علم ورزش | پرورش و افزایش وزن


آنچه در این مقاله می‌خواند

آیا بعد از ورزش به راحتی از نوشیدنی های خود لذت می برید؟ شیک پرورش از آنجا که راحت، سریع و پرکاربرد هستند بسیار معروف هستند و در تغذیه اکثر ورزشکاران مشاهده می کنند، بنابراین مصرف آن باعث می شود این طرح سوال شود که باعث افزایش وزن چه رابطه ای باهم می شود؟

مکمل های گیاهی غیر گیاهی حاوی پروتئین وی یا کائئین از محصولات لبنی تککیل می شوند. پروتیین Whey به سرعت هضم می شود و می شود به سرعت آمینو اسیدها به بافت عضلانی می شود. در مقابل، کازئین به آرامی هضم می‌شود. هر دو برای ترمیم عضله و حجیم شدن آن مفید هستند.

برخی از مطالعات نشان می دهند که whey فراوانی برای سلامتی دارد که از تامین کننده تامین کننده تغذیه برخوردار است. تحقیقات نشان می دهد که Whey به کاهش فشار خون، کاهش، کنترل قند خون و حفظ گرسنگی کمک می کند. هرآنچه که برای حفظ ترکیب بدنی شما مفید است!

اگر شما هر نوع ورزشی را انجام دهید، به ویژه تمرینات مقاومتی، تهیه آب پنیر و کازئین هر دو عضله را با تامین اسید آمینه تقویت کرده و به ترمیم و بازسازی آن میپردازید. آب پنیر کشک در واقع، تقریباً حدود دو برابر لئوسین موجود در کازئین است. بنابراین، یک مکمل غذایی که حاوی آب پنیر است به شما کمک می کند تا از رشد عضله حمایت کنید.

رابطه محصول و افزایش وزن – آیا مصرف مصرف می‌تواند وزن را افزاید ؟ۇش ؟

مکمل‌های غذایی عاری از نوشیدنی. یکی از سوالاتی که مردم دارند این است که رابطه دارند و وزنتیس را افزایش می دهند آیا مصرف یک مکمل غذایی باعث افزایش وزن می شود؟ مطالعه‌ای که در دانشگاه پوردو انجام شد، به بررسی آن پرداخت.

در این مطالعه، مطالعه بیش از ۲۰۰ ماده مغذی به استفاده از مکمل های آموزشی در بزرگسالان سالم را مورد و تحلیل قرار داده است. خبر خوب این است که مکمل‌های افزایش می‌دهند بدون اینکه بتوانید کمک ممک کنید به همین دلیل است که مردم از آن استفده می‌کنند. اما با توجه به تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل ها، اینکه آیا آنها به افزایش وزن می توانند منجر شوند، آنها را مصرف می کنید.

پرورش و افزایش وزن - آیا باعث افزایش وزن می شود؟

آنها دریافتند، استفاده از مکمل های غذایی بین وعده های غذایی همراه با افزایش وزن بدن بوده است. در مقابل، مصرف یک مکمل مشابه با وعده‌های غذایی باعث افزایش وزن نسبتاد می‌شود. چرا چنین چیزی ممکن است؟ به نظر می رسد که مکمل غذایی بین وعده های غذایی می شود، همیشه با خوردن وعده های غذایی کمتر، بیشتر را جبران نمی کند.

بنابراین بیشتر از روز به مازاد تخفیف در یک می‌شود. این مطالعه نشان می دهد که شما یک مکمل غذایی مصرفی می کنید، معقول است که برای کاهش وزن آنرا همراه با مصرف مصرف کنید. اگر با وعده های غذایی آن را مصرف کنید، باید برای جبران غذای کمتری مصرف کنید.

غذاها و بالا به احتمال زیاد باعث افزایش بدن می شود اما اگر به اندازه کافی از آنها مصرف آنها مصرف آنید، می تواند باعث افزایش عضله شود. اگر کاهش وزن داشته باشید یا وزن کم کنید، استفاده از مکمل های غذایی بین وعده های غذایی ممکن است یک عامل باشد. هر چند، ما مصرفی در بین وعده های غذایی را جبران نمی کنیم.

پیشنهاد می دهد
حتما بخوانید:

طرز تهیه ۱۲ شیک پرورش برای تمرین عضله سازی بعد از تمرین

آیا شما به شیک ها و مکمل ها نیاز دارید؟

اگر در حال خوردن یک غذای کامل و رژیم غذایی غنی از مواد مغذی هستید، ممکن است به یک مکمل غذایی نیز نیازی نباشد. بسیاری از بدنسازان پس از ورزش برای راحتی، از شیک های پرتئین، اتفاچ پرتئین، اتتفاگن د.گن اگر شما شیک های غذایی را بین های غذایی و در حین خوردن غذاهای معمولی خود استفاده کنید، مصرفی را افزایش دهید.

همچنین باید از مصرف خوراکی‌های زیادی استفاده کرد. به این دلیل که منابع غذایی شامل مواد مغذی دیگر است که از سلامت و نگهداری از بدن حمایت می کنند. در حقیقت، یکی از بهترین‌ها با کروتین با کیفیت بالا، تخممرغ است زیرا مقدار قابل توجهی از همه آمینو اسیدهای مورد نیاز را تامین می‌کند.

