علم بازی تمایز بین رژیم کم کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم کتوژنیک چیست؟


رژیم کتوژنیک بلعیدن روزانه کربوهیدرات را به ۵۰ خوب و دنج در روز هر دو ۵ نسبت نشاط دریافتی محدود می تدریجی، در حالی کدام ممکن است رژیم کم کربوهیدرات رئوس مطالب خاصی ندارد. درک رژیم غذایی کم کربوهیدرات ممکن است اجتناب کرده اند شخص خاص به شخص تولید دیگری فوق العاده منحصر به فرد باشد.

به معنای واقعی کلمه هستند، نسبت چرخ دنده مغذی در رژیم کتوژنیک به رئوس مطالب زیر است: ۵٪ کربوهیدرات، ۱۵٪ پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۸۰٪ چربی. این درصدها بر مقدمه تحقیقات فعلی دانشکده کمبریج است.

این تمایز بی نظیر بین رژیم کتو را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم کم کربوهیدرات است کدام ممکن است اجتناب کرده اند مقدار محدودی کربوهیدرات، گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن استفاده می تدریجی. {در این} مرحله، تفاوت همراه خود کتو اتفاق می‌افتد را انتخاب کنید و انتخاب کنید هیکل اجتناب کرده اند متابولیسم کربوهیدرات در اطراف می‌شود، کدام ممکن است بیشتر اوقات به متابولیسم چربی هم در زمان آرامش را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم در حین ورزش جسمی متکی است.

همراه خود این جاری، سیستم عصبی مرکزی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ذهن در موقعیت به حرکت اسیدهای چرب اجتناب کرده اند سد خونی مغزی نیستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سرانجام غلظت کتون های خون (ب هیدروکسی بوتیرات، استواستات را انتخاب کنید و انتخاب کنید استون) به ۲ میلی مول در لیتر هر دو تا حد زیادی می رسد. این دلیل است است کدام ممکن است تعدادی از روز اول رژیم کتوژنیک باعث تبدیل می شود ممکن است بافت خستگی، بی حالی، تنبلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید عدم کانون اصلی کنید.

کتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید کتون

اجسام کتونی تأمین بی نظیر نشاط در هنگام ناشتا بودن هر دو بلعیدن محدود کربوهیدرات (۵۰ خوب و دنج در روز) هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کبد ساخت می شوند. مهم‌تر اجتناب کرده اند همه، کتون‌ها عملکرد کلیدی در افزایش آنزیم‌هایی دارند کدام ممکن است تفاوت همراه خود تمرینات استقامتی را ترتیب می‌کنند.

علاوه بر این این، کتون‌ها قابل دستیابی است در بالای همه چیز اکتسابی وعده های غذایی در بخش‌های خاصی اجتناب کرده اند ذهن (هیپوتالاموس) کدام ممکن است این کار را انجام می‌دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مسیری کدام ممکن است همراه خود هورمون‌های ترتیب گرسنگی شبیه گرلین در کار با هم است، عملکرد داشته باشند.

مصرف کردن بیش از پنجاه خوب و دنج کربوهیدرات احتمالا اجتناب کرده اند کتوز را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفاوت همراه خود کتو جلوگیری می تدریجی. همراه خود این جاری، پروتئین بیش اجتناب کرده اند ۲۵٪ اجتناب کرده اند شبیه به استراتژی را {به دلیل} وجود برخی اسیدهای آمینه (تعدادی از اسید آمینه اجتناب کرده اند پروتئین هایی کدام ممکن است شناخته شده به عنوان بلوک های ساختمان هیکل حرکت می کنند) بلعیدن می تدریجی کدام ممکن است به گلوکز تغییر می شوند. به همین دلیل ترتیب میزان پروتئین در رژیم غذایی فوق العاده ضروری است، از در رژیم کتوژنیک صحیح را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترتیب چربی، میزان کربوهیدرات عملکرد زیادی دارد.

رژیم کم کربوهیدرات هر دو کتوژنیک برای تمرینات استقامتی

هدف بی نظیر هر این سیستم تمرینی استقامتی افزایش قابلیت چربی سوزی گروه های عضلانی است کدام ممکن است باعث افزایش کار کردن بازی تبدیل می شود. هر ۲ رژیم کتوژنیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم کربوهیدرات باعث این امر می شوند، با این حال هیچ مدرکی مبنی بر افزایش کار کردن {وجود ندارد}.

شناخته شده به عنوان مثال، در آزمایشگاه نماد داده شده است کدام ممکن است تنها ۱۰ روز رژیم کتوژنیک میزان چربی سوزانده شده در کل بازی را ۴ برابر می تدریجی، با این حال پیامدهای این سوئیچ برای بهتر از کار کردن انصافاًً بر مقدمه موقعیت گرفتن است.

برخی معتقدند کدام ممکن است این افزایش در چربی سوزی در نتیجه افزایش توسعه افت پوند تبدیل می شود. همراه خود این جاری، پذیرفته شده است کدام ممکن است افت پوند روزی رخ می دهد کدام ممکن است انرژی کم باشد. بر مقدمه شواهد فعلی، هنگام ارزیابی ۲ رژیم غذایی همراه خود بخشها انرژی منحصر به فرد، یکی همراه خود تعادل نشاط سازنده را انتخاب کنید و انتخاب کنید عکس همراه خود تعادل نشاط عقب کشیدن، تنها منصفانه رژیم کتوژنیک همراه خود تعادل نشاط عقب کشیدن در نتیجه افت پوند تبدیل می شود.

مزایا را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاربردها

رژیم کتوژنیک در افت پوند در طول مختصر فوق العاده کارآمد است. یکی اجتناب کرده اند مزایای بیشتر اینها رژیم، از گرفتن پروتئین بالا است. ۱.۵ خوب و دنج پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن هیکل در رژیم غذایی به محافظت توده عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید امکانات را انتخاب کنید و انتخاب کنید در عین جاری کاهش چربی هیکل {کمک می کند}. علاوه بر این تبصره شده است کدام ممکن است رژیم‌های کربوهیدرات محدود را انتخاب کنید و انتخاب کنید کتوژنیک همراه خود روشن کردن مهم متابولیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزایش عمق را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمیت آن، تمرینات استقامتی عضلانی را آسانسور می‌کنند.

تهیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفسیر: elmevarzesh.com

تأمین: myprotein.com/thezone/nutrition/difference-keto-low-carb-diets


این مکان منصفانه خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.