رژیم ناشتا، محدود کننده انرژی دریافتی همراه خود رژیم ناشتا


همراه خود رژیم ناشتا انرژی را محدود کنید

قابل انجام است عنوان محدودیت انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم های روزه داری را شنیده باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سوال کردن کنید کدام ممکن است چرا آنها در اطلاعات اینقدر ترجیح هستند. خواه یا نه این عنوان های تولید دیگری برای رژیم لاغری نیست؟

۹، اینها اصطلاح نیستند. محدودیت انرژی به معنای کاهش متداولاست انرژی خوردن روزانه کمتر اجتناب کرده اند حد نرمال، با بیرون سوءتغذیه هر دو ضعیف چرخ دنده مغذی می خواست است. در رژیم روزه‌داری، شخص اصلاً وعده های غذایی نمی‌خورد هر دو خوردن شخصی را در ساعات خاصی اجتناب کرده اند روز، هفته هر دو ماه از نزدیک محدود می‌تدریجی. خوب تأثیر ممکن رژیم روزه داری ممکن است انرژی کمتری باشد از زمان کمتری برای مصرف کردن موجود است.

خوب بشقاب نوزاد سالاد این الگوهای غذایی شناخته شده به عنوان راه های قابل انجام برای مفید ماندن را انتخاب کنید و انتخاب کنید عمر تمدید شده تر مورد بررسی قرار گرفته است. اینها این سیستم های افت پوند موقتی نیستند. کنجکاوی او به بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیر شدن بالقوه ناشی اجتناب کرده اند چندین دهه تجزیه و تحلیل روی حیوانات مختلف اجتناب کرده اند جمله لوسیون ها، خرچنگ ها، حلزون حرکت کردن، مگس میوه را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوندگان. در متنوع اجتناب کرده اند آزمایش‌ها، رژیم‌های غذایی همراه خود محدودیت انرژی آغاز مشکلات مرتبط همراه خود افزایش سن را به تاخیر انداخت را انتخاب کنید و انتخاب کنید در برخی اجتناب کرده اند تحقیق باعث افزایش حساب کردن اقامت شد.

رژیم روزه داری
رژیم روزه داری

بر مقدمه این یافته ها در حیوانات، محققان در جاری تجزیه و تحلیل این موضوع هستند کدام ممکن است خواه یا نه محدودیت انرژی هر دو رژیم های ناشتا بر سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید اندازه عمر تأثیر می گذارد هر دو خیر. متنوع اجتناب کرده اند تحقیق آرم داده اند کدام ممکن است اشخاص حقیقی اضافه وزن را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارای {اضافه وزن} کدام ممکن است همراه خود رژیم از لاغر می شوند می توانند سلامت شخصی را افزایش بخشند. با این حال دانشمندان ادامه دارد داده ها زیادی با توجه به اینکه چگونه محدودیت انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزه داری بر {افرادی که} {اضافه وزن} ندارند، اجتناب کرده اند جمله اشخاص حقیقی مسن، تأثیر می گذارد، نمی دانند. آنها علاوه بر این نمی دانند کدام ممکن است خواه یا نه این الگوهای غذایی بی خطر هستند هر دو حتی تمدید شده مدت. {به طور خلاصه}، شواهد کافی برای پیشنهاد چنین رژیم غذایی به اشخاص حقیقی {وجود ندارد}.

انواع مختلف محدودیت انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید ناشتا

NIH می گوید محدودیت انرژی خوب الگوی تدریجی کاهش متداولاست انرژی این می تواند یک خوردن روزانه است در حالی کدام ممکن است رژیم ناشتا بر مصرف کردن مکرر هدف اصلی دارد. رژیم روزه داری قابل انجام است برای ادغام کردن محدودیت انرژی در کل روزه باشد هر دو نباشد.

روزه بسیاری از مختلفی دارد کدام ممکن است به آن است روزه متناوب نیز می گویند:

خورده شدن همراه خود زمان محدود

وعده‌های غذایی ساده برای انواع محدودی اجتناب کرده اند ساعت‌ها (مثلاً شش به همان اندازه هشت ساعت) در روز خوردن می‌شوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در ساعات تولید دیگری چیزی خوردن نمی‌شود.

روزه متنوع

خوب روز هیچ هر دو حداقل انرژی نمی خورید را انتخاب کنید و انتخاب کنید روز تولید دیگری با بیرون محدودیت وعده های غذایی می خورید.

رژیم ۵ و یک دو

انرژی برای ۵ روز محدود را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای ۲ روز با بیرون محدودیت است.

