علم ورزش | ۹ قانون برای انتخاب مکمل مناسب ورزش


آنچه در این مقاله می‌خواند

ورزککاران از مکمل مصرف مکمل بالا بردن توان و آمادگی بدن، افزایش یافته است، زیرا سعی می کنند از فعالیت های ورزشی خود بهره ببرند. با این وصف گذگذاشته از این که مکمل ها می توانند فریبنده باشند، از میزان مصرف آنها نیز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. اما با وجود تعداد زیادی از مکمل های مختلف در بازار، چگونه می توانید انتخاب کنید که مطمئن باشید و مطمئن شوید؟ ۹ قانون انتخاب راهنمای مکمل مناسب شما برای انتخاب مکمل است.

مواد تشکیل دهنده مکمل

قبل از اینکه اقدام به تهیه مکمل مناسب کنید، مواد تککیل دهنده آن را مطالعه کنید، نه فقط اطلاعات تغذیه ای! شما به بررسی مواد تکمیل کننده مکمل ها نیاز دارید تا مطمئن شوید که چه ماده ای را مصرف کنید.

به عنوان مثال، هنگام خرید مکمل بدنسازی، تحقیقات نشان می دهد که کراتین، بتا آلانین و سیترولین می توانند به شما کمک کنند تا سریع عضله بسازید و قدرت به دست آورید، یا سینفرین و یوهیمبین می توانند به شما در سوزاندن سریعتر کمک کنند. ویتامین D و روغن‌ها می‌توانند کمک کنند. ماهی نیز می تواند به بهبود سلامت عمومی و ایجاد کمک کند.

تعداد زیادی از مکمل ها، فهرستی به نام ترکیبی اختصاصی به عنوان مواد تشکیل دهنده که گروهی از مواد تشکیل دهنده هستند و قسمتی از فرمول مخصوص سازنده هستند. هر مکملی می توانید سوال برانگیز داشته باشید، زیرا این امکان وجود دارد که دارای دوز بالای محرکها و یا مواد مضر باشد.

باید بدانید دنبال چه مکملی هستید

انواع مکمل‌هایی که قصد خرید آن را دارند بسیار مهم هستند. قبل از خرید حتما دستورالعمل آن را به دقت مطالعه کنید. ممکن است مواردی وجود داشته باشد که برای شرایط جسمی یا سن شما مناسب نب باشد. همچنین باید بدانید که آیا این نوع مکمل و باید وجود داشته باشد یا نه، گذشته از این در نظر داشته باشید که مکمل مورد نظر مناسب جزو مکمل های قبل از تمرین است یا بعد از تمرین. هر چه دقیق تر دقت کنید، نتیجه بهتری می گیرید.

کیفیت ترکیبات مناسب

آیا ۳ گرم بتا آلانین یا ۵ گرم آمینو اسید برای همه محصولات یکسان است؟ نه نه! مانند هر چیز در دنیا، کیفیت بسیار مهم است.

اکثر شرکت ها از مواد با کیفیت بالا استفاده می کنند، اما برخی از مواد ارزان تر استفاده می کنند که از پایین بریده می شوند تا محصولات خود را تولید کنند. به دلیل قیمت برخی از مواد اولیه، برخی از شرکت ها تصمیم گرفته اند از جایگزین های ارزانتری استفاده کنند و بدنسازی مکمل را با قیمت پایین ارائه دهند، اما کیفیت آن اصلاً بالا نیست!

مشکل دیگر این است که این مواد ممکن است آلوده شوند. به همین دلیل، باید مطمئن شوید که مکمل مناسب سازی را بخرید که دارای گواهی سلامت باشد.

مکمل مناسب بدنسازی باید طبق علم روز تولید شود

عاقلانه است که رژیم غذایی را تنظیم کنید، مصرف مکمل و ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید روزانه خود بگنجانید. اما بدانید که با توجه به مطالعات متعدد باید در این زمینه، کمی محتاط باشید. زیرا سوگیری تحقیق، خطای انسانی، محدودیت های مالی، طراحی تحقیق و سایر مسائل می تواند بر نتیجه تحقیقات روی این محصولات تثیر بگذارد.

مواردی که میدانید پیشرفتهای زیادی در تکنولوژی گرفته شده است، اما هنوز نمیتوانم خطای انسانی را نادیده گرفت. خطای انسانی یکی از مهمترین عوامل تثیرگذار بر تحقیقات علمی است و می تواند عواقب ناگواری داشته باشد. علمی در زمینه مکمل های بدنسازی به انسان به عنوان عامل اصلی تحقیقاتی و تاثیر آن بر بدن میپردازد و همین امر این تحقیق را به چالشی در تحقیقات تحقیقاتی تبدیل کرده است. روابط مالی یکی از موضوعاتی است که می تواند نتایج این تحقیق را تحت تأثیر قرار دهد.