در حقیقت، تخممرغ استاندارد طلایی است که سایر منابع غذایی هم با آن مقایسه می شوند. تخممرغ یک منبع خوب از ب – ویتامین و سلنیوم است و زرده آن حاوی لوتئین و زیکسانتین است. این ترکیبات در شبکیه چچم جمع می شوند و به محافظت از شبکیه چچم در برابر آسیب از نور فرابنفش کمک می کنند. به این ترتیب، دریافت بیشتر این آنتیاکسیدانها ممکن است در برابر بیماریهای خاص مربوط به چچم، مانند آبمروارید و انحطاط مولکولی مربوط به سن، محافظت کند.

پیشنهاد می دهد
حتما بخوانید:

برای بدنسازی سفیده تخم مرغ بخوریم یا زرده تخم مرغ؟

چه چیزی در مورد مکمل‌های غذایی برای گیاهان وجود دارد؟

اگر چه گیاهی آمینو ممکن است یک یا چند آمینو اسید را ندارد اما وقتی از منابع گیاهی متنوع استفاده کنید، اسیدهای لازم را برای بدن خود به دست می آورید. در میان منابع گیاهی گیاهی، سویا به عنوان یک منبع گیاهی گیاهی خ.تسد.تاشن شناس شناس از آنجا که سویا تمام اسیدهای آمینه را، مانند حیوان حیوانی، شامل یک منبع غنی است. مصرف مکمل های غذایی گیاهی، در حال افزایش هستند، اما می توانید گیاهی را از منابع طبیعی مثل پنیر سویا، لوبیا، آجیل، حبوبات سبوسدار و حتی برخی سبزیجات دریافت کنید.

پیشنهاد می دهد
حتما بخوانید:

بهترین منابع گیاهی برای عضله سازی

یکی از عمده‌ترین مکمل‌های غذایی، بخصوص آنهایی که حاوی Whey هستند، به سرعت از منابع غذایی تغذیه می‌شوند. اگر جلسه تمرینی خود را تکمیل کرده و میخواید اسید آمینه به سرعت می رسد، یک راه حل برای تامین سریعترین مکمل آن است. .

تامین مکمل می‌تواند ظرف چند دقیقه به بافت شما برسد. برخی از تحقیقات گذگذته نده دریچه که یک دریچه آنابولیک بعد از ورزش وجود دارد، که باید افزایش سنتز عضله افزایش یابد. با این حال، مطالعات بعدی یک دریچه آنابولیک را زیر سوال می‌برد. دریچه آنابولیک تنها در تصویر می‌توانی مهم باشد که شما در حالید ناشتر باشید. در نهایت به میزان کافی و مصرف آن با هر وعده غذایی بیش از حد، به رظر رسر می رسد.

همچنین، آگاه باشید که آمایش برخی از مکمل های غذایی، آلاینده ها، از فلزات سنگین را افزایش داده است. بنابراین، از گرفتن هر نوع از مکمل های مکمل، تحقیق خود را انجام دهید و یک تولیدکننده معتبر بخرید. برخی منابع مانند آمایگگاه های مصرف کنندگان مستقل را روی مکمل ها انجام می دهند و نتایج را منتشر می کنند. این گزارش‌ها را بخوانید و بدانید چه چیزی را می‌خواهید بخرید.

نتیجه رابطه و افزایش وزن

  • میزان مصرف کم حجم می تواند منجر به دستیابی به عضله شود و ممکن است بافت در بدن شما افزایش یابد.
  • یکی از موارد مهم و ضروری در رژیم غذایی است. مصرف آن را به میزان مناسب در برنامه غذایی خود داشته باشید.
  • مصرف بیش از حد از حد حجم کمکی به افزایش بیش از حد حجم و وزن نمی تواند، از طرفی می تواند باعث بروز عوارضی برای بدن شود. پس از مصرف افراطی آن پرهیز کنید. توجه داشته باشید که اضافه کنید همچنین به فرم ذخیره شده خوشه خوشهد.
  • در صورت داشتن فعالیت های ورزشی و مصرف به اندازه کافی، باعث افزایش وزن می شود، اما وزنی که باعث افزایش عضله می شود.

در پایان

مکمل‌های غذایی و پرورش برای نتایج عضله سازی نیاز. بزرگترین فایده آنها راحت است و آنها را اسیدهای آمینه را سریعتر از غذا منتقل می کنند. با توجه به مطالعات اخیر، ممکن است در مورد دریچه آنابولیک غلو شده باشد، بنابراین کلید دریافت، ایجاد فضای کافی برای مصرف در طول روز است. می‌توانید این کار را با تمام مواد غذایی انجام دهید!


در ادامه بخوانید: چگونه به کاهش وزن طبیعی کمک می‌کند؟


تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


این سایت یک خبرخوان اتوماتیک است که مطالب مختلفی را بازنشر می کند. در صورتی که محتوای شما بدون ذکر منبع منتشر شده است لطفاً اطلاع دهید تا لینک اضافه شود.