چگونه بهترین و کامل ترین نرم افزار CRM ایرانی را تعیین کنیم؟


چگونه بفهمیم که به بهترین نرم افزار CRM فارسی یا خارجی نیاز داریم؟

نرم افزار CRM ایرانی یا غیر بومی با ذخیره و مدیریت هوشمند اطلاعات مشتریان و کمک به تیم بازاریابی شما برای یافتن سریعتر مشتریان جدید، تعداد سرنخ های دریافتی را افزایش می دهد. این نرم افزار به تیم های فروش شما کمک می کند تا معاملات بیشتری را سریعتر انجام دهند. همچنین خدمات مشتری را بهبود خواهید بخشید. به عنوان مثال، با افزودن داده‌های مشتری به نرم‌افزار مدیریت مشتری، نمایندگان مرکز تماس می‌توانند نیازهای مشتریان را به شیوه‌ای جذاب‌تر، سازنده‌تر و کارآمدتر برآورده کنند.

بهترین نرم افزار CRM فارسی

علائم و نشانه های CRM باید خریداری شوند. اگر علائم زیر را در خود می بینید، بدون شک باید از CRM استفاده کنید و این نیاز شدید مرد شماست!!!

۱- فروش برای شما سخت است

در برخی مواقع، همه شرکت ها باید بازارهای جدیدی را باز کنند یا محصولات جدیدی را معرفی کنند. با این حال، اگر برای فروش محصولات فعلی خود مشکل دارید، احتمالاً باید برای خرید نرم افزار CRM موثر سرمایه گذاری کنید. یک CRM می تواند سرنخ های فروش شما را دسته بندی، تجزیه و تحلیل و اولویت بندی کند تا تیم فروش شما بتواند روی بهترین فرصت ها تمرکز کند و پاسخ های دقیقی به مشتریان ارائه دهد.

۲- مشتریان از خدمات شما راضی نیستند

  • آیا نرخ حفظ مشتری شما کاهش یافته است؟
  • آیا امتیاز خالص پروموتر (NPS) شما ضعیف است؟
  • آیا زمان چرخش مرکز تماس نجومی است؟
  • میانگین زمان شما برای اولین پاسخ چقدر است؟

اگر نمایندگان خدمات مشتری شما به مسائل مشتریان پاسخ می‌دهند و فعالانه با مشتریان همکاری نمی‌کنند، وقت آن است که روی بهترین نرم‌افزار CRM ایرانی یا خارجی سرمایه‌گذاری کنید، ابزاری که می‌تواند تصویر واضحی از مشتریان به شما ارائه دهد تا نمایندگان اکسل بتوانند خدمات ارائه دهند.

۳- بازاریابی و فروش با هم کار نمی کنند

از آنجایی که یک CRM خوب می تواند اطلاعات مختلفی را ذخیره کند، می تواند یک نقطه کانونی برای تیم های مختلف باشد. عدم همکاری ادارات منشا بسیاری از مشکلات مشتریان است و به دلیل عمل نکردن به وعده هایی که به آنها داده شده مجبور به تکرار حرف های خود هستند. تراز کردن فرآیندهای تجاری بین فروش، خدمات مشتری، بازاریابی و حتی برخی از نقش های پشتیبانی (مانند حسابداری، موجودی، یا تدارکات) می تواند دشوار باشد. با این حال، اگر تمام اجزای CRM یک مدل داده مشترک را به اشتراک بگذارند، همه کارکنان می توانند به داده ها دسترسی داشته باشند و از آنها استفاده کنند.

۴- حساب های ارزشمند ناشناخته هستند

مطمئناً نمی‌خواهید بهترین مشتریانتان احساس کنند که از آنها قدردانی نشده‌اند، اما اگر مشتریان خود را نشناسید، تحقق این خواسته دشوار خواهد بود. ابزار مناسب CRM می تواند آنها را شناسایی کند تا هر پرسنل مشتری بتواند خدمات مورد نیاز خود را به آنها ارائه دهد.

۵- اطلاعات مشتری ناقص یا نادرست است.

داده های ناقص و آشفته یک مشکل بزرگ برای برندها در سراسر جهان است. جامع ترین نرم افزار CRM به طور خودکار اطلاعات حساب و تماس شخص ثالث را وارد سیستم CRM شما می کند، اطلاعات گم شده ای را که نمایندگان فروش از دست می دهند را پر می کند و به طور هوشمند موارد تکراری را حذف می کند.

بهترین CRM فارسی

چرا باید از CRM فارسی یا ایرانی استفاده کنیم؟

پاسخ به سوال بالا این است: به طور کلی ما ملزم به استفاده از CRM ایرانی در فروشگاه خود نیستیم، اما باید بدانیم که فرآیند فروش یک فرآیند کاملا بومی است. بنابراین CRM های ایرانی می توانند انتخاب بهتری برای خرید و استفاده از CRM در مدل های تجاری ایرانی باشند.