موضوع مهم دیگری است که شرکت های خصوصی وجود دارند که در تحقیقات مکمل های بدنسازی سرمایه گذاری می کنند و می توانند در نتیجه تحقیق (این که آیا این شرکت ها به نتایج دلخواه خود میرسند) تأثیر بگذارد. همیشه سعی کنید تحقیقات مختلف را در مورد یک موضوع بخوانید و ببینید اکثر تحقیقات در مورد چه چیزی موافق هستند.

به تاریخ و دقیق توجه کنید

نکاتی که در خرید مکمل مناسب و مناسب باید در نظر گرفتن تاریخ تولید است، توجه داشته باشید که تاریخ تولید و انقضا دارد و تاریخ آن تمام نشده است. اگر می‌توانید مکمل را باز کنید، توجه داشته باشید که یک ششاملا مکمل را داشته باشید. برخی از مکمل‌ها به دلیل طعم‌های.

بوی مکمل‌ها مهم است. مطمئن شوید که مکمل‌هایی که می‌خرید بو ندارند (بد بو). اگر می‌توانید آن را امتحان کنید، بهتر است این کار را انجام دهید.

اطمینان حاصل کنید که روی هر مکملی که خرید میکنید پلمپ و داری نماد شرکت تولید کننده شرکت تولید کننده باشد. شرکت های معتبر سعی می کنند از یک لوگو بر روی مرو و روی مر و موم خود استفاده کنند تا خود را بهتر به دیگران معرفی کنند. در برخی موارد این علامت نشان دهنده تقلبی وجود دارد.

به اسید آمینه شاخه های یا BCAA توجه کنید

نتیجه تحقیقات این را به اثبات رسانده است که این اسید آمینه عضلانی باعث عضلانین کمک ارده شده و باعث بهبود بهبود سلامتی می شود. اگر مکملی که استفاده می کنید حاوی این اسید آمینه نباشد، ریکاوری طولانی تر است و زمان بیشتر طول میکتد تا نتیجه تمرینات خود را ببینید.

اگر خیلی خوب به نظرمی رسد، شاید درست باشد!

همیشه این را به خاطر داشته باشید که هیچ دارو و یا مکملی وجود ندارد که معجزه کند و این مکمل هم در اختیار شما باشد! در واقع هیچ چیزی نمی تواند بهتر از یک رژیم غذایی مناسب و تمرین سخت در باغ باشد. اما انتخاب مکمل مناسب می‌تواند باشد، بنابراین با استفاده از هوشیارانه از محصولاتی که به درستی کمک می‌کنند هستند و بازخورد مناسبی در روند انتخاب مکمل به شما کمک می‌کند.

اگر مکملی را به شما معرفی کنید که خیلی زود از آن نتیجه گرفته شود و یا هر مکمل دیگری را که می خواهید مصرف کنید باید برچسب خطرثالث مانند فاماکوپیا (مجموعه فرمول ها) آمریکایی، بنیاد بین المللی علوم و بهداشت (NSF) را داشته باشد. HFL

در انتخاب مکمل مناسب به کافئین توجه کنید

ممکن است دوز بالای کافئین در مکمل ها ذبح باشد اما می تواند به بدن شما آسیب برساند. مصرف بیش از حد از کافئین نه تنها باعث افزایش مصرف آن می شود، بلکه باعث افزایش استرس بر کلیه ها و بیماران می شود، به طور کلی مصرف کافئین نباید از ۳۰۰ میلی گرم بیشتر در روز باشد. بنابراین در هنگام انتخاب مکمل به این نکته نیز توجه داشته باشید که میزان استانداردی از کافئین را داشته باشید.

مردان و زنان ورزشکار می‌توانند از استفاده مشابه مکمل استفاده کنند

هر مکملی که بیشتر برای یک جنس خاص در نظر گرفته می شود احتمالا “در تبلیغات سود جویانه استفاده می شود و یا دوز نامطمئنی از هورمون ها را در مواد تشکیل دهنده خود دارد.

در موارد بیشتر، مردان و زنان ورزککار به مکمل های مختلف نیاز ندارند، اما برای ورزککار مصرف کافی از میزان مصرف آهن و کلسیم مهم است. مصرف کم کلسیم می تواند باعث کاستگی استرسی ناشی از تمرینات فشاری در آنها شود و برای افزایش اجرای استقامتی نیاز دارد. مکمل ها می توانند مفید و کمک کننده باشند، اما ما نمی توانیم بگوییم این کافیست، مصرف غذای مناسب و تمرین سخت در باگگاه بسیار مهم است.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.