پرشا نیوز » روش های تبلیغ در ۱۰ وب سایت برتر ایران


مرور : در این مقاله با ما همراه باشید تا ابتدا هدف از تبلیغات در وب سایت های محبوب را بررسی کرده و گزینه مناسب را انتخاب کنید. در ادامه نگاهی می اندازیم به پربازدیدترین سایت های تبلیغاتی ایرانی و روش های نمایش تبلیغات در آنها.

تبلیغات در وب سایت های محبوب یکی از مهمترین بخش های پازل دیجیتال مارکتینگ است. امروزه اکثر صاحبان کسب و کار برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به وب سایت های دیگر روی می آورند. آنها به خوبی درک کردند که برای رسیدن به اهداف خود باید در جایی که مخاطبانشان می روند حضور داشته باشند.

بدیهی است که یک تبلیغ محصول یا خدمات در صورت مشاهده می تواند شما را به هدف خود نزدیکتر کند. آیا با تبلیغات در سایت های ناشناس مخاطب مورد نیاز خود را پیدا می کنید؟ نرخ کلیک شما و در نتیجه نرخ تبدیل شما به تعداد افرادی که تبلیغ شما را می بینند بستگی دارد.

با این حال، آیا تبلیغات در یک وب سایت محبوب، بازگشت سرمایه را برای شما به ارمغان می آورد؟ نه! در این مقاله با ما همراه باشید تا ابتدا هدف از تبلیغات در وب سایت های محبوب را بررسی کرده و گزینه مناسب را انتخاب کنید. در ادامه نگاهی می اندازیم به پربازدیدترین سایت های تبلیغاتی ایرانی و روش های نمایش تبلیغات در آنها.

پربازدیدترین وب سایت های تبلیغاتی ایران

۱. تمرین سه

ورزش ۳ یکی از محبوب ترین و پربازدیدترین سایت های ایرانی به شمار می رود. میلیون ها بازدید روزانه از این سایت را نباید ساده انگاشت. ورزش سه مکان عالی برای افزایش آگاهی از برند، به دست آوردن تعداد مشتریان علاقه مند (سرنخ) و افزایش فروش است.

ورزش سه به شما امکان می دهد در قالب های مختلف مانند مطابقت، محصول و ویدیو به مخاطبان هدف خود برسید. قیمت تبلیغات در ورزش بستگی به نوع تبلیغات و محل قرارگیری آن دارد.

به عنوان مثال تبلیغات تطبیق ثابت در صفحات داخلی از ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و در صفحه اصلی از ۳۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان به ازای هر کلیک برای شما هزینه خواهد داشت. می‌توانید از گزینه‌های دیگر مانند بازی معمولی برای مدیریت هزینه‌های خود استفاده کنید. هزینه تبلیغات معمولی در ورزش ۳ به طور متوسط ​​از ۸۰۰ تا ۹۰۰ تومان است.

۲- تجارت نیوز

تجارت نیوز یکی از محبوب ترین وب سایت های خبری است که گزارش های مختلفی از اقتصاد ایران و جهان منتشر می کند. سایت تجارت نیوز نیز با ارائه آموزش و تحلیل اقتصادی توانسته است نظر بینندگان بی شماری را به خود جلب کند. هزینه هر کلیک برای تبلیغات همسان در تجارت نیوز به طور میانگین از ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری از ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.

۳- لطف

فدری یکی دیگر از وبسایت های ورزشی پرطرفدار است که در چند سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. این وب سایت یک رسانه ورزشی مستقل است که آخرین اخبار، فعالیت های جانبی و تحلیل های ورزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد. از طرفی فناری نیز به کاربران خود اجازه می دهد تا پست ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

تعامل حرفه ای کاربر در کنار بازدیدهای قابل توجه روزانه آن را به مکانی عالی برای تبلیغات تبدیل کرده است. شما می توانید تبلیغات خود را در این وب سایت به اشکال مختلف نمایش دهید. برای تبلیغات همسان باید به طور متوسط ​​۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و برای تبلیغات بنری برای هر کلیک ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه کنید.

