متخصص تغذیه دکتر انوشه رژیم غذایی برای درمان شکمی


رژیم غذایی برای شکمی : چگونه می توان از دست شکمی خلاص شد ؟ آیا رژیم غذایی یا الگوی غذایی مناسبی برای این کار وجود دارد؟ بهتر است ابتدا های شکمی را بشناسیم. مسابقات های شکمی دو دسته هستند . دسته ای از آنها زیر پوستی یا زیر جلدی هستند و نقش یک عایق محافظ را برای بازی می کنند و می توان آن را با گرفتن سطح بین دو انگشت و یا وسایل اندازه گیری، اندازه گرفت. بر اثر چاق شدن میزان آن افزایش می یابد ولی خطر بیماری زایی ندارد. مقدار این در خانم ها بیشتر از آقایان است.

دسته دوم آزمایش احشایی یا در درون حفره شکمی هستند که عمیق ترین لایه تنه هستند و اطراف اندام های داخلی حفره شکمی مثل بیماران، کلیه، روده، لوزالمعده و … را فرا می گیرند و خطرناک ترین نوع می شوند. میزان زیاد این خطر، فشار خون، بیماری سرطان، سرطان سینه، سرطان روده بزرگ و آلزایمر را افزایش می دهد.میزان این بیماری در مردان بیشتر از زنان است. ممکن است فرد لاغر به نظر برسد اما مقدار زیادی از احشایی در حفره ککمی خود داشته باشد. افزایش یک کیلو گرم احشایی می تواند خطر را تا هفت برابر در زنان و تا دو برابر در مردان افزایش دهد. اکسیداتیو و ایجاد رادیکال های آزاد و در نتیجه آماده می کند.

رژیم غذایی برای شکمی

در افراد چاق در موارد بیشتر با شکمی ترکیبی از لباس زیر پوس،ی پوسح،سا، اس۴. همچنین نتایج یک تحقیق نک © داده شده است که خطر به چاقی کمی را دو برابر می کند. برای کاهش شکمی هرگز از رژیم هایی که باعث لاغری سریع می شوند پڌروی نیرویی. کاهش وزن از این رژیم به دست می‌آید بیشتر به دست دادن آب بدن و تحلیل آن به خاطر کاهش وزن و معمولاً به سرعت هم برمی‌گردد به سرعمولا بربی و معمولاً

رژیم غذایی مدیترانه ای رژیم غذایی مناسب برای کاهش شکمی است. این رژیم بر اساس استفاده از اسیدهای چرب با یک پیوند دوگانه (روغن زیتون) میوه و سبزی تازه، غلات کامل جو دو سر، برنج قهوه ای و نان های سبوس دار، محصولات لبنی کم چرب، ماهی، حبوبات، گوشت ماکیان، استفاده از مغز مانند گردو، بادام، فندق مصرف کمتر گوشت قرمز است. فواید این رژیم کنترل بهتر وزن، کاهش شکمی، کاهش خطر بیماری های قلبی، کاهش کلسترول، کاهش از نوع دوم و سندرم متابولیک، کاهش خطر آلزایمر، زوال عقل، آسیب و پارکینسون، بهبود خلق و خو و افزایش سطح انرژی است. .

رژیم فوری برای شکمی

انجام ورزش های هوازی مثل پیاده روی تند در کاهش شکست شکمی بسیار اسر. بهترین زمان های ورزش صبح نگتا و یا هنگام عصر است که ذخایر قند بدن می شود و بدن بهتری برای نوشیدن سوزی دارد. انجام حرکات دراز و نشست به سفت کردن ماهیچه های ککم و از افتادگی ککم کمک به جلوگیری از جلوگیری از آن می شود.

دستگاه های لاغری موضعی غیر تهمی که خطر جراحی و یا سایر روش های تهاجمی را کاهش می دهد و اگر با اجرای یک رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم همراه باشد نتیجه مطلوب و بهتر است. دراز مدتی به دست می دهند.

دستگاه کرایو لیپولیز پیشرفته ترین روش غیر تهاجمی و بدون جراحی در کاهش کاهش کمکی و سایر نقاط بدن مثل بازوها، پهلوها، پت و ران و باسن است. در این دستگاه از تکنیک سرما دهی به موضوع نظر استفاده می شود که باعث ایجاد حالت آپوپتوزیس یا مرگ برنامه ریزی سلولی می شود. سلول های بدن مرده می شوند و به وسیله سیستم لنفاوی و به وسیله مایع لنفاوی تا سه ماه ذخیر می شوند. نتیجه این کار کاهش قابل ملاحظه در تعداد جلسات اندک (یک تج لو) نیاز سه ماه بعد بود و تعداد نواحی نیز کاهش خواهد داد.

این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.