علم بازی چرا مصرف کردن پروتئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب به عضله سازی {کمک می کند}؟


آنچه در این متن می خوانید

برخی اجتناب کرده اند مشاوران می گویند باید شام را زودتر بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه صبح روز بعد استقامت کنید به همان اندازه چیزی بخورید. مناسب است کدام ممکن است مصرف کردن قندها را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات های فرآوری شده در گذشته اجتناب کرده اند خواب ۹ تنها به مطابقت اندام ممکن است کمک نمی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی در نتیجه افزایش وزن تبدیل می شود، با این حال مصرف کردن پروتئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب چطور؟

اگر بدنساز هستید، اهمیت پروتئین ها، به طور قابل توجهی اسیدهای آمینه را انتخاب کنید و انتخاب کنید اهمیت این داروها مغذی برای ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط توده عضلانی را می شناسید. وقتی روی حیله و تزویر ورزش می کنید، بالقوه است ۲ برابر تا حد زیادی اجتناب کرده اند منصفانه شخص کم تحرک به پروتئین خواستن داشته باشید.

در گذشته اجتناب کرده اند خواب پروتئین بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی کنید

سؤال اینجا است کدام ممکن است خواه یا نه سؤال عملاً دقیق است؟ اگر رفتار به مصرف کردن پروتئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب داشته باشید، خواه یا نه به عضله سازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید محکم تر شدن ممکن است {کمک می کند}؟ طبق بررسی ای کدام ممکن است در سال ۲۰۱۵ در روزنامه Nutrition آشکار شد، پاسخ سازنده است.

اگر دوست دارید در هنگام خواب عضله سازی کنید، ابتدا منصفانه نوشیدنی پروتئینی بنوشید! قبلی اجتناب کرده اند تمام فواید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اهمیت نوشیدنی های پروتئینی بعد اجتناب کرده اند ورزش، مصرف کننده منصفانه نوشیدنی همراه خود پروتئین بالا در گذشته اجتناب کرده اند خواب ممکن است به طور موثری قدرت عمومی عضلانی هیکل، ریکاوری توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به دلیل انبساط عضلانی را پس اجتناب کرده اند منصفانه ورزش با کیفیت صنعتی افزایش بخشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم تدریجی. .

در یک واحد بررسی در سال ۲۰۱۲ کدام ممکن است در روزنامه پزشکی – علوم ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بازی آشکار شد، محققان عواقب خوردن پروتئین را بر روی ۱۶ شخص جوان آزمایش کردند. آزمودنی ها بعد اجتناب کرده اند ورزش روی حیله و تزویر و سه ساعت ورزش استقامتی (ساعت ۸ بعد اجتناب کرده اند ظهر) منصفانه وعده غذایی بعد اجتناب کرده اند ورزش تشکیل ۲۰ خوب و دنج پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۶۰ خوب و دنج کربوهیدرات خوردند. آنها علاوه بر این نیم ساعت در گذشته اجتناب کرده اند خواب ۴۰ خوب و دنج پروتئین خالص خوردن کردند. ویژه به ویژه پروتئین هایی قابل مقایسه با کازئین. سپس منصفانه شبه الگوی خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله گرفته تبدیل می شود.

پس اجتناب کرده اند انجام تحقیق به ۲ نتیجه رسیدند:

  • ۱- مصرف کردن پروتئین در گذشته اجتناب کرده اند خواب با موفقیت توسل به را انتخاب کنید و انتخاب کنید هضم تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین بالایی اجتناب کرده اند آمینو اسیدهای کنار هم قرار دادن در خون را پیشنهادات.
  • ۲-۲۲ سهم آن برای سنتز پروتئین ماهیچه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعادل کل پروتئین را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

افزایش سنتز پروتئین ماهیچه ای (MPS) مهم است از در نتیجه ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط کارآمد توده عضلانی تبدیل می شود. جدا از این، ممکن است اجتناب کرده اند تخریب احساس عضلانی جلوگیری تدریجی. ایمنی MPS در دوزها را انتخاب کنید و انتخاب کنید بخشها بالا، ممکن است به تحمیل منصفانه هیکل انصافاًً “عضلانی” کمک تدریجی. همراه خود این دلیل، می توانید همراه خود خوردن نوشیدنی پروتئینی در گذشته اجتناب کرده اند خواب هیکل را مجبور کنید به همان اندازه انبساط تمدید شده مدت عضلانی در کل خواب، کدام ممکن است معمولاً ۸ ساعت اندازه می کشد، تحمیل تدریجی (در همین جا بررسی پروتئین {مورد استفاده در} کازئین است).

