علم بازی چگونه ۱۲ پروتئین باکلاس بعد اجتناب کرده اند ورزش برای بهینه انبساط عضلانی کنار هم قرار دادن کنیم


آنچه در این متن می خوانید

۱۵ به همان اندازه نیم ساعت پس اجتناب کرده اند ورزش، باید پروتئین مفید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خالص برای مونتاژ عضله را انتخاب کنید و انتخاب کنید مقداری کربوهیدرات برای تجدید نشاط بلعیدن کنید. اگر اجتناب کرده اند این دستور حیاتی پیروی نکنید، نمی توانید اجتناب کرده اند شکست عضلانی جلوگیری کنید هر دو ذخایر نشاط را یک بار دیگر پر کنید. برخلاف خودرو کدام ممکن است همراه خود توقف بلعیدن بنزین را متوقف می تنبل، هیکل ورزشکار پس اجتناب کرده اند بازی همچنان به استفاده اجتناب کرده اند بنزین برای مونتاژ عضله را انتخاب کنید و انتخاب کنید جبران ذخایر نشاط شکسته نشده می دهد کدام ممکن است این امر خواستن ما را به باکلاس های پروتئینی افزایش می دهد.

خواندنی:۶ تاثیر مهم باکلاس های پروتئینی بر کاهش پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی معده تاثیر عقب کشیدن باکلاس بیش اجتناب کرده اند حد پروتئین چیست؟

کربوهیدرات ها بهتر از ماده برای دوباره پر کردن مخزن بنزین هیکل هستند. وقتی بعد اجتناب کرده اند بازی گلوکز بلعیدن می کنید، در آن نقطه هیکل به گلوکز در زیرین ترین مرحله شخصی خواستن دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلوکز اضافی شناخته شده به عنوان گلیکوژن – تأمین بی نظیر نشاط بازی – ذخیره تبدیل می شود. اگر این کار را نکنید، هیکل خواهید کرد باید اجتناب کرده اند احساس ماهیچه ای برای دوباره پر کردن ذخایر گلیکوژن استفاده تنبل.

برای بهتر از نتایج ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید نظارت بر پیشرفت، روزنامه علم بازی ۱۲ پروتئین خاص باکلاس را برای بهینه انبساط بافت های عضلانی پس اجتناب کرده اند ورزش در این متن دلیل می‌دهد. همراه خود بلعیدن این سبک‌ها، افزایش بافت های عضلانی را به کمتر از برسانید. همراه خود ما بمان.

۱. پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی باکلاس

پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی شیک

  • داروها اجباری: عالی پیمانه پودر پروتئین آب نبات – عالی فنجان شیر بادام دستور با بیرون شکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب – نصف فنجان چسبناک طبیعی ۲% – ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی انصافاً خالص – عالی فنجان بستنی.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه داروها را به مدت ۳۰ ثانیه همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این وعده های غذایی ۴۵۵ انرژی، ۴۰ خوب و دنج پروتئین، ۱۹ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۱ خوب و دنج چربی دارد.

۲. تافی بادام زمینی

پروتئین کره بادام زمینی شکلاتی شیک

  • داروها اجباری: ۱ قاشق پودر پروتئین آب نبات – ۱.۳ فنجان چسبناک طبیعی ۲٪ – ۲ قاشق غذاخوری بذر کتان – ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی انصافاً خالص – ۱ قاشق غذاخوری ژل پودینگ تافی با بیرون شکر – ۱ فنجان بستنی – ۱.۴ فنجان آب.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این پروتئین شکوفه ای دارای ۳۷۵ انرژی، ۳۷ خوب و دنج پروتئین، ۲۱ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۹ خوب و دنج چربی است.

۳. نان زنجبیلی

نحوه تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • داروها اجباری: ۱ پیمانه پودر پروتئین وانیل – نصف قاشق پودر آب نبات پروگرس – ۱ لیوان شیر طبیعی – نصف قاشق غذاخوری دارچین – نصف قاشق غذاخوری زنجبیل – عالی میخک چوب – عالی فنجان ماست طبیعی (ترجیحا یونانی) – ۵ تکه یخ.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه داروها را به مدت ۳۰ ثانیه همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۳۳۷ انرژی، ۴۹ خوب و دنج پروتئین، ۲۲ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵ خوب و دنج چربی دارد.

۴. چیزکیک پروتئینی

نحوه تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • داروها اجباری: ۱ پیمانه پودر پروتئین وانیل – ۳.۴ فنجان چسبناک بومی طبیعی ۲% – ۱ قاشق غذاخوری چیزکیک با بیرون شکر – نصف شیر طبیعی – ۵ عدد بستنی.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۲۵۰ انرژی، ۳۷ خوب و دنج پروتئین، ۱۰ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۵ خوب و دنج چربی دارد.

۵. پروتئین موز باکلاس

پروتئین موز شیک

  • داروها اجباری: ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی – ۱/۲ فنجان شیر بادام شیرین نشده – ۱/۲ موز – ۱.۴ فنجان جو آسان خام – ۱/۲ قاشق غذاخوری پودر پروتئین آب نبات – ۱ قاشق غذاخوری عسل خالص – ۱ فنجان یخ.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۲۹۰ انرژی، ۱۵ خوب و دنج پروتئین، ۳۰ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۳ خوب و دنج چربی دارد.

