خطاها رژیمی کدام ممکن است می توانید هنگام کاهش چند پوند مرتکب شوید!!


خطاها رژیم غذایی در راه کاهش چند پوند:

خواه یا نه در نظر گرفته شده می کنید به رژیم غذایی مفید شخصی به خوبی پایبند هستید؟ قابل دستیابی است خواهید کرد موظف باشید؛ با این حال قابل دستیابی است در مصرف کردن برخی وعده های غذایی زیاده روی کنید. تقریباً همه به ۱ ابعاد خطا می کنند، ویژه به ویژه با اشاره به کاهش چند پوند. همین خطاها غذایی است کدام ممکن است باعث تبدیل می شود در مصرف کردن برخی وعده های غذایی زیاده روی کنیم.

خطا در ابعاد وعده های غذایی

فهرستی اجتناب کرده اند غذاهایی کدام ممکن است بیشتر اوقات خوردن می شوند بنویسید. قابل دستیابی است با اشاره به حداقل یکی اجتناب کرده اند آنها زیاده روی کنید. به خاطر داشته باشید کدام ممکن است حتی وقتی غذاهای مفید زیادی خوردن کنید، می توانند رژیم غذایی خواهید کرد را بی رنگ کنند.

اشتباهات خوردن
خطاها مصرف کردن

غلات

فینال باری کدام ممکن است دانه شخصی را در گذشته اجتناب کرده اند ریختن آن در ظرف ابعاد گیری کردید کی بود؟ خواه یا نه به همان اندازه به فعلی ابعاد صحیح غذای شخصی را تجزیه و تحلیل کرده اید؟

برای برخی اجتناب کرده اند غلات، منصفانه فنجان در هر وعده طرفدار تبدیل می شود. با این حال صفحه بحث دیابت آمریکا ۴.۳ فنجان را شناخته شده به عنوان وعده غذایی طرفدار شده فهرست کرده است. اگر غلات شخصی را مستقیماً در کاسه بریزید، احتمالاً به همان اندازه ۲ وعده وعده های غذایی می خورید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید اگر معادل متنوع اجتناب کرده اند ما یک بار دیگر کاسه را پر کنید، می توانید ۳-۴ وعده نیاز کنید.

راه رفع:

طرز تهیه منصفانه صبحانه مفید را بیاموزید.

سینه مرغ

پروتئین کم مفید است؛ با این حال اگر هنگام مصرف کردن سینه مرغ مناسب برای شام، بیش اجتناب کرده اند حد اجتناب کرده اند آن بخورید، قابل دستیابی است پرخوری کنید.

منصفانه قطعه مرغ طرفدار شده ساده بین ۸۵ به همان اندازه ۱۱۳ خوب و دنج وزن دارد.بعضی اجتناب کرده اند اشخاص حقیقی اجتناب کرده اند کف انگشت شخصی شناخته شده به عنوان اطلاعات استفاده می کنند. بسته به فروشگاه، برخی اجتناب کرده اند سینه های مرغ ۲ هر دو حتی سه برابر ابعاد طرفدار شده هستند. همراه خود افزودن انرژی به سینه مرغ می توانید رژیم غذایی شخصی را بی رنگ کنید.

راه رفع:

یاد بگیرید کدام ممکن است مقدار صحیح پروتئین بخورید.

ابعاد خطا روغن زیتون

منصفانه قطره روغن زیتون روی سالاد هر دو در تابه ای کدام ممکن است به سادگی ممکن است به سه قاشق غذاخوری برسد. محدوده روغن زیتون سرشار اجتناب کرده اند چربی های مفید کدام ممکن است به هیکل خواهید کرد در توسل به ویتامین های A، D، E را انتخاب کنید و انتخاب کنید K {کمک می کند} را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلول ها را آسانسور می تدریجی. با این حال روغن زیتون ۱۲۰ انرژی در هر قاشق غذاخوری دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید این انرژی اضافی را می توان برای عجله به آن است اضافه کرد.

راه رفع:

قاشق های ابعاد گیری شخصی را ابعاد بگیرید به همان اندازه همه عامل را مدیریت کنید، هر دو منصفانه پیمانه ابعاد گیری مخصوص روغن تهیه کنید.

ابعاد گیری نادرست منصفانه وعده غذایی در رستوران

برای خوردن موضوع فرنگی منصفانه عدد خوردن کنید منصفانه فنجان پاستا پخته شده برای بیس بال کافی است. متنوع اجتناب کرده اند افراد اجتناب کرده اند ماکارونی اجتناب می کنند. از در نظر گرفته شده می کنند انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات بالایی دارد. با این حال اگر به مقدار صحیح وعده های غذایی پایبند باشید، قطعا ممکن است بخشی اجتناب کرده اند منصفانه رژیم غذایی متعادل باشد.

