خواه یا نه تخم مرغ در افزایش کمیت عضلانی کارآمد است؟


زمان تقریبی تحقیق: ۳ پروتکل

عملکرد تخم مرغ در بدنسازی اینجا است کدام ممکن است پروتئین در الگو عضله سازی چقدر حیاتی است کدام ممکن است با بیرون آن ماهیچه های ممکن است اصلا انبساط نمی کنند.تخم مرغ شامل ۶ خوب و دنج پروتئین خالص است. پروتئینی همراه خود استاندارد بالا کدام ممکن است شامل تمام ۸ اسید آمینه حیاتی هیکل است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به خوبی توسط ماهیچه ها توسل به تبدیل می شود.

نتایج تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله سازی

تخم مرغ غذای a فوق العاده ای است. تخم مرغ یکی اجتناب کرده اند مغذی ترین غذاهای روی پایین را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبعی غنی اجتناب کرده اند پروتئین همراه خود استاندارد بالا است. به معنای واقعی کلمه هستند، پروتئین تخم مرغ معمولاً استانداردی برای ایجاد میزان پروتئین سایر وعده های غذایی است.

قطعا ارزش آن را دارد آلی پروتئین تخم مرغ ۱۰۰ نسبت است کدام ممکن است در مقابل همراه خود پروتئین گوشت کدام ممکن است عالی پروتئین باکیفیت همراه خود قطعا ارزش آن را دارد آلی ۸۰ نسبت محسوب تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوق العاده مفید است، اصلا سوال کردن آور نیست.

تخم مرغ اجتناب کرده اند تذکر میزان پروتئینی کدام ممکن است هیکل ممکن است ممکن است هضم را انتخاب کنید و انتخاب کنید استفاده تدریجی، بیشتر اجتناب کرده اند گوشت است. برخی اشخاص حقیقی در مقابل تخم مرغ مناسب ساده سفیده تخم مرغ می خورند. به این دلیل است که انگیزه است کدام ممکن است سفیده تخم مرغ سرشار اجتناب کرده اند پروتئین است با این حال انرژی به سختی دارد از شامل چربی خالص در تخم مرغ نیست.

زرده تخم مرغ

زرده تخم مرغ شامل چرخ دنده مغذی غیر پروتئینی مشابه با microRNA ها، ویتامین های غذایی، چرخ دنده معدنی، لیپیدها، کولین، اسید فسفاتیدیک، اسید پالمیتیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید امگا ۳ است کدام ممکن است خاصیت آنابولیک دارند.

هر تخم مرغ منطقیحدود ۲۲۵ میلی خوب و دنج کلسترول دارد.اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است تستوسترون اجتناب کرده اند کلسترول ساخته تبدیل می شود، کلسترول عملکرد غیرمستقیم در ساخت پروتئین ایفا می تدریجی.با این حال این عملکرد برای کارآمد در هیپرتروفی ماهیچه ها کافی نیست.مرغ مناسب تاثیر بیشتری در افزایش بافت عضلانی دارد. توانایی بعد اجتناب کرده اند ورزش مقاومتی نسبت به بلعیدن پروتئین {به دلیل} وجود چرخ دنده مغذی فراوان.

عالی تخم مرغ متداول۵۰ گرمی شامل ۶.۵ خوب و دنج پروتئین (عمدتا آلبومین) است. بلعیدن ۲۰ خوب و دنج آلبومین، یعنی ۳ عدد تخم مرغ در هر وعده غذایی، تشکیل پروتئین عضلانی را به کمتر از می رساند. صرف تذکر اجتناب کرده اند محتوای پروتئینی کدام ممکن است دارد، عملکرد موثری در عضله سازی دارد.

فرآیند های زیادی برای آب پز کردن تخم مرغ موجود است

می توانید تخم مرغ را در روغن سرخ هر دو بجوشانید. اگر تخم‌مرغ‌ها به همان اندازه روزی کدام ممکن است انصافاً سکسی شوند، این اصل وعده های غذایی برای ورزشکاران بیشتر پاسخ این است می‌دهد.