۴- تشویق شد

دلگرم اولین مجله اینترنتی ایران است که فعالیت خود را به طور مستقل در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد. فعالیت اصلی آن در حال حاضر در زمینه تولید و انتشار محتوای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، سبک زندگی و سرگرمی است. آنها همچنین محتوای بهداشتی و بهداشتی خوبی را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

دلگرم با افزودن بخش های مختلف و جذاب از جمله وضعیت آب و هوا، قیمت محصولات و پاسخ آنلاین به سوالات پزشکی و مامایی توانسته است نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. فعالیت های مستمر و برنامه ریزی دقیق آنها و همچنین انتشار ۱۵۰ محتوای مختلف در هر روز، دلگرم را در زمره ده سایت پربازدید ایرانی قرار داد.

این وب سایت از سال ۲۰۱۶ میزبان تبلیغات شرکت های مختلف بوده است. همچنین می توانید بر تعداد بازدید روزانه از این وب سایت تبلیغاتی پرطرفدار تکیه کنید و تبلیغات خود را از طریق آن به دست مخاطبان خود برسانید. برای هر کلیک ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ تومان برای تبلیغات در دلگرم برنامه ریزی کنید.

۵- دنیای تجارت

دنیای اقتصاد یک وب سایت خبری و تحلیلی است که به دنبال افزایش دانش اقتصادی بازدیدکنندگان خود است. این سایت در زمینه انتشار اخبار و تحلیل ها اصول حرفه ای را رعایت می کند و بیش از هر چیز به رضایت مخاطبان خود اهمیت می دهد. یکی دیگر از مزایای این وب سایت نسخه انگلیسی آن است.

حضور تحلیلگران کسب و کار در دنیای اقتصاد و رعایت اصول حرفه ای باعث شده است که تعداد زیادی از افراد به صورت روزانه از این وب سایت استفاده کنند.

۶. مرطوب

نمناک از سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد. این وب سایت در طی این نه سال با ارائه محتوای متنوع در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، تناسب اندام و مد توانسته در بین پربازدیدترین وب سایت های ایرانی قرار گیرد. همچنین نمناک با ارائه مطالب آموزشی در مورد آشپزی یکی از محبوب ترین منابع برای یافتن دستور پخت غذاهای مختلف به شمار می رود.

۷- آینده

فرارو وب سایت خبری است که با ارائه جدیدترین اخبار سیاسی و ورزشی ایران جایگاه خوبی در بین کاربران ایرانی به دست آورده است. آنها همچنین سعی کرده اند مطالب جالبی در سبک زندگی در وب سایت خود منتشر کنند تا مخاطبان بیشتری را جذب کنند.

۸- انتخاب

وب سایت منتخب یکی دیگر از وب سایت های خبری است که طی سالیان متمادی به مکانی مناسب برای نمایش تبلیغات تبدیل شده است. آنها با ارائه آخرین اخبار ایرانی و خارجی در زمینه های مختلف و همچنین تصاویر و فیلم های خبری توانستند بازدید روزانه خود را افزایش دهند.

فعالیت حرفه ای گزینش به دنبال اعتماد تعداد زیادی از مردم است. برای تطبیق تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی باید برای هر کلیک ۳۵۰ تا ۵۰۰ تومان و ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه کنید.

۹- ایرنا

خبرگزاری جمهوری اسلامی با نام ایرنا یکی از پربازدیدترین وب سایت ها و خبرگزاری های ایرانی است. بازدید روزانه از این وب سایت فرصتی عالی برای جذب مشتریان بالقوه و افزایش بازگشت سرمایه است.

۱۰- اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین یکی از پربیننده ترین و پربازدیدترین پایگاه های خبری ایرانی در زمینه اقتصاد به شمار می رود. آنها با انتشار تحلیل های دقیق و اخبار واقعی توانسته اند اعتماد و رضایت مخاطبان خود را جلب کنند. تعداد بازدید از این وب سایت بیش از ۱۰۰۰۰۰ نفر در روز است که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.

