندهایی برای خورده شدن مفید در دفتر

۱. شخصی را آموزش دهید

اولین را انتخاب کنید و انتخاب کنید مهمترین عامل اینجا است کدام ممکن است با توجه به قطعا ارزش آن را دارد غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأثیرات وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوشیدنی بدانید. درک کردن این ۲ عامل بخشی اجتناب کرده اند شکل است. متنوع اجتناب کرده اند همه ما می دانیم کدام ممکن است خورده شدن مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناسالم چیست، با این حال قوانین خورده شدن فوق العاده پیچیده تر اجتناب کرده اند خوشایند هر دو ناسالم است.
همراه خود آموزش شخصی، می توانید اصلاحات آسان را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون عارضه رژیم غذایی را برای نتایج مفید تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید انجام بیشتر تحمیل کنید. شناخته شده به عنوان مثال، توصیه تخم مرغ روی نان نگاهی به، امکان بهتری برای صبحانه نسبت به رنده کردن مربا روی نان نگاهی به است، به همین دلیل پروتئین، روی، آهن، ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید کولین را متفاوت شکر کنید کدام ممکن است ترکیبات آسانسور کننده ذهن هستند.

۲. خوب این سیستم غذایی تهیه کنید

یکی اجتناب کرده اند توضیحات عادات غذایی ناسالم ما اینجا است کدام ممکن است این سیستم غذایی سالمی نداریم هر دو آسان ترین را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی ترین وعده های غذایی را انواع می کنیم (را انتخاب کنید و انتخاب کنید این معمولاً به معنای غذاهای ناسالم است). همراه خود خوب این سیستم غذایی برای وعده های غذایی کنار هم قرار دادن شوید را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای مفید تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید خانگی تری انواع کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مصرف کردن دسر . مهمتر اجتناب کرده اند همه، انتخاب بگیرید کدام ممکن است چه نوع غذایی را می خواهید در گذشته اجتناب کرده اند گرسنگی بخورید.
برای غذاهایی کدام ممکن است می خواهید بخورید خوب ظرف آسان انواع کنید. این وعده های غذایی قابل انجام است شامل میان وعده‌های مفید (هویج، آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه‌های دانش شده) باشد کدام ممکن است در راه خانه اجتناب کرده اند دفتر نیاز کنید، به همین دلیل اجتناب کرده اند چیپس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرین سیب‌زمینی صرفنظر کنید. هر {کسی که} دائماً برای کار در جاری حرکت است باید اجتناب کرده اند قوانین خورده شدن مفید آگاه باشد.

۳. وعده های غذایی را بردن نکنید

زمان را انتخاب کنید و انتخاب کنید محل قرارگیری وعده های غذایی مصرف کردن فوق العاده مهمتر اجتناب کرده اند مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید اکتسابی داروها مغذی صحیح در رژیم غذایی است. ضروری است کدام ممکن است وعده‌های غذایی هر دو میان‌وعده‌های مفید را بردن نکنید، از این امر باعث کاهش مرحله گلوکز می‌شود، هدف اصلی را دردسرساز‌تر می‌تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را مجبور به پرخوری هر دو پرخوری در وعده‌های غذایی بعدی می‌تنبل.
بردن وعده های غذایی مجازات ها عقب کشیدن دارد، اجتناب کرده اند جمله:

  • باعث تبدیل می شود پرخوری کنید
  • باعث افزایش وزن تبدیل می شود
  • تاثیر بدی روی روحیه دارد
  • وقتی مرحله قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید قدرت خون مقیاس را کاهش می دهد، هدف اصلی نیز مقیاس را کاهش می دهد

مهمتر اجتناب کرده اند همه، صبحانه را بردن نکنید. نخوردن صبحانه خواهید کرد را کشف نشده خطر افزایش وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطر تصلب شرایین، بیماری قلبی، {فشار خون بالا}، دیابت، مشکلات وزنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول بالا مکان ها. مصرف کردن اولین وعده غذایی در روز ممکن است هیکل خواهید کرد را الهام بخش تنبل به همان اندازه انرژی بیشتری در کل روز بسوزاند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به افزایش سطوح بالای کورتیزول (هورمون استرس) در اوایل صبح کمک تنبل. سطوح بالای کورتیزول ممکن است خواهید کرد را مضطرب هر دو گیج تنبل. نکته ای برای صبحانه در وعده صبحانه به پروتئین هایی تکیه کنید کدام ممکن است متابولیسم را تحریک می کنند، خواهید کرد را برای مدت زمان بسیار طولانی سیر نگه می دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهید کرد را وسوسه نمی کنند کدام ممکن است میان وعده بخورید.