اجتناب کرده اند طرف تولید دیگری، {اگر نمی توانید} سبک تخم مرغ را تحمل کنید، فرآیند هایی را بررسی کنید کدام ممکن است می توانند در رژیم غذایی شخصی گنجانده شوند. سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید ادویه جات هر دو مشابه با من می خواهم به سختی سس اضافه کنید. امکان تولید دیگری اینجا است کدام ممکن است آنها را بجوشانید را انتخاب کنید و انتخاب کنید همراه خود مقداری جو، شیر، ماست را انتخاب کنید و انتخاب کنید روغن بذر کتان در ترکیب کردن کن بریزید. کره بادام زمینی خالص را انتخاب کنید و انتخاب کنید عالی قاشق چای خوری پودر پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید حتی مزه آنها را نخواهید دید. من می خواهم ساده عالی غذای خارق العاده برای شما ممکن است در طبقه بالا مناسب کردم با بیرون اینکه متوجه شوید.

پودر پروتئین در بدنسازی

پروتئین تخم مرغ انبساط بافت عضلانی را تحریک می تدریجی را انتخاب کنید و انتخاب کنید در تحقیق آموزش آرم داده است کدام ممکن است سنتز پروتئین ماهیچه را افزایش می دهد. . تنها تأمین پروتئینی کدام ممکن است شامل لوسین بیشتری نسبت به تخم مرغ است، پروتئین است. تخم مرغ ۱۰ به همان اندازه ۲۰ نسبت تا حد زیادی اجتناب کرده اند سایر دارایی ها پروتئینی لوسین دارد.

فواید پودر پروتئین چیست؟

این پودر پروتئین همراه خود ۲۳ خوب و دنج پروتئین در هر وعده، اجتناب کرده اند مونتاژ را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت توده عضلانی کمک می کند کدام ممکن است برای تمام نیازها تمرینی به طور قابل توجهی تمرینات قدرتی فوق العاده حیاتی است.

نکته مهم با اشاره به بلعیدن تخم مرغ در بدنسازی

اینکه ساده همراه خود مصرف کردن عالی تخم مرغ می توانید ۶ خوب و دنج پروتئین همراه خود استاندارد بدست آمده کنید، خبر فوق العاده خوبی برای بدنسازان است! بیشتر اجتناب کرده اند همه، تخم مرغ عالی غذای بودجه است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {نیازی نیست} کدام ممکن است برای این مقدار پروتئین ارزش زیادی کنید.

حمل کردن وزنه های با کیفیت حرفه ای {به رشته} های پروتئینی ماهیچه های ممکن است آسیب بیشتری می رساند. متعاقباً، این موضوع های پروتئینی خواستن به ترمیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوباره کار کردن دارند به همان اندازه بالاتر را انتخاب کنید و انتخاب کنید محکم تر شوند. به دلیل میزان پروتئین در رژیم غذایی بدنسازان باید تا حد زیادی اجتناب کرده اند حد متداولباشد.

سفیده تخم مرغ پروتئین همراه خود استاندارد بالایی دارد! پروتئینی کدام ممکن است به سادگی توسط ماهیچه ها توسل به تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس اجتناب کرده اند عالی ورزش با کیفیت حرفه ای عضلاتی را می سازد کدام ممکن است به سختی ساخته می شوند.


غلات چیست، خواه یا نه طیف گسترده ای از غلات را می شناسید!

تخم مرغ را انتخاب کنید و انتخاب کنید فواید {بی شمار} آن

خواص بی همتا تخم بلدرچین برای هیکل


قطعا ارزش آن را دارد غذایی پروتئین

می خواهیم با اشاره به قطعا ارزش آن را دارد غذایی تخم مرغ در بدنسازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای ورزشکاران صحبت کنیم. معمولا بدنسازان ساده رنگ سفید را دوست دارند. یکی اجتناب کرده اند دلایلی کدام ممکن است زرده تخم مرغ کمتر مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت اینجا است کدام ممکن است شامل کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی بیشتری است. سفید حدود ۴ خوب و دنج پروتئین خالص است. با این حال زرده تخم مرغ جدا از پروتئین شامل چربی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسترول نیز می باشد.

اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است شناسایی چربی هر دو کلسترول به سختی دلهره آور است است، جمله بالا قابل انجام است ممکن است را نسبت به زرده تخم مرغ عقب کشیدن کرده باشد. با این حال لطفا خطا نکنید، کلسترول را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی برای هیکل حیاتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید هستند.

حتی زرده های تخم مرغی کدام ممکن است به همان اندازه به فعلی نخورده اید تأمین خوبی اجتناب کرده اند این چرخ دنده هستند! با این حال این کلسترول تاثیر عقب کشیدن بر خون ندارد.

این مکان عالی خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.