علم بازی بهتر از زمان خوردن کراتین در بدنسازی چه روزی است؟


آنچه در این متن می خوانید

کراتین یکی اجتناب کرده اند مورد پسند ترین تقویت می کند های غذایی برای ورزشکاران است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحقیق مختلف نماد داده است کدام ممکن است ممکن است توانایی عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کمیت بافت های عضلانی را افزایش دهد. علاوه بر این تحقیق فشرده نماد داده است کدام ممکن است خوردن کراتین بی گناه است. با این حال قابل انجام است با اشاره به بهتر از زمان خوردن کراتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه خوردن آن داده ها کافی نداشته باشید. {در این} شماره اجتناب کرده اند روزنامه علوم ورزشی، هر آنچه کدام ممکن است باید با اشاره به خوردن کراتین بدانید را ارائه می دهیم می گوییم.

چرا باید کراتین خوردن کنیم؟

کراتین چیست؟ کراتین مولکولی است کدام ممکن است البته است در سلول های خواهید کرد موجود است را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این خوب تقویت می کند غذایی فوق العاده غیرمعمول نیست کدام ممکن است موضوع متنوع اجتناب کرده اند تحقیق را انتخاب کنید و انتخاب کنید آزمایشات {بوده است}. خوردن تقویت می کند‌های کراتین می‌تواند تراکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید کانون اصلی خواهید کرد را در سلول‌های خواهید کرد افزایش دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید زیادی برای بهزیستی داشته باشد.

این مزایا برای ادغام کردن افزایش انجام ورزشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت مولکولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید علاوه بر این عواقب عصبی مشابه افزایش انجام روانشناختی در سالمندان است. تحقیق نماد داده است کدام ممکن است کراتین ممکن است نتایج کلاس ها بدنسازی خواهید کرد را ۵ به همان اندازه ۱۰ سهم افزایش دهد. این مزایا احتمالاً {به دلیل} موقعیت مهم کراتین در ساخت نشاط سلولی است. برای بسیاری که در جستجوی افزایش توانایی مولکولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت عمومی شخصی هستند، تقویت می کند کراتین چیزی است کدام ممکن است صادق ملاحظه است.

بهتر از زمان برای خوردن کراتین روزهای ورزش است

در روزهایی کدام ممکن است بازی می کنید، سه محدوده بی نظیر با اشاره به زمان خوردن کراتین دارید. خواهید کرد می توانید کراتین را مناسب در گذشته اجتناب کرده اند ورزش، بلافاصله بعد اجتناب کرده اند ورزش هر دو در زمان عکس نزدیک به ورزش شخصی خوردن کنید. انتخاب تولید دیگری اینجا است کدام ممکن است دوز روزانه شخصی را در وعده های متنوع در کل روز خوردن کنید.

متنوع اجتناب کرده اند محققان سعی کرده اند بهتر از زمان خوردن کراتین را بیابند. در یک واحد بررسی، ما سعی کردیم فقط زمان خوردن ۵ خوب و دنج کراتین را برای پسران مسن پیدا کنیم، به این تکنیک کدام ممکن است بیشتر است در گذشته اجتناب کرده اند ورزش هر دو بعد اجتناب کرده اند ورزش.

{در این} بررسی ۴ هفته ای، نمایندگی کنندگان هر هفته ۵ روز بازی کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در گذشته هر دو بعد اجتناب کرده اند بازی کراتین خوردن کردند. در نهایت بررسی، گروهی کدام ممکن است بعد اجتناب کرده اند ورزش کراتین خوردن کردند، افزایش بیشتری در توده عضلانی با بیرون چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش تا حد زیادی در احساس چربی داشتند. با این حال بررسی عکس تفاوتی بین در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد اجتناب کرده اند بازی پیدا نکرد. به طور معمول، بر مقدمه تحقیقات محدود حال، خاص نیست کدام ممکن است خواه یا نه تمایز معناداری بین این ۲ موجود است هر دو خیر.

بهتر از زمان برای خوردن کراتین مناسب در گذشته هر دو بعد اجتناب کرده اند ورزش است

بهترین زمان برای مصرف کراتین چه زمانی است؟به نظر می رسد مانند است خوردن کراتین مناسب در گذشته هر دو بعد اجتناب کرده اند بازی بیشتر اجتناب کرده اند شکاف روزی تمدید شده تر در گذشته هر دو بعد اجتناب کرده اند بازی باشد. خوب بررسی ۱۰ هفته ای به تجزیه و تحلیل عواقب تقویت می کند های شامل کراتین، کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین روی بزرگسالانی کدام ممکن است بازی می کردند صنوبر.

