علم ورزش | چه مقدار مصرف مصرف وی پیش از تمرین لازم است؟


آنچه در این مقاله می‌خواند

پرورش وی (پروتئین آب پنیر) نوعی از پرورش است که در شیر و فرآورده های آن پیدا می شود; به سرعت جذب بدن و حاوی آمینو اسیدهای مورد نیاز برای رشیه اس۪اسلا این نوع دارای لاکتوز است و آن گرفته شده است. با وجود مصرف وی ایزو به نسبت بهتر وی معیارهای مفید اندکی بر بدن دارد، اما تحقیقات نشان داده است که مصرف ایزو قبل و بعد از تمرین رشد عضلانی را افزایش می دهد.

توصیه کلی مقدار مصرف وی

بسته به تمرینیتان، باید میزان مصرف روتین وی خود را از تمرینات ورزشی ورزشی افزایش دهید یا از مقدار آن کم کنید. طبق توصیه مرکز سلامت مک‌کینلی در دانشگاه ایلینویز، مصرف ۲۰ تا ۲۵ گرم در قبل و بعد از تمرین ورزشی در روز می‌توان به شما در داشتن بدنی سالم و کنترل مقدار وهمنکتن.کتنکتن.ک

به گفته این مرکک اگر هماکنون در حال انجام تمرینات فشرده در فصل آماده سازی به سر میبرید و یا میبرید و یا در حال اجرای برنامه ها این میزان تا ۴۰تا۵۰ گرم افزایش دهید.

ذکر این نکته ضروری است که مصرف خوراکی شما کاملاً به تغذیه شما نیاز دارد، در نظر بگیرید اگر از هر وزن از وزن بدنتان به ۲ گرم تغذیه نیاز داشته باشید. به عنوان مثال برای یک فرد ۷۰ کیلویی، ۱۴۰ گرم غذای ۲۴ ساعته برای بدن لازم است، مقداری از این نیاز با تغذیه و مقداری با تامین تامین می شود.

در نظر داشته باشید اگر یک وعده غذایی قبل از تمرین مصرف کنید، نیازی به مصرف خوراکی وی داشته باشید، اگر هم قبل از تمرین مصرف کنید، نیازی نیست خیلی سریع بعد از تمرین مصرف کنید، حتی تا دو ساعت بعد از تمرین نیز می‌توانید .

توصیه‌هایی برای مصرف روزانه وی

بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان به یک عقیده ای غلط و نادرست باور دارند و بر پافشاری می کنند، که اگر بیشتر بخواهند رشد کنند و مصرف کنند، باید مصرف زیادی داشته باشند، این مقدار ممکن است مانند نیاز بدنشان باشد.

اما این باور صحیح نیست. اگر مقدار بیشتری مصرف کنید، به میزان بیشتری از بدنتان نیاز دارید یا بهتر است که مازاد را برای نیازتان مصرف کنید، این مقدار اضافه یا مصرف یا تبدیل به تبدیل خواهد شد.

کیتی جیمز متخصص تغذیه از دانشگاه نبراسکا، میگوید که میزان مصرف نیاز به یک شخص بالغ متوسط ​​۰.۸ گرم به ازای هر وزن از وزن بدن روزانه است. اگر این ورزشکاری باشد که در حال انجام تمرین قدرتی با شدت بالا یا تمرین دو سرعت است نیاز بدن وی به روز ۱.۶ تا ۱.۷ گرم و یا ۲ گرم به ازای هر وزن بدن وی است.

که این میزان برابر است با ۱۰۹ تا ۱۱۶گرم پرورش دهنده برای فردی که ۱۵۰ پوند (۶۸کسدرس.کیلو) مطمئن شوید که میزان مصرف روزانه خود را کنترل کنید زمانی که مقدار زیادی از مصرف آن را مصرف کنید و بعد از تمرین مصرف می کنید.

مصرف پرورش وی در روزهای غیر تمرین

اگر بگوییم مصرف در روزهای غیر تمرینی مهمتر از روزها تمرین استر بیراه نگفتهایم، هر چند که کمی اغراق است، اما در حقیقت عدم دریافت کافی در روزهای استراحت در واقع می تواند مانع رشد و عملکرد ورزشی بهتر شما در روزهای تمرین شود. در میزان مصرف وروتئین شما وجود ندارد، می توانید میزان مصرف را با مصرف وروتئین وی و یا مواد غذایی تامین کنید.

زمانبندی

آن زمانی که وی ایزو را قبل از تمریناتتان مصرف می کنید، ممکن است بر سنتز عضلانی (فرآیندی که باعث تولید و رشد آنها می شود) به همان اندازه مصرفی، تاثیر بگذارد.

مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۶ به رهبری دانشگاه ویکتوریا توسط پائل کریب و آلن هیز انجام شد، تحقیق بر روی این پرسش استوار بود که آیا افرادی هستند که وی ایزو یا سایر مکمل‌های مکمل را به هنگام بیدار شدن از خواب و قبل از تمرین مصرف کرده بودند. ، بیشتر عضله سازی کردند و تأثیرات رشدی بیشتر دریافت کردند یا کسانی که طبق برنامه مکمل ها را قبل و از مصرف مصرف کرده بودند؟

نتیجه آن بود آزمودنیهایی که مکملهای غذایی را طبق برنامه قبل و بعد از مصرف مصرف میکردند افزایش میدهند در اندازه تودهی عضلانی و قدرت عضلانی خود و یک تکرار بیشینهشان در آخر ۱۰ هفته بودند.

جایگزینی درشت‌مغذی‌ها

طبق گفته داگلاس کالامن، متخصص تغذیه دارای تاییدیه از انجمن توانمندی و شایسته‌سازی ملی “تحقیقات بیانگر آن است که غذای قبل یا بعد از تمرین اگر ترکیبی از خوراکی‌ها، کربوهیدرات‌ها و مصرف‌ها باشد، بهترین خوراک برای افزایش رشد عضلانی هستند.”

از آنجایی که وی ایزو عاری از کربوهیدراتها یا مبتلایان را تهیه کرد، باید قبل از تمرین با غذا یا مکمل های دیگر مصرف شود تا به میزان بیشتری رشد کند و تودهی و قدرت عضلانی به فرد کمک کنند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.