روزه داری فاصله ای

انرژی دریافتی به زمان های مختلف محدود تبدیل می شود، شناخته شده به عنوان مثال ۵ روز متوالی در ماه، در حالی کدام ممکن است روزهای تولید دیگری محدودیت انرژی ندارند.

نشان دادن چیست

برخی اجتناب کرده اند نتایج تحقیق آرم می دهد کدام ممکن است محدودیت انرژی قابل انجام است برای انسان مفید باشد. شناخته شده به عنوان مثال، موسسه سراسری پیر شدن خوب بررسی علمی همراه خود عنوان تعیین مقدار کامل نتایج بلندمدت کاهش خوردن نشاط انجام داد. {در این} بررسی ۲۱۸ بزرگ شده جوان را انتخاب کنید و انتخاب کنید میانسال دارای وزن خالص هر دو {اضافه وزن} بودند چگونه آنها به طور تصادفی به ۲ گروه جدا کردن شدند. به گروه آزمایش مشاوره شد کدام ممکن است روزانه ۲۵ روز٪ نسبت به ۲ سال قبلی به طور مشترک انرژی کمتری خوردن کنید، در حالی کدام ممکن است اشخاص حقیقی گروه مدیریت اجتناب کرده اند رژیم غذایی استاندارد شخصی پیروی کردند.

گروه اول به هدف نرسیدند با این حال ۱۲ نفر رسیدند٪ انرژی دریافتی روزانه را کاهش دهید. همراه خود این جاری، این برای معمول ۱۰ کافی بود٪ وزن هیکل را به مدت ۲ سال محافظت کنید. جدا از این، در گروه کم انرژی، عناصر خطری مشابه با کاهش فشار خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاهش کلسترول برای بیماری هایی مشابه با دیابت، سکته را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیماری های قلبی مقیاس را کاهش می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در برخی عناصر التهابی را انتخاب کنید و انتخاب کنید هورمون های تیروئید مقیاس را کاهش می دهد.

به‌طور عمومی، NIH می‌گوید: «علی‌رغم تحقیقات فراوان با توجه به محدودیت انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزه‌داری، هیچ نتیجه‌گیری قطعی با توجه به فواید سلامت انسان {وجود ندارد}.»

رژیم روزه داری
رژیم روزه داری

کربوهیدرات ها

نکته جذاب با توجه به کربوهیدرات ها اینجا است کدام ممکن است ترشح انسولین را تحریک می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بخشها بیش از حد آن باعث کاهش ترشح لیپازهای ظریف به هورمون تبدیل می شود کدام ممکن است برای حرکت چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده شناخته شده به عنوان بنزین حیاتی هستند. شکر تصفیه شده فراوری شده انسولین را تا حد زیادی اجتناب کرده اند میوه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات افزایش می دهد.

اجتناب کرده اند قضا، در یک واحد رژیم ناشتا، متابولیسم خواهید کرد به معنای واقعی کلمه هستند افزایش خواهد یافت. خوب بررسی در سال ۲۰۰۰ آرم داد کدام ممکن است ارزش های نشاط آرامش همراه خود روزه داری روزانه افزایش خواهد یافت، به این تکنیک کدام ممکن است خواهید کرد نشاط بیشتری نسبت به با بیرون روزه می سوزانید. در غیاب کربوهیدرات ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید {چربی ها}، هیکل ماهیچه ها را تجزیه می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اجتناب کرده اند طریق فرآیندی به تماس گرفتن گلوکونئوژنز گلوکز می سازد. این در واقع در دراز مدت برای هیکل خطرناک است. هنگامی کدام ممکن است هیکل {نمی تواند} به نشاط ذخیره شده است شخصی ورود پیدا تدریجی، مشابه با کاهش متابولیسم، احتمال بیشتری موجود است کدام ممکن است به این حرکت مخرب متوسل شود. محدودیت انرژی خطر تحلیل جابجایی توده عضلانی را افزایش می دهد.

روزه علاوه بر این ترشح هورمون انبساط انسانی (HGH) را افزایش می دهد، هورمونی آنابولیک کدام ممکن است در کنترل انبساط است، چون آن است اجتناب کرده اند نامش پیداست. گزیده ای نوزاد اجتناب کرده اند کتاب فیزیولوژی انسانی سال اول آرم می دهد کدام ممکن است “هورمون های انبساط علاوه بر این بخشها زیادی اسیدهای چرب آزاد (FFAs) را اجتناب کرده اند احساس چربی خارج می کنند کدام ممکن است به نوبه شخصی برای بنزین هیکل برای نشاط تا حد زیادی استفاده تبدیل می شود.” به همین دلیل سلول های هیکل شناخته شده به عنوان محافظ پروتئین مقاوم حرکت می کنند. HGH اجتناب کرده اند تجزیه توده عضلانی جلوگیری می تدریجی. در بررسی دانمارکی، HGH به طور قابل توجهی پس اجتناب کرده اند روز دوم روزه داری افزایش کشف شد.

