نوشیدنی های چربی سوز (چگونه ۷ ماده بسیار موثر درست کنیم)


نوشیدنی های چربی سوز

نوشیدنی های چربی سوز طیف وسیعی دارند. این نوشیدنی ها می توانند کاهش وزن را تسریع کنند و نیاز بدن به مواد مغذی و ویتامین ها را برطرف کنند. در زیر به آموزش بهترین این نوشیدنی ها می پردازیم. با ما بمان.

بهترین نوشیدنی های چربی سوز

راه های مختلفی برای کاهش وزن وجود دارد که بهترین و پایدارترین آنها رعایت کردن است رژیم غذایی اولیه و ورزش است. این امر گاهی به محرک هایی برای تسریع روند کاهش وزن نیاز دارد.

راه های مختلفی برای افزایش چربی سوزی وجود دارد، از جمله انواع غذاها، نوشیدنی ها، میوه ها، اسموتی ها و حتی ادویه ها.

نوشیدنی های چربی سوز

اما کم کالری ترین گزینه های موجود که می تواند به چربی سوزی و رفع نیازهای بدن شما نیز کمک کند، نوشیدنی های چربی سوز هستند. در زیر طرز تهیه بهترین انواع آن را به شما نشان می دهیم.

۱. چربی سوز تند

این نوشیدنی یکی از نوشیدنی های چربی سوز و با طراوت است که ز تنقلات و زمان گرسنگی آن تأثیر است. برای تهیه این نوشیدنی مواد زیر را تهیه کنید:

  • زنجبیل تازه رنده شده: به مقدار دلخواه و به سلیقه
  • لیمو ترش: ۴ عدد
  • پودر پاپریکا: به مقدار دلخواه
  • نعناع تازه: ۲ ساقه
  • آب سرد یا آب گازدار: ۱ لیتر
  • چند تکه یخ
  • عسل: ۱ قاشق چایخوری

آب لیموها را بگیرید و با آب مخلوط کنید. عسل را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. فلفل آسیاب شده و پودر زنجبیل رنده شده را با آن ترکیب کرده و با آب روی گاز بگذارید تا کاملا بجوشد. سپس بگذارید خنک شود تا برش های لیمو و برگ نعناع را اضافه کنید.

در آخر تکه های یخ را اضافه کنید و بنوشید. می توانید با این نوشیدنی قبل یا بین فعالیت های بدنی بهترین نتیجه را بگیرید چربی سوزی اراده.

۲. چربی سوزی قوی شکم

چربی سوز شکم

راه حلی که می توان برای سوزاندن چربی در هنگام خواب نیز استفاده کرد، نوشیدن این نوشیدنی در ترکیب با:

  • لیمو: ۱ عدد
  • سرکه سیب: ۱ قاشق چایخوری
  • زنجبیل تازه رنده شده: نوک یک قاشق چایخوری
  • عسل: ۱ قاشق غذاخوری
  • پودر یا چوب دارچین: به مقدار دلخواه
  • آب: ۲ لیوان
  • جعفری: ۲۵۰ گرم

این چربی سوز قابل استفاده روزانه است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را در مخلوط کن ریخته و با هم مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید در آخر تکه های یخ اضافه کنید.

۳. برای افزایش چربی سوزی، میوه و چای را ترکیب کنید

برای تهیه این نوع نوشیدنی چربی سوز باید مواد زیر را تهیه کنید:

  • مریم گلی: ۲ قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: ۱ عدد
  • گلابی: ۱ عدد
  • آب: ۱ لیوان
  • آب گلابی: ۲ فنجان
  • بستنی: به میزان دلخواه

مواد به جز یخ را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. در صورت تمایل می توانید مریم گلی را دم کرده و چای آن را اضافه کنید یا از برگ آن استفاده کنید. برای افزایش چربی سوزی و رفع نیاز بدن به ویتامین با افزودن خواص گلابی روزی یک بار این نوشیدنی را بنوشید.

۴. با زیره چربی بسوزانید

زیره یکی از گزینه هایی است که می توان از آن در نوشیدنی های چربی سوز استفاده کرد. از گذشته تا به امروز از این دانه در ترکیبات مختلف چربی سوز استفاده می شده است. علاوه بر این موارد زیر باید تهیه شود:

  • زیره: ۱ قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش تازه: ۱ عدد
  • آب: ۲ لیوان
  • بستنی: به میزان دلخواه

زیره را کمی بکوبید و بگذارید کمی با آب جوش دم بکشد. سپس آب لیمو ترش را بگیرید و با آب و یخ مخلوط کنید. زیره دم کرده را اضافه کنید و روزانه بنوشید. در صورت تمایل می توانید مقدار کمی عسل اضافه کنید.

۵. چربی سوز با چربی سوزهای قوی

این نوشیدنی بسیار ساده اما موثر باید تا حد امکان با مواد تازه تهیه و مصرف شود. برای تاثیر بهتر بهتر است یک ساعت قبل از غذای اصلی از آن استفاده کنید. برای این نوشیدنی موارد زیر را تهیه کنید:

  • آب گریپ فروت: ۱ لیوان
  • سرکه سیب: ۲ قاشق غذاخوری
  • چای نعناع فلفلی: ۱ فنجان
  • عسل: نصف قاشق غذاخوری

مواد فوق را با هم ترکیب کرده و روزانه یک لیوان از آن را قبل از غذای اصلی میل کنید. این ترکیب چربی سوزی بالایی دارد.

۶. نوشیدنی چربی سوز با کرفس

یکی از بهترین چیزهایی که می تواند برای چربی سوز اتفاق بیفتد کرفس است. برای بهبود یبوست، رفع و مشکلات گوارشی، تامین ویتامین ها و مواد مغذی استفاده می شود. بهتر است قبل از صبحانه از آن در شیشه استفاده کنید تا به نتیجه مطلوب برسید.

  • آناناس خرد شده: ۱/۲ فنجان
  • خیار: نصف عدد
  • کرفس: ۲ ساقه
  • تربچه: ۱ عدد
  • بادمجان خام یا پخته: نصف فنجان
  • سرکه (ترجیحاً سرکه سیب): ۲ قاشق غذاخوری
  • آب: ۱ فنجان

مواد ذکر شده را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب از تجمع کربوهیدرات های اضافی در بدن جلوگیری می کند. نیم ساعت قبل از صبحانه آن را بنوشید.

۷. چربی های قبل از تمرین را بسوزانید

تمرین چربی سوزی

ترکیبات موجود در چای سبز یکی از شناخته شده ترین ترکیباتی است که برای تقویت چربی سوزی بسیار مفید است. وقتی صحبت از نوشیدنی های چربی سوز می شود، چای سبز یکی از محبوب ترین هاست. اما برای اثربخشی بیشتر می توان آن را به صورت زیر تهیه و نوشید:

  • چای سبز: ۲ قاشق چایخوری
  • زیره: نصف قاشق چایخوری
  • رازیانه: نصف قاشق چایخوری
  • چوب دارچین و زنجبیل: به مقدار دلخواه
  • لیموی تازه یا لیمو عمانی: یک عدد
  • آب جوش: دو فنجان

چای سبز، زیره، رازیانه، چوب دارچین، زنجبیل و لیمو را با آب جوش دم کرده و نیم ساعت قبل از تمرین حرارت دهید. همراه با مقداری شکلات تلخ بنوشید. این ترکیب به افزایش چربی سوزی در حین ورزش کمک می کند.

نتیجه

گزینه های مختلفی برای نوشیدنی های چربی سوز وجود دارد که در این مقاله به بهترین آنها اشاره شده است. بهتر است از آنها در رژیم غذایی روزانه به میزان متعادل استفاده شود تا نتیجه مثبتی حاصل شود. در مواردی که می توانید عسل اضافه کنید بهتر است کمتر استفاده شود تا کالری اضافی وارد بدن نشود.

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.