زمانی که داده های شما توسط بهترین نرم افزار CRM فارسی سازماندهی و مدیریت شود، درک کامل تری از مشتریان خواهید داشت که به نوبه خود پیام رسانی هماهنگ تری را به همراه خواهد داشت. بسیاری از فعالیت‌ها (هم در پشت صحنه و هم تعاملات مستقیم) می‌توانند دیجیتالی و خودکار شوند و به شما کمک کنند تا تلاش‌های بازاریابی خود را بهتر هدف‌گیری کنید، چرخه‌های فروش را تسریع کنید و خدمات بهتر و کارآمدتری به مشتریان ارائه دهید.

استفاده از نرم افزار قدرتمند CRM ایرانی باعث گسترش کسب و کار شما می شود

دوره دیگری از مدیریت اطلاعات مشتری با نوشتن روی کاغذ به پایان رسید. جلسات و قرار ملاقات‌ها برای اطمینان از دستیابی تیم‌ها به اهداف مشترک و برقراری ارتباط در کانال‌های ارتباطی چندگانه به نظر می‌رسد مربوط به گذشته‌های دور است. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در حال تغییر روش کار کسب و کار و سرعت بخشیدن به تکامل آنها است.

اهمیت نرم افزار CRM برای شرکت های مختلف چیست؟

در بیشتر موارد، آستانه ورود شرکت های مختلف به بازار بزرگتر پایین است. این بدان معنی است که آنها باید با رقبای زیادی روبرو شوند. این باعث می شود شرکت های مختلف کاملاً ناپایدار باشند. نرم افزار CRM ایرانی مناسب برای مشاغل مختلف می تواند این مشکل را به روش های زیر حل کند:

ملاقات با همه مشتریان:

برای سازمان های بزرگ تقریباً غیرممکن است که تمام مشتریان عادی و غیرمعمول خود را پیگیری کنند. در عوض، اغلب از آنها انتظار می رود که کسب و کارهای مختلف مشتریان خود را بشناسند. شناخت مشتری فراتر از دانستن نام، سن، ترجیحات خرید، سرگرمی ها، سلیقه ها و غیره است. یک سیستم CRM کارآمد قادر است تمام سوابق مشتریان را به طور خودکار به روز کند.

رشد و توسعه شرکت:

نرم افزار CRM جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مشتریان را تسهیل می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی رفتار مشتری را ارزیابی کنید، آخرین اخبار دنیای تجارت خود را دنبال کنید و فرصت های آینده را مشاهده کنید. این نه تنها کار شما و کارمندانتان را آسان می کند، بلکه با افزایش آگاهی و تصمیم گیری مشتری محور، تجربه مشتری (CX) را نیز بهبود می بخشد. این نرم افزار به شما کمک می کند تا مشتریان فعلی خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را از طریق ارجاع آنها جذب کنید.

افزایش تعداد مشتریان بالقوه:

رشد و توسعه کسب و کار یکی از دلایل اصلی نیاز به استفاده از نرم افزار CRM است. با توجه به اهمیت مشتریان بالقوه برای شرکت های مختلف، ارائه شما به آنها می تواند برای توسعه کسب و کار شما بسیار مهم باشد. نرم افزار CRM اطلاعات شما را سازماندهی می کند و می تواند برای ارسال خودکار پیام های شما به مشتریان احتمالی برنامه ریزی شود. سرنخ ها و سرنخ ها به شما کمک می کنند از روش های موثرتری استفاده کنید و مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید.

تقویت ارتباطات داخلی:

این نرم افزار تمامی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهد. از آنجایی که اطلاعات از این طریق در اختیار شما قرار می گیرد، اشتراک گذاری آن بین بخش های مختلف بسیار آسان است. این کار کارمندان را برای پردازش سوالات مشتری آسان تر می کند و تجربه مشتری (CX) را بهبود می بخشد. یک تلاش تیمی آگاهانه و هماهنگ در نهایت به افزایش کارایی کلی سازمان کمک می کند.

تغییر در استراتژی بازاریابی:

بهبود مستمر استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان جدید و تشویق مشتریان فعلی به ادامه کسب و کار یکی از نیازهای وجودی مشاغل مختلف است. نرم افزار CRM به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا مشتریان خود را دسته بندی کرده و برای هر گروه تبلیغات ایجاد کنند. این شرکت ها بر اساس اطلاعات و بینش هایی که دریافت می کنند، زمان و مکان مناسبی را برای تبلیغ یک محصول یا خدمات خاص تعیین می کنند. نرم افزار CRM فقط برای سازمان های بزرگ بود. ارائه‌های کارآمد SaaS (نرم‌افزار به عنوان سرویس) و دسترسی به راه‌حل‌های مبتنی بر ابر، نرم‌افزار CRM را کاملا مقرون‌به‌صرفه کرده است و می‌توان آن را برای صاحبان مشاغل مختلف تهیه کرد. این نرم افزار علاوه بر مزایای ذکر شده، کارهای خسته کننده و تکراری را حذف می کند و به کارکنان این امکان را می دهد که بر مهارت ها و توانایی های خود تمرکز کنند و وقت و انرژی خود را روی کارهای مهم تر متمرکز کنند. واقعیت این است که با نرم افزار CRM مناسب برای مشاغل مختلف، می توانید پتانسیل کسب و کار خود را آزاد کنید و با قدرت بیشتری به جلو حرکت کنید.

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.