مردمان به ۲ دسته جدا کردن شدند. خوب گروه تقویت می کند را مناسب در گذشته را انتخاب کنید و انتخاب کنید بعد اجتناب کرده اند بازی خوردن کردند را انتخاب کنید و انتخاب کنید گروهی تولید دیگری تقویت می کند را در فواصل تمدید شده تری در صبح را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصر خوردن کردند. در نهایت بررسی، گروهی کدام ممکن است تقویت می کند را به زمان ورزش نزدیکتر کردند، نسبت به گروهی کدام ممکن است صبح را انتخاب کنید و انتخاب کنید عصر تقویت می کند خوردن کردند، عضله بیشتری ساختند را انتخاب کنید و انتخاب کنید توانایی بیشتری به کف دست آوردند.

طبق این تحقیقات، خوردن کراتین مناسب در گذشته اجتناب کرده اند ورزش بیشتر اجتناب کرده اند در هر زمان که عکس اجتناب کرده اند روز است. شناخته شده به عنوان مثال، می توانید دوز درست را بعد اجتناب کرده اند ورزش خوردن کنید هر دو آن را جدا کردن کنید. نصف دوز در گذشته اجتناب کرده اند ورزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید نیم دوز بعد اجتناب کرده اند ورزش.

زمان خوردن کراتین در روزهای آرامش

خوردن تقویت می کند ها در روزهای ریکاوری فوق العاده کمتر اجتناب کرده اند خوردن آنها در روزهای ورزش اهمیت دارد. هدف اجتناب کرده اند خوردن تقویت می کند ها در روزهای آرامش محافظت درجه کراتین در بافت های عضلانی است. معمولاً پیشنهاد تبدیل می شود همراه خود مقدار نسبتاً بالا (حدود ۲۰ خوب و دنج) برای حدود ۵ روز (بدست آوردن کراتین) آغاز کنید.

این باعث افزایش بلافاصله کراتین در بافت های عضلانی در دوره تعدادی از روز تبدیل می شود. پس اجتناب کرده اند آن، دوز کمتر، حدود ۳ به همان اندازه ۵ خوب و دنج، پیشنهاد تبدیل می شود. اگر دوز مصرفی خواهید کرد تدریجی است، هدف اجتناب کرده اند خوردن تقویت می کند ها در روزهای درمانی باید صرفاً محافظت درجه کراتین در بافت های عضلانی باشد. به طور معمول، هنگام خوردن این دوز تمایز تکنیک داری {وجود ندارد}. همراه خود این جاری، قابل انجام است بیشتر باشد تقویت می کند را در کنار همراه خود وعده های غذایی خوردن کنید کدام ممکن است در شکسته نشده به عمیق آن می پردازیم.

خواه یا نه باقی مانده است باید چیزی همراه خود کراتین بخوریم؟

اگرچه مزایای تقویت می کند کراتین {به خودی خود} دیدنی است، متنوع اجتناب کرده اند مردمان در جستجوی راه هایی برای {به حداکثر رساندن} آن هستند. محققان سعی کردند اجزا عکس مشابه پروتئین، کربوهیدرات ها، اسیدهای آمینه، دارچین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده طبیعی مختلف را به کراتین اضافه کنند به همان اندازه عواقب آن را افزایش دهند. متنوع اجتناب کرده اند تحقیق این موضوع را گزارش کرده اند خوردن کربوهیدرات ها همراه خود کراتین ممکن است توسل به کراتین توسط بافت های عضلانی را افزایش دهد.

همراه خود این جاری، مطالعاتی موجود است کدام ممکن است نماد داده است افزودن کربوهیدرات به کراتین تأثیر قابل توجهی نداشته است. برخی اجتناب کرده اند این تحقیق اجتناب کرده اند ۱۰۰ خوب و دنج کربوهیدرات هر دو حدود ۴۰۰ انرژی {در این} آزمایش ها استفاده کردند. اگر به آن است انرژی اضافی خواستن ندارید، خوردن آن به افزایش وزن خواهید کرد {کمک می کند}. به طور معمول، مخلوط کردن کراتین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات ها ممکن است مفید باشد، با این حال این کربوهیدرات های اضافی می توانند خواهید کرد را کشف نشده انرژی اضافی قرار دهند.

خوب تکنیک ممکن را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید ممکن است خوردن کراتین در روزی کدام ممکن است معمولاً هوس خوب وعده غذایی کربوهیدراتی دارید، به همان اندازه روزی کدام ممکن است کربوهیدرات های اضافی را خارج اجتناب کرده اند آن وعده غذایی خوردن نکنید، باشد. علاوه بر این می توانید پروتئین را در وعده غذایی شخصی بگنجانید، از پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسیدهای آمینه می توانند ظرفیت هیکل خواهید کرد را برای ذخیره کراتین افزایش دهند.

کراتین همراه خود شیر

خوردن کراتین همراه خود شیر بلامانع است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاثیری روی شیر ندارد. قابل انجام است خوردن شیر به توسل به تا حد زیادی کراتین کمکی نکند، با این حال در کاهش خوردن آن دخالتی نداشته باشد.

تهیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تفسیر: elmevarzesh.com


این مکان خوب خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای خواهید کرد با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.