این قابل مقایسه با منصفانه محافظت را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت ارزشمند حرکت می تدریجی به همان اندازه اجتناب کرده اند تجزیه احساس ماهیچه ای در کل عصر جلوگیری تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به هیکل ممکن است {کمک می کند} به همان اندازه عضله بیشتری اجتناب کرده اند آنچه در نظر گرفته شده می کنید بسازد. تجزیه و تحلیل فوق بر روی پروتئین کازئین به پایان رسید، در حالی کدام ممکن است این تجزیه و تحلیل برای سایر الگوی های پروتئینی تکرار نشد. همراه خود این جاری، پروتئین طبیعی هر دو هر نوع پروتئین در نوع شخصی ممکن است نتیجه مشابهی را تحمیل تدریجی.

در گذشته اجتناب کرده اند خواب پروتئین بخورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمیت توده عضلانی را افزایش دهید

برای عضله سازی قبل از خواب پروتئین بخورید

{در این} بررسی، محققان اجتناب کرده اند ۴۴ شخص جوان مفید خواستند به همان اندازه به مدت ۱۲ هفته تمرینات مقاومتی انجام دهند. منصفانه گروه در گذشته اجتناب کرده اند خواب مکملی خوردن کردند کدام ممکن است تشکیل ۲۸ خوب و دنج پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۱۵ خوب و دنج کربوهیدرات بود. گروه تولید دیگری اجتناب کرده اند دارونما استفاده کردند کدام ممکن است ۹ پروتئین داشت را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۹ کربوهیدرات.

نوع پروتئین حال در تقویت می کند برای ادغام کردن بخشها مساوی کازئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کازئین هیدرولیزات بود. نتایج مشاهدات این بود کدام ممکن است هر ۲ گروه بهبودهایی را در افزایش مقیاس توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این امکانات بیانیه کردند، کدام ممکن است اصلاً سوال کردن آور نیست از آنها تمرینات قدرتی انجام می دادند.

با این حال امکانات عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش قد در گروهی کدام ممکن است تقویت می کند های پروتئینی در گذشته اجتناب کرده اند خواب خوردن می کردند، تکنیک دارتر بود. خاص نبود کدام ممکن است خواه یا نه دوزهای کمتر پروتئین ممکن است عواقب مشابهی داشته باشد هر دو خیر.

پروتئین کازئین را در گذشته اجتناب کرده اند خواب برای پروتئین آن بخورید

پروتئین هایی کدام ممکن است محققان {در این} تقویت می کند استفاده کردند کازئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کازئین هیدرولیزات بود. این امکان موجود است کدام ممکن است نوع عکس اجتناب کرده اند تقویت می کند های پروتئینی قابل مقایسه با آب چسبناک هر دو سویا عواقب مشابهی نداشته باشد. کازئین منصفانه پروتئین شیر است کدام ممکن است به مقدار بیش از حد در غذاهایی قابل مقایسه با چسبناک دلمه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماست یونانی کشف شد تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث افزایش نسبتاً کم با این حال تدریجی در درجه اسید آمینه خون تبدیل می شود. {این مهم} است از می خواهید ماهیچه های ممکن است در کل عصر به مقیاس کافی آمینو اسید داشته باشند.

در مقابل همراه خود کازئین، پروتئین آن برای عجله توسل به تبدیل می شود کدام ممکن است در نتیجه افزایش بلافاصله اسیدهای آمینه در خون تبدیل می شود. با این حال درجه این اسید آمینه پس اجتناب کرده اند مصرف کردن پروتئین آن سریعتر اجتناب کرده اند درجه اسید آمینه پس اجتناب کرده اند پروتئین کازئین مقیاس را کاهش می دهد.