محدودیت انرژی هر دو روزه چگونه واقعاً کار می کند؟

پس اجتناب کرده اند دهه‌ها تجزیه و تحلیل، دانشمندان ادامه دارد نمی‌دانند کدام ممکن است چرا محدودیت انرژی باعث افزایش حساب کردن اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تاخیر در ابتلا به بیماری‌های مرتبط همراه خود افزایش سن در حیوانات آزمایشگاهی می‌شود. خواه یا نه این نتایج ناشی اجتناب کرده اند مصرف کردن انرژی کمتر هر دو مصرف کردن وعده های غذایی در مدت زمان بسیار طولانی است؟ خواه یا نه نتایج خرس تأثیر مخلوط کردن چرخ دنده مغذی قرار خواهد گرفت؟

چندین بررسی بر روی این موضوع هدف اصلی کرده اند کدام ممکن است وقتی انرژی دریافتی محدود تبدیل می شود چه اتفاقی می افتد. در حیوانات آزمایشگاهی، محدودیت انرژی بر متنوع اجتناب کرده اند فرآیندهای پیشنهادی ترتیب کننده پیر شدن تأثیر می گذارد. اینها برای ادغام کردن تحریک، متابولیسم گلوکز، محافظت ساختارهای پروتئینی، قابلیت تامین نشاط برای فرآیندهای سلولی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصلاح DNA است. استراتژی عکس کدام ممکن است خرس تأثیر محدودیت انرژی قرار خواهد گرفت استرس اکسیداتیو است کدام ممکن است محصولات جانبی سمی متابولیسم اکسیژن ساخت می تدریجی کدام ممکن است ممکن است به سلول ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید احساس ها آسیب برساند.

متعدد اجتناب کرده اند این فرآیندها به همان اندازه خرس تأثیر محدودیت انرژی در آزمایش انرژی انسانی قرار گرفتند. همراه خود این جاری، ما ادامه دارد نمی دانیم چه عواملی در کنترل تأثیرات محدودیت انرژی بر افزایش سن هر دو عناصر تولید دیگری هستند.

تحقیقات حمایت شده توسط NIA نیز بر نتایج روزه داری متناوب هدفمند شده است. در کل روزه داری، هیکل اجتناب کرده اند گلوکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید گلیکوژن استفاده می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس آنها را به ذخایر نشاط تغییر می تدریجی کدام ممکن است شناخته شده به عنوان چربی ذخیره می شوند. این نشاط ذخیره شده است به صورت ماده شیمیایی به تماس گرفتن کتون آزاد تبدیل می شود. این چرخ دنده شیمیایی به سلول ها – به طور قابل توجهی سلول های ذهن – کمک می کنند به همان اندازه همراه خود قابلیت مناسب کار کنند. برخی اجتناب کرده اند محققان بر این باورند کدام ممکن است اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است کتون ها تأمین نشاط موثرتری نسبت به گلوکز هستند، قابل انجام است اجتناب کرده اند پیر شدن سیستم عصبی مرکزی دفاع کردن کنند، کدام ممکن است ممکن است در نتیجه فروپاشی ذهن را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر شرایط شود. کتون ها علاوه بر این می توانند اجتناب کرده اند انبساط بیشتر سرطان ها جلوگیری کنند از سلول های بدخیم {نمی توانند} با موفقیت نشاط را اجتناب کرده اند کتون ها بدست آمده کنند. تحقیق علاوه بر این آرم می دهد کدام ممکن است کتون ها می توانند در مخالفت با بیماری های التهابی مشابه با آرتروز دفاع کردن کنند. کتون ها علاوه بر این مرحله انسولین خون را کاهش می دهند کدام ممکن است قابل انجام است اجتناب کرده اند دیابت نوع ۲ دفاع کردن تدریجی.

با این حال کتون های بیش از حد در خون ممکن است برای بهزیستی خطرناک باشد. این یکی اجتناب کرده اند دلایلی است کدام ممکن است محققان می‌خواهند در گذشته اجتناب کرده اند پیشنهاد رژیم‌های کم انرژی دانستن درباره نحوه کار کردن رژیم‌ها تا حد زیادی بدانند.