سایر عوارضی کدام ممکن است کارگران را شبح می تنبل: نشستن تمدید شده مدت چه عوارضی دارد؟

تغذیه سالم در محل کار

۴. هیکل شخصی را هیدراته حفظ کنید

کم آبی در دفتر ممکن است در نتیجه کاهش {بهره وری}، مهارت شناختی، زمان پاسخ کندتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی نوسانات خلقی شود. به همین دلیل هیدراته بمانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود مصرف کننده آب، نوشیدنی های غیر قندی هر دو کافئین دار هیدراته بمانید از نوشیدنی های شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کافئین دار می توانند مسائل جانبی مربوط به کم آبی هیکل، افزایش قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات خواب تحمیل کنند.

۵. ناهار مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید دستی

مصرف کردن خوب ناهار مفید در دفتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید در روزهای شلوغ ۹ تنها عامل است، اما علاوه بر این ممکن است خوب مشکل نیز باشد. خوب ناهار مفهوم آل شامل تعادل صحیح پروتئین، قند، چربی، فیبر، کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر داروها مغذی است. خوب وعده غذایی پر کربوهیدرات مربوط به پاستا، نان را انتخاب کنید و انتخاب کنید غلات صبحانه بلافاصله گلوکز آزاد می تنبل را انتخاب کنید و انتخاب کنید آن یک است بمب قدرت است کدام ممکن است انگیزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوشیاری خواهید کرد را تحریک می تنبل. علاوه بر این، خوب وعده غذایی پرچرب قدرت پایدارتری را می دهد، با این حال سیستم گوارشی باید دردسرساز تر کار تنبل، مرحله اکسیژن در ذهن را کاهش داده را انتخاب کنید و انتخاب کنید ما را تنبل می تنبل. خوب تحقیق آرم داد کدام ممکن است بدون در نظر گرفتن میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بیشتری بخوریم (کمتر از ۷ وعده)، سریع، پرانرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنری تر هستیم. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات شامل داروها مغذی هستند کدام ممکن است دوپامین ساخت می کنند، دوپامین در تحریک کنجکاوی، انگیزه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشارکت موقعیت دارد. این وعده های غذایی شامل آنتی اکسیدان هایی هستند کدام ممکن است باعث افزایش حافظه را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو می شوند.
خوب راه خوشایند برای مصرف کردن خوب ناهار مفید، این سیستم ریزی اجتناب کرده اند در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید کسب اقلام ناهار در دفتر است. شناخته شده به عنوان مثال، می‌توانید سس سالاد را بخرید کدام ممکن است ۹ تنها شامل خیار را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهو، اما علاوه بر این کلم، فلفل را انتخاب کنید و انتخاب کنید هویج است.
رهنمودها ناهار:

  • برای ناهار وقت بگذارید
  • ناهار شخصی را {در خانه} کنار هم قرار دادن کنید
  • برای ناهار خوب لقمه هر دو ساندویچ مناسب کنید
  • اوج میز وعده های غذایی نخورید – وقتی حواس خواهید کرد پرت تبدیل می شود، پرخوری ساده است
  • نزدیک محل کارتان غذای مفید پیدا کنید
  • مدیریت وعده های غذایی شخصی را ورزش کنید
  • اجتناب کرده اند خوردن غذاهای فرآوری شده/ پر شده با

۶. میان وعده

در حالی کدام ممکن است اصولاً افراد سعی می کنند اجتناب کرده اند میان وعده اجتناب کنند، مصرف کردن غذاهای مفید ممکن است به محافظت مرحله قدرت در کل روز کمک تنبل. گرسنگی ممکن است باعث حواس پرتی در دفتر شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه مصرف کردن غذاهای شور، شیرین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرب شود. مصرف کردن آنها برای تعمیر گرسنگی ما. با این حال راه های مفید تری برای میان وعده موجود است کدام ممکن است ممکن است خلق را انتخاب کنید و انتخاب کنید خو را انتخاب کنید و انتخاب کنید {بهره وری} ما را آسانسور تنبل.
پس خوب میان وعده خوشایند برای دفتر چیست؟ آجیل، دانه ها، میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات بخورید. شناخته شده به عنوان مثال، هویج، فلفل را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی لوبیا بی تجربه خوب میان وعده خوشایند است. اگر گرسنگی حواس تان را پرت می تنبل، برخی اجتناب کرده اند این غذاهای پر پروتئین مربوط به تخم مرغ آب پز، ماست یونانی، چسبناک (فرآوری نشده) را انتخاب کنید و انتخاب کنید لوبیا را بررسی کنید.
مهم این کار کنار هم قرار دادن سازی وعده های غذایی است. خوب کیسه هر دو زمینه خوراکی {در خانه} مناسب کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند مصرف کردن تنقلات به راحتی در دسترس است را انتخاب کنید و انتخاب کنید کنار هم قرار دادن .