راه رفع:

منصفانه مدل خانگی مفید، معادل ماکارونی همراه خود از سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین با بیرون چربی، معادل میگو کبابی، محدوده کنید. وعده های غذایی شخصی را اجتناب کرده اند در گذشته ابعاد بگیرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید بقیه را برای وعده غذایی بعدی ذخیره کنید.

خطا در فروشگاه مواد غذایی:

مراقب تنقلات نوزاد باشید. شیرینی های نوزاد، بیسکویت را انتخاب کنید و انتخاب کنید چاپستیک. به هر طریقی، اصولاً افراد اصولاً اجتناب کرده اند آنچه کدام ممکن است تصور می کنند، وعده های غذایی می خورند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انرژی ذخیره می کنند.

راه رفع:

اگر می خواهید اجتناب کرده اند بین انرژی شخصی بستنی بخورید، بستنی را بعد اجتناب کرده اند وعده های غذایی ترتیب شده محدوده کنید.

اسموتی هایی کدام ممکن است در مغازه ها سرو می شوند ابعاد خطا است

حدود نیمی اجتناب کرده اند آن ۲۸۰ خوب و دنج هر دو به ابعاد منصفانه فنجان اسپرسو معمول است. اسموتی ها را می توان همراه خود چرخ دنده مغذی برتر بسته بندی کرد. با این حال آنها اغلب هستند انرژی را انتخاب کنید و انتخاب کنید قند بالایی داشته باشند.

راه رفع:

مورد استفاده قرار گیرد حداکثری اجتناب کرده اند آن، اسموتی را همراه خود منصفانه دوست به اشتراک بگذارید هر دو، حتی بیشتر، خودتان آن را مناسب کنید به همان اندازه بتوانید هم خوردن را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم چرخ دنده تشکیل دهنده شخصی را مدیریت کنید. دوباره پر کردن اسموتی همراه خود سبزیجات را انتخاب کنید و انتخاب کنید دارایی ها پروتئینی معادل کره بادام زمینی به بازسازی آن به ۱ وعده غذایی هر دو میان وعده برتر {کمک می کند}.

خوردن نادرست میوه

منصفانه وعده غذایی مفید اجتناب کرده اند میوه های معاصر منصفانه متنوع برتر برای منصفانه دسر پرچرب است. با این حال اگر انرژی‌های شخصی را می‌شمارید هر دو بر میزان خوردن قند شخصی نظارت می‌کنید، باید میزان خوردن شخصی را مدیریت کنید. شناخته شده به عنوان مثال انگور را در تذکر بگیریم. اگر انگور را همراه خود کاسه می خورید، می توانید منصفانه خلال انگور به وعده های غذایی شخصی اضافه کنید.

راه رفع:

منصفانه وعده انگور (منصفانه فنجان) ساده ۱۶ عدد انگور است. در گذشته اجتناب کرده اند آغاز به مصرف کردن آنها را بشمارید را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن قند شخصی را کاهش دهید.

اشتباهات غذایی در مصرف میوه
خطاها غذایی در خوردن میوه

نخوردن شیرین اجتناب کرده اند مسائل غذایی

نوشیدنی های قندی یکی اجتناب کرده اند آسان ترین راه ها برای خوردن بیش اجتناب کرده اند حد است. ما بیشتر اوقات آنها را در امتداد طرف غذای شخصی قرار می دهیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید با بیرون ذهنیت خوردن می کنیم. با این حال نوشابه ها حتی وقتی ساده منصفانه بار در روز آنها را بنوشید، به انرژی ما انرژی اضافه می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به توضیحات زیادی، نوشیدنی های رژیمی امکان خوبی نیستند.

هنگام مصرف کردن سس سالاد خطا است

منصفانه سالاد مفید سوئیچ برتر برای منصفانه وعده غذایی پرچرب را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشاسته ای است. با این حال سس سالاد ممکن است انرژی اضافه تدریجی. بر ایده برخی تخمین ها، متنوع اجتناب کرده اند سالادهای رستوران تشکیل بیش اجتناب کرده اند ۵۰۰ انرژی هستند کدام ممکن است اصولاً {به دلیل} سس پرچرب آنها است. منصفانه وعده خوشایند سس سالاد ساده ۲ قاشق غذاخوری است.

راه رفع:

سالادی مناسب کنید کدام ممکن است برای رژیم غذایی خواهید کرد {مفید است}.

ابعاد صحیح میان تضمین ها چقدر است؟

به جای آن اینکه فهرستی اجتناب کرده اند ابعاد ها، فنجان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید قاشق ها را پیش بینی کنید، ساده ابعاد وعده های غذایی را همراه خود آنچه می فهمید ارزیابی کنید.

مثلاً قولی اجتناب کرده اند طرف:

  • سبزیجات هر دو میوه ها به ابعاد مشت خواهید کرد هستند.
  • ابعاد موضوع فرنگی تقریباً به ابعاد منصفانه بستنی است.
  • گوشت، ماهی هر دو مرغ به ابعاد منصفانه انگشت (با بیرون انگشت