۶. گردو را انتخاب کنید و انتخاب کنید بادام

نحوه تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • داروها اجباری: ۱ پیمانه پودر پروتئین وانیل – ۱.۳ فنجان چسبناک بومی ۲% طبیعی – ۲ قاشق غذاخوری بذر کتان – ۱۴ خوب و دنج بادام نپخته با بیرون نمک – ۱۴ خوب و دنج گردو – ۱ فنجان یخ – ۱.۴ فنجان آب.
  • طرز تهیه: بذر کتان، چسبناک، پودر پروتئین، یخ را انتخاب کنید و انتخاب کنید آب را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید تمیز کنید. سپس بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو را به داروها اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم بزنید به همان اندازه یکدست شود. سپس کل ماده را ترکیب کردن کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلعیدن کنید.

این تقویت می کند ۴۰۰ انرژی، ۳۵ خوب و دنج پروتئین، ۱۱ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۸ خوب و دنج چربی دارد.

۷. پروتئین بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید نارگیل باکلاس

پروتئین بادام و نارگیل شیک

  • داروها اجباری: ۱ قاشق پودر پروتئین آب نبات – ۱ فنجان شیر بادام شیرین نشده – ۶ بادام نپخته با بیرون نمک – ۱ قاشق غذاخوری نارگیل رنده شده شیرین نشده – ½ قاشق غذاخوری عصاره بادام خالص – ۱ فنجان یخ.
  • طرز تهیه: همه داروها علاوه بر این بادام را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی دقیقه هر دو تا حد زیادی هم بزنید به همان اندازه یکدست شود. سپس بادام را اضافه کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۵ ثانیه هم بزنید به همان اندازه همه داروها همراه خود هم ترکیب کردن شوند.

این تقویت می کند ۲۵۰ انرژی، ۳۵ خوب و دنج پروتئین، ۱۱ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ خوب و دنج چربی دارد.

۸. وانیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید گیلاس

نحوه تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • داروها اجباری: ۱/۲ قاشق چایخوری کره بادام – ۳.۴ فنجان شیر نارگیل – ۱/۲ فنجان زغال اخته منجمد – ۱ فنجان گیلاس – ۱/۲ قاشق چایخوری پودر پروتئین وانیل – ۱/۲ قاشق چایخوری دانه چیا – ۱ قاشق چایخوری شهد آگاو خالص – ۱ فنجان بستنی .
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۳۸۰ انرژی، ۱۵ خوب و دنج پروتئین، ۳۳ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۱ خوب و دنج چربی دارد.

۹. پای سیب

  • داروها اجباری: عالی پیمانه پودر پروتئین وانیل – عالی عدد سیب با بیرون منافذ و پوست را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه – نصف قاشق غذاخوری دارچین – ۱.۴ پیمانه گردو – عالی پیمانه شیر بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید وانیل هر دو آب شیرین نشده – ۴ عدد یخ.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۴۰۰ انرژی، ۲۹ خوب و دنج پروتئین، ۳۱ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۲۰ خوب و دنج چربی دارد.

۱۰. پای کدو تنبل

نحوه تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • داروها اجباری: ۱.۴ فنجان شیر بادام شیرین نشده – ۱/۲ فنجان کدو تنبل – ۱/۲ فنجان ماست طبیعی – ۱/۲ فنجان پودر پروتئین وانیل خالص – ۱ قاشق غذاخوری عسل خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید طبیعی – ۱ قاشق غذاخوری پودر کراکر گراهام – ۳.۴ قاشق غذاخوری دارچین آسیاب شده – ۱ قاشق غذاخوری. آسیاب شده – ۱ قاشق غذاخوری پودر پودینگ کدو تنبل با بیرون شکر.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۲۰۰ انرژی، ۱۹ خوب و دنج پروتئین، ۲۵ خوب و دنج کربوهیدرات و سه خوب و دنج چربی دارد.

۱۱. اسفناج را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو

طرز تهیه 12 پروتئین شیک بعد از تمرین برای حداکثر افزایش عضلات

  • نصف پیمانه پودر پروتئین وانیل – ۲ قاشق غذاخوری پسته – ۱ قاشق غذاخوری بادام – نصف فنجان اسفناج طبیعی – نصف فنجان شیر بادام شیرین – نصف قاشق غذاخوری عسل طبیعی خالص – ۱ پیمانه یخ.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۳۲۰ انرژی، ۱۸ خوب و دنج پروتئین، ۴۰ خوب و دنج کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۰ خوب و دنج چربی دارد.

۱۲. استخراج کنید نعناع

  • داروها اجباری: ۱ قاشق پودر پروتئین آب نبات – ۱/۲ فنجان شیر بادام وانیلی شیرین نشده – ۱.۸ فنجان اسفناج طبیعی – ۵ به همان اندازه ۶ قطره عصاره نعناع – ۱/۲ فنجان آب – ۵ تکه یخ.
  • طرز تهیه: همه این داروها را در ترکیب کردن کن بریزید را انتخاب کنید و انتخاب کنید حدود عالی دقیقه همه داروها را همراه خود هم ترکیب کردن کنید به همان اندازه یکدست شود.

این تقویت می کند ۱۵۰ انرژی، ۲۵ خوب و دنج پروتئین، ۴ خوب و دنج کربوهیدرات و سه خوب و دنج چربی دارد.

تهیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفسیر: Elmevarzesh.com

تأمین: muscleandfitness.com/nutrition/gain-mass/12-post-workout-Shkes-maximum-muscle


این مکان عالی خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای خواهید کرد با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.