۷. خورده شدن آگاهانه

هر چیزی کدام ممکن است می خوریم مستقیماً بر مرحله قدرت، هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هدف اصلی ما تأثیر می گذارد. ۱۰۰% اختصاص داده شده شدن به حداقل یک رژیم غذایی مفید سخت است. بسته به اینکه چه می خوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه روزی می خوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوست داریم بخوریم، می توانیم اوقات فراغت داشته باشیم.
وعده های غذایی مصرف کردن آگاهانه یعنی ملاحظه به غذاهایی کدام ممکن است می کسب، تهیه می کنید، سرو می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن می کنید. مثلا:

  • قطعا ارزش آن را دارد بهزیستی هر ماده غذایی اضافه شده به لیست داروها غذایی شخصی را به خاطر داشته باشید.
  • وقتی گرسنه هستید وعده های غذایی نخورید از قابل انجام است وسوسه شوید کدام ممکن است اصولاً اجتناب کرده اند آنچه خواستن دارید وعده های غذایی بخورید
  • همراه خود وعده های غذایی کودک نوپا آغاز کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در صورت لزوم به سختی پایداری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً بخورید
  • به غذای شخصی امتیاز دهید
  • به رنگ، احساس، سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی صدای غذایی کدام ممکن است تهیه می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید می خورید در نظر گرفته شده کنید
  • تکه های کودک نوپا وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهسته وعده های غذایی بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید وعده های غذایی را آهسته بجوید. هنگام وعده های غذایی مصرف کردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید هنگامی کدام ممکن است دهان پر است مکث کنید.
  • خواهید کرد مجبور نیستید همه عامل را در بشقاب شخصی بخورید
  • ۹ ادعا کردن به غذاهای ناسالم را ورزش کنید

بخشی اجتناب کرده اند وعده های غذایی مصرف کردن آگاهانه انواع آگاهانه با توجه به آنچه وارد هیکل خواهید کرد تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید فریب دادن تبدیل می شود است.
این مثل خوب ورزش است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تقلبی نیست. باید کار کنی. خورده شدن مفید در نتیجه توانایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانایی اصولاً تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید این یعنی ۹ ادعا کردن به غذای ناسالم. ۹ ادعا کردن هر دو متعادل کردن خوردن دسر، عادات وعده های غذایی مصرف کردن در محل کار هر دو محل کار را انتخاب کنید و انتخاب کنید مصرف کردن در مونتاژ مربوط به کلوچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید میان تضمین ها را به خاطر داشته باشید.

فواید خورده شدن مفید در جو کار

رژیم غذایی نامناسب ۹ تنها بر سلامت ما تأثیر می گذارد، اما علاوه بر این بر مهارت ما در انجام کار تأثیر می گذارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بر هدف اصلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرحله قدرت ما تأثیر می گذارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در نتیجه تحریک پذیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوسانات خلقی، خستگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی حوصلگی تبدیل می شود.
این ارائه می دهیم {کمک می کند} به همان اندازه خوب رژیم غذایی خوشایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید متعادل داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید نکاتی را برای افزایش رژیم غذایی شخصی در دفتر دنبال کنید کدام ممکن است قابل انجام است در اسبابک ها زیر ارائه می دهیم کمک تنبل:

  • افزایش انجام شناختی
  • افزایش سیستم امنیت هیکل
  • مرحله قدرت را افزایش بخشید
  • افزایش سلامت روان
  • کاهش احتمال ابتلا به بیماری های مرتبط همراه خود سبک اقامت مربوط به دیابت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکلات قلبی
  • اهمیت دادن

همراه خود پذیرش تکنیک ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید تکنیک ها، خواهید کرد در مسیر درست حرکت کنید افزایش انجام دفتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این افزایش سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید رفاه شخصی هستید.

ترتیب : زهرا محبی (کارشناس ارشد خورده شدن)
تأمین: aetna international

این موقعیت یابی خوب خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای خواهید کرد با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.