مزایا را انتخاب کنید و انتخاب کنید معایب رژیم روزه داری

تعدادی از صورتحساب موجود است کدام ممکن است باید در گذشته اجتناب کرده اند آغاز هر خوب اجتناب کرده اند این رژیم ها فکر شود. متخصصان خورده شدن می‌گویند: «بدست آمده فوری هر دو فوق العاده کم انرژی می‌تواند در نتیجه بی‌حالی، خستگی، تحریک‌پذیری، عوارض، ضعیف خواب را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرسنگی شود.

گام به گام انرژی را کاهش دهید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مقابل غذاهای سرزنده (چرخ دنده مغذی بالا) روی غذاهای غنی اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی (غذاهای سرشار اجتناب کرده اند ویتامین، چرخ دنده معدنی، فیبر را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی تا حد زیادی) هدف اصلی کنید. انرژی های «تمیز» مشابه با {چربی ها} را انتخاب کنید و انتخاب کنید قندهای اضافه شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده مغذی کمتر می توانند ارائه می دهیم کمک کنند به همان اندازه نشاط بیشتری داشته باشید.

چرا علم روزه ناشناخته است؟

علیرغم تحقیقات بیش از حد با توجه به محدودیت انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روزه داری، هیچ نتیجه گیری قطعی با توجه به فواید آن برای سلامت انسان {وجود ندارد}. در همین جا چکیده ای اجتناب کرده اند انگیزه موجود است:

تا حد زیادی تحقیق مرتبط اجتناب کرده اند سلول های مخمر به همان اندازه پستانداران در مانکن های آزمایشگاهی را انتخاب کنید و انتخاب کنید حیوانی {انجام شده} است. این یافته ها لزوماً با توجه به انسان صدق نمی شود.

مجموعه ای منحصر به شخص اجتناب کرده اند فرآیندهای آلی را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیمیایی باعث کار کردن هیکل انسان تبدیل می شود. محققان باید دریابند کدام ممکن است چگونه این فرآیندها بر شرایط مختلف خورده شدن تاثیر می گذارد.

اشخاص حقیقی اجتناب کرده اند تذکر جنسیت، جثه، سن، ژنتیک، تنظیم، سبک اقامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید عناصر تولید دیگری انصافاًً مشخص هستند. خوب الگوی غذایی کدام ممکن است به حداقل یک شخص {کمک می کند} قابل انجام است تأثیر یکسانی بر عکس نداشته باشد.

خواه یا نه باید رژیم غذایی محدود انرژی هر دو ناشتا را بررسی کنید؟

شواهد کافی برای پیشنهاد خوب رژیم غذایی همراه خود انرژی محدود هر دو روزه {وجود ندارد}. با توجه به اثربخشی را انتخاب کنید و انتخاب کنید امنیت آنها، به طور قابل توجهی در اشخاص حقیقی مسن، باید تا حد زیادی یاد گرفت.

قابل انجام است وسوسه شوید هر خوب اجتناب کرده اند این الگوهای رژیم غذایی را بررسی کنید. ضروری است کدام ممکن است مثبت شوید هر چیزی کدام ممکن است سعی می کنید مرحله ایمن خورده شدن را برای شما ممکن است فراهم تدریجی. در گذشته اجتناب کرده اند تحمیل هرگونه تنظیم اصلی در رژیم غذایی شخصی، همراه خود متخصص خورده شدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید دکتر شخصی با توجه به مزایا را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطرات آن صحبت کنید.

در جاری حاضر شواهد زیادی اجتناب کرده اند اقدامات عکس کدام ممکن است می توانید همراه خود افزایش سن {برای حفظ} سلامت شخصی انجام دهید موجود است:

  • خوب رژیم غذایی متعادل همراه خود بخشها متداولغذاهای مغذی مصرف کردن.
  • به طور مشترک بازی کنید.
  • به طور متوسط هر دو اصلا الکل ننوشید
  • سیگار نکش
  • سبک اقامت فعالی داشته باشید.
  • خوشایند بخوابی
  • با توجه به خورده شدن مفید برای بزرگسالان تا حد زیادی بیاموزید.

تورم:

https://medium.com/beingwell/fasting-vs-caloric-restriction-what-is-better-for-weight-loss-980007ac378f

https://www.nia.nih.gov/health/calorie-restriction-and-fasting-diets-what-do-we-know

https://health.usnews.com/wellness/food/articles/calorie-reduction-vs-fasting?int=hp_conditions_health

این مکان خوب خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای خواهید کرد با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.