ویژگی های وب سایت های محبوب مناسب برای تبلیغات

از گذشته تا به امروز صاحبان مشاغل سعی کرده اند با تبلیغات در مکان های شلوغ توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کنند. با گسترش اینترنت، همان استراتژی را در دنیای دیجیتال پیاده کردند. به همین دلیل امروزه سایت های تبلیغاتی پرطرفدار محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

صفحات پربازدید نیز نیازهای بازار را به خوبی درک کرده اند. از این رو، آنها فضای وب سایت خود را برای ارائه تبلیغات به شرکت ها اجاره می دهند. برای انتخاب بهترین گزینه از بین آنها باید مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. ویژگی های جمعیتی و رفتاری بازدیدکنندگان

ابتدا باید جمعیت شناسی و رفتار بازدیدکنندگان از سایت های تبلیغاتی پربازدید را ارزیابی کنید. آیا ویژگی های گروه هدف شما با شخصیت مشتری شما مطابقت دارد؟

به عنوان مثال، ارسال رایگان ممکن است برای مخاطبان آنها مهم باشد. اگر چنین خدماتی را ارائه نمی دهید، پس بهتر است از تبلیغات در آنجا خودداری کنید، زیرا مطمئناً شکست خواهید خورد. از سوی دیگر، ممکن است نخواهید همه مناطق یا افراد کم درآمد را هدف قرار دهید. پس سعی کنید ابتدا مخاطب خود را بشناسید.

۲. تعداد بازدیدهای ماهانه و مشارکت بازدیدکنندگان

باید بدانید ماهانه چند نفر تبلیغ شما را می بینند. برای بررسی از ابزارهای آنلاین مانند Ahrefs و Alexa استفاده کنید. با این حال، ترافیک بالا به تنهایی نمی تواند به اهداف شما برسد. شما به مخاطبی نیاز دارید که وقت خود را صرف مرور سایت های تبلیغاتی محبوب کند.

محتوای آنها را بررسی کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما چقدر درگیر هستند. مثلاً آیا قسمت نظرات مشغول است یا کسی نظری نگذاشته است؟ همچنین می توانید از آنها بخواهید که اطلاعات مربوط به رفتار کاربران خود را با شما به اشتراک بگذارند.

۳. محتوای وب سایت ها

توجه به محتوای هاست هنگام تبلیغات در سایت های پربازدید بسیار مهم است. ممکن است این صفحات حاوی محتوایی باشند که به تصویر برند شما آسیب وارد کند. به این ترتیب بودجه تبلیغاتی شما صرف کاهش مشتریان و شهرت شما می شود.

از طرفی محتوای وب سایت برای تبلیغات مناسب اهمیت دوچندان دارد. آنها به دلیل شباهتشان به محتوای وب سایت می توانند نرخ کلیک بالایی داشته باشند. به همین دلیل محتوای تبلیغ شما باید با محتوای وب سایت میزبان مطابقت داشته باشد.

۴. فرمت های تبلیغاتی

چه نوع تبلیغاتی در وب سایت های پربازدید شما موجود است؟ آیا باید فقط به بنرها بچسبید یا آنها برای ارائه تبلیغات در قالب های مختلف با شما همکاری می کنند؟ بهتر است به یک مدل تبلیغاتی بسنده نکنید.

شما می توانید با نمایش تبلیغات در قالب های مختلف مانند بنر و مطابقت، CTR خود را افزایش دهید. افزایش نرخ کلیک به معنای بازپرداخت هزینه هایی است که صرف تبلیغات کرده اید. بنابراین، وب سایت هایی را انتخاب کنید که دست شما را به روی تبلیغات در قالب های مختلف باز می کنند.

۵. به روز رسانی و رفع

توانایی طراحی مجدد و به روز رسانی تبلیغات به شما در بهبود نتایج کمک می کند. همانطور که سایت های محبوب را برای تبلیغات انتخاب می کنید، در آینده تبلیغات خود را تغییر دهید.

به عنوان مثال، بنرهای شما ممکن است انتظارات شما را برآورده نکنند. در این شرایط تصمیم می گیرید قبل از هدر رفتن بودجه تبلیغاتی آنها را تعمیر کنید. از طرف دیگر، می‌توانید از تست A/B برای یافتن بهترین قالب و محتوا استفاده کنید. برای انتخاب بهترین گزینه باید متغیرهای مختلف را بررسی کنید.

منبع: اکتانات

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.