این دلیل است، پروتئین آن برای تامین آمینو اسیدهای عضلانی بلافاصله پس اجتناب کرده اند ورزش اندیشه آل است، با این حال شناخته شده به عنوان محافظت منصفانه شبه درجه اسید آمینه کارآمد نیست. یکی اجتناب کرده اند مزایای محدوده پروتئین در مقابل کازئین اینجا است کدام ممکن است تشکیل اسید آمینه لوسین بیشتری است. لوسین منصفانه آمینو اسید است کدام ممکن است در مونتاژ پروتئین ماهیچه‌ای محکم‌تر است. لوسین منصفانه اسید آمینه زنجیره ای تشکیل والین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایزووالن است.

به معنای واقعی کلمه هستند، لوسین احتمالاً مهم‌ترین اسید آمینه برای مونتاژ پروتئین عضلانی است. از باعث سرزنده شدن mTOR تبدیل می شود کدام ممکن است شناخته شده به عنوان “هدف پستانداران راپامایسین” نیز شناخته تبدیل می شود. mTOR شناخته شده به عنوان منصفانه مبادله حرکت می تدریجی کدام ممکن است ساخت پروتئین های ماهیچه ای جدید را روشن می تدریجی. پروتئین آن بخشها زیادی لوسین برای روشن کردن تجهیزات عضله سازی پیشنهادات.

چون آن است می بینید، کازین را انتخاب کنید و انتخاب کنید او هر کدام چیز خوب در مورد خاص شخصی را دارند. لوسین بیشتری ارائه می دهیم می دهد، در حالی کدام ممکن است کازئین درجه اسید آمینه را برای مدت زمان بسیار طولانی تری در خون بالا . بیشتر است هر ۲ را خوردن کنید.

اگر خواب در یک روز واحد ممکن است ۷ به همان اندازه ۸ ساعت اندازه می کشد، ترشح اسید آمینه آهسته تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید مداوم تر کدام ممکن است تدریجی تر است، انتخاب بهتری است. در واقع بیشتر است هم او را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم کازئین را در گذشته اجتناب کرده اند خواب خوردن کنید. اگرچه می توانید هر دوی این پروتئین ها را اجتناب کرده اند طریق رژیم غذایی بدست آمده کنید، با این حال باید از اجتناب کرده اند این وعده های غذایی را خوردن کنید کدام ممکن است انرژی قابل توجهی می سوزانند. به همین دلیل خواه یا نه واقعاً می توان همراه خود معده پر، هرچند پر اجتناب کرده اند پروتئین به رختخواب سر خورد؟

در چنین مواقعی، منصفانه تقویت می کند پروتئینی باکلاس، متنوع مناسبی برای منصفانه رژیم غذایی غول پیکر را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این بهتر از نوع تقویت می کند پروتئینی است کدام ممکن است ممکن است مختلط اجتناب کرده اند He را انتخاب کنید و انتخاب کنید کازئین باشد. مخلوط کردن این ۲ پروتئین ممکن است مزایایی فراتر اجتناب کرده اند لوسین ارائه می دهیم بدهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری اجتناب کرده اند خواص ایمن کازئین نیز بهره مند شود.

متعدد اجتناب کرده اند نمایندگی ها آغاز به مونتاژ این ترکیبات کرده اند به همان اندازه آنها را به راحتی در دسترس است عموم قرار دهند. اگر اجتناب کرده اند تقویت می کند های پروتئینی استخدام می کنید، آن را اجتناب کرده اند منصفانه برند اصلی تهیه کنید. تحقیق آزمایشگاهی نماد داده است کدام ممکن است برخی اجتناب کرده اند تقویت می کند های پروتئینی به فلزات با کیفیت صنعتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر آلودگی آلوده هستند. برخی نیز اسبابک ها اشاره کردن شده روی برچسب را ندارند. به طور گسترده، بیش اجتناب کرده اند ۳۰ سهم اجتناب کرده اند الگوی های بررسی شده برای مدیریت استاندارد رد شدند.

تهیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفسیر: elmevarzesh.com
تأمین: از لاغر – گربه


این موقعیت یابی منصفانه خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.