ممکن است نباید با توجه به نیازهای مصرف شده ای باردار بودن بیشتر بدانید!


در دوران باردار بودن نباید اجتناب کرده اند تذکر مصرف شده ای باشد:

خانمها باردار باید ضمانت حاصل کنند کدام ممکن است رژیم غذایی آنها مغذی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاط کافی برای انبساط صحیح کودک را می دهد. آنها علاوه بر این باید مثبت شوند کدام ممکن است بدنشان به ابعاد کافی مفید {است تا} گزینه داشته باشد همراه خود تغییراتی کدام ممکن است در جاری شیوع است جدا بیاید.

برای از گرفتن عالی باردار بودن مفید، رژیم غذایی مادر باید متعادل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مغذی باشد، برای ادغام کردن تعادل پروتئین، کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی، را انتخاب کنید و انتخاب کنید انتخاب گسترده ای اجتناب کرده اند پوشش گیاهی مشابه با سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه ها.

رژیم غذایی برخی خانمها قابل انجام است خرس تأثیر باورهای اخلاقی، الزامات مذهبی، هر دو شرایط بهزیستی باشد. به همین دلیل، برای مشاوره دکتر بخش مهمی اجتناب کرده اند این سیستم ریزی عالی این سیستم باردار بودن است.

رژیم غذایی در دوران بارداری نباید باشد
رژیم غذایی در دوران باردار بودن نباید باشد

اجتناب کرده اند غذاهای دریایی پر جیوه

غذاهای دریایی می توانند تأمین خوبی اجتناب کرده اند پروتئین باشند را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسیدهای چرب امگا ۳ حال در متعدد اجتناب کرده اند ماهی ها می توانند به انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط کودک ممکن است کمک کنند. همراه خود این جاری، برخی اجتناب کرده اند ماهی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید صدف ها شامل سطوح احتمالاً آسیب رسان جیوه هستند. جیوه بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است به سیستم عصبی در جاری انبساط کودک ممکن است آسیب برساند. هرچه ماهی بهتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مسن تر باشد، احتمالاً جیوه بیشتری در آن موجود است.

ماهی هایی کدام ممکن است در دوران باردار بودن نباید خورد:

  • ماهی تن غول پیکر
  • خال‌مخالی
  • مارلین
  • زرد نارنجی
  • متوجه شد ماهی
  • کوسه
  • ماهی کاشی کاری شده

ماهی برای مصرف کردن:

  • آنچو
  • گربه ماهی
  • کد
  • شاه ماهی
  • کنسرو تن ماهی سبک
  • صدف اقیانوس آرام
  • ماهی ذغال سنگ
  • ماهی سالمون
  • ساردینیا
  • راضی
  • میگو
  • تلاپیا
  • ماهی قزل آلا

همراه خود این جاری، ماهی تن آلباکور هر دو آلباکور را به ۱۶۸ خوب و دنج در هفته محدود کنید.

اجتناب کرده اند غذاهای دریایی نپخته، نیم پز هر دو آلوده :

چگونه اجتناب کرده اند میکرو ارگانیسم ها هر دو ویروس های خطرناک در غذاهای دریایی جلوگیری کنیم:

  • ماهی نپخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید صدف رژیم غذایی در دوران باردار بودن نباید باشد

شناخته شده به عنوان مثال می توان به سوشی، ساشیمی، مبادله را انتخاب کنید و انتخاب کنید صدف نپخته، ماهی کاد هر دو صدف ردیابی کرد.

  • اجتناب کرده اند غذاهای دریایی خنک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم پز اجتناب کنید.

شناخته شده به عنوان مثال می توان به غذاهای دریایی همراه خود برچسب Nova، Luxury، Kipri، Smoked هر دو Spicy ردیابی کرد. مصرف کردن غذاهای دریایی دودی روزی کدام ممکن است برای ادغام کردن چرخ دنده تشکیل دهنده عالی کاسرول هر دو غذای پخته شده تولید دیگری باشد، مناسب نیست. کنسرو ماهی نیز بی خطر است.

  • آب ماهی های بومی آلوده را تعیین کنید.

هنگام مصرف کردن ماهی اجتناب کرده اند آب های بومی، طرفدار های ماهی های بومی را دنبال کنید، ویژه به ویژه اگر آلودگی آب ضرر باشد. اگر با توجه به سلامت ماهی هایی کدام ممکن است قبلاً خورده اید شک دارید، این هفته اجتناب کرده اند مصرف کردن ماهی .

  • غذاهای دریایی را {به درستی} تهیه کنید.

ماهی را در دمای خانه ۱۴۵ سطح سانتیگراد بپزید. ماهی همراه خود منافذ و پوست کندن کنار تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید از طریق از بی روح به نظر می رسد مانند است. میگو، خرچنگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید خرچنگ را بپزید به همان اندازه سفید شود. صدف ها را بپزید به همان اندازه منافذ و پوست آنها باز شود. اجتناب کرده اند مواردی کدام ممکن است باز نمی شوند استفاده نکنید.

  • اجتناب کرده اند گوشت، مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ نیم پز

در دوران باردار بودن خطر مسمومیت غذایی باکتریایی موجود است. پاسخ اشخاص حقیقی باردار ممکن است شدیدتر اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی غیر باردار باشد. نه اغلب مسمومیت غذایی کودک را خرس تأثیر مکان ها.

برای پیشگیری اجتناب کرده اند بیماری های ناشی اجتناب کرده اند وعده های غذایی:

  • در گذشته اجتناب کرده اند بلعیدن گوشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرغ را انصافاً بپزید.

برای ضمانت اجتناب کرده اند دماسنج گوشت بیشترین استفاده را ببرید.

نپزید گوشت در دوران بارداری نباید خورده شود
نپزید گوشت در دوران باردار بودن نباید خورده شود
  • هات داگ را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناهار را به همان اندازه روزی کدام ممکن است بخارپز شوند بپزید – هر دو کلا اجتناب کرده اند مصرف کردن آنها اجتناب کنید.

آنها اغلب هستند منشا عالی بیماری غیر معمول با این حال احتمالاً قابل توجه ناشی اجتناب کرده اند وعده های غذایی به تماس گرفتن عفونت لیستریا باشند.

    • اجتناب کرده اند انجماد گوشت
  • تخم مرغ ها را بجوشانید به همان اندازه زرده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سفیده ها سکسی شوند.

تخم مرغ نپخته ممکن است همراه خود میکرو ارگانیسم های خطرناک آلوده شود. اجتناب کرده اند غذاهای ارائه شده همراه خود تخم مرغ نپخته هر دو نیم پز مشابه با تخم مرغ، خمیر نپخته را انتخاب کنید و انتخاب کنید سس سالاد سزار .

  • اجتناب کرده اند غذاهای غیر پاستوریزه

متعدد اجتناب کرده اند محصولات لبنی کم چرب – مشابه با شیر با بیرون چربی، چسبناک موزارلا – می توانند بخش سالمی اجتناب کرده اند رژیم غذایی ممکن است باشند. هر چیزی کدام ممکن است شامل شیر غیر پاستوریزه باشد خطرناک است.

اجتناب کرده اند پنیرهای احساسی مشابه با توت، فتا را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک آبی ، بجز به خوانایی برچسب پاستوریزه هر دو ارائه شده اجتناب کرده اند شیر پاستوریزه داشته باشند.

  • اجتناب کرده اند میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات شسته نشده

میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات نپخته را به طور مناسب بشویید به همان اندازه میکرو ارگانیسم های خطرناک را اجتناب کرده اند بین ببرید. علاوه بر این اجتناب کرده اند جوانه های نپخته – اجتناب کرده اند جمله یونجه، شبدر، تربچه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماش – کدام ممکن است ممکن است محل نگهداری میکرو ارگانیسم های بیماری زا باشد . حتما جوانه ها را انصافاً بپزید.

  • از کافئین خارج تبدیل می شود رژیم غذایی در دوران باردار بودن نباید باشد

در حالی کدام ممکن است کافئین ممکن است اجتناب کرده اند جفت حرکت تنبل، عواقب آن بر کودک ممکن است مبهم است. به توضیحات امنیت، پزشکان پزشکی طرفدار می کنند کدام ممکن است در دوران باردار بودن میزان کافئین در رژیم غذایی شخصی را به کمتر اجتناب کرده اند ۲۰۰ میلی خوب و دنج در روز محدود کنید. عالی فنجان اسپرسو دم کرده ۸ اونس شامل حدود ۹۵ میلی خوب و دنج کافئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی فنجان چای دم کرده شامل حدود ۴۷ میلی خوب و دنج کافئین است. کولا کافئین دار شامل حدود ۳۳ میلی خوب و دنج کافئین است.

  • اجتناب کرده اند بلعیدن چای طبیعی

دانش به سختی با توجه به تأثیر پوشش گیاهی خاص بر انبساط نوزادان موجود است. به همین دلیل اجتناب کرده اند مصرف کننده چای طبیعی ، بجز دکتر ارائه می دهیم بگوید کدام ممکن است برای شما ممکن است {مفید است}. حتی دمنوش های طبیعی نیز برای خانمها باردار به بازار تهیه تبدیل می شود.

  • الکل عالی خواستن غذایی در دوران باردار بودن نیست

بلعیدن الکل در دوران باردار بودن بیانیه نشد. بی خطرترین کار اینجا است کدام ممکن است به طور گسترده اجتناب کرده اند الکل .

بلعیدن الکل در دوران باردار بودن خطر سقط جنین را انتخاب کنید و انتخاب کنید بی جان زایی را افزایش می دهد. بلعیدن الکل علاوه بر این ممکن است در نتیجه سندرم الکل جنینی شود کدام ممکن است ممکن است در نتیجه ناهنجاری های صورت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدم روانشناختی شود.

  • اگر با توجه به الکلی کدام ممکن است می نوشید درگیر هستید در گذشته اجتناب کرده اند اینکه متوجه شوید باردار هستید هر دو اگر در نظر گرفته شده می کنید برای توقف مصرف کننده به کمک خواستن دارید، همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید.

اجتناب کرده اند بلعیدن تقویت می کند های ویتامین A

خانمها باردار باید اجتناب کرده اند بلعیدن ویتامین A خودداری کنند از ممکن است به کودک آنها آسیب برساند. استثنا اجتناب کرده اند این قاعده روزی است کدام ممکن است دکتر آن را {به دلیل} خاصی طرفدار تنبل. شناخته شده به عنوان مثال، قابل انجام است خاص شود کدام ممکن است مادر در دوران باردار بودن دچار ضعیف ویتامین A است، {در این} صورت قابل انجام است دکتر مکملی را طرفدار تنبل.

عفونت لیستریا

فوق العاده حیاتی است کدام ممکن است غذاهای کنار هم قرار دادن پخته شوند. خطر ابتلا به لیستریوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این عفونت توسط سایر عناصر بیماری زا موجود است. هر نوع نابالغی، چه سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه گوشت، خطر عفونت لیستریا را نیز به در کنار دارد.

چسبناک احساسی بالغ مشابه با چسبناک بلوبری، توت هر دو چسبناک Combert. این وعده های غذایی در معرض خطر عفونت لیستریا هستند. لیستریا گروهی اجتناب کرده اند میکرو ارگانیسم ها است کدام ممکن است ممکن است باعث عفونت های کشنده در خانمها باردار را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوزادان آنها شود.

غذاهای با بیرون انرژی

ترافل، کلوچه، بیسکویت، چیپس را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرین باید به حداقل برسد. متعدد اجتناب کرده اند این ویژگی ها سرشار اجتناب کرده اند قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی، چرخ دنده مغذی کم هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید می توانند امتحان شده های عالی زن باردار {برای حفظ} وزن شخصی را تضعیف کنند.

فینال عبارت:

اگر درگیر این هستید کدام ممکن است در دوران باردار بودن شخصی ویتامین هر دو چرخ دنده معدنی کافی اکتسابی نمی کنید، همراه خود دکتر شخصی صحبت کنید. همراه خود هم می توانید تصمیم گیری کنید کدام ممکن است مکان کمتر قیمت کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونه سوراخ ها را پر کنید.

حتی وقتی مقدار به سختی ویتامین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی در رژیم غذایی روزانه شخصی داشته باشید، یک بار دیگر درگیر این هستید کدام ممکن است رژیم غذایی صحیح باردار بودن را نرسیده اید – ویژه به ویژه اگر باقی مانده است اشتهای ممکن است بیش از حد نشده است.

وقتی صحبت اجتناب کرده اند بهتر از وعده های غذایی برای مصرف کردن در دوران باردار بودن تبدیل می شود، جستجو در متنوع هایی باشید کدام ممکن است از چرخ دنده مغذی را در تعدادی از لقمه بسته را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی نباشد. ارائه می دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کودکتان {کمک می کند} به همان اندازه ویتامین های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی می خواست هر ۲ را اکتسابی کنید.

تورم:

https://www.mayoclinic.org/healthy-lifestyle/pregnancy-week-by-week/in-depth/pregnancy-nutrition/art-20043844

https://www.whattoexpect.com/pregnancy/eating-well/week-11/big-nutrition-small-packages.aspx

https://www.medicalnewstoday.com/articles/246404#supplements

این موقعیت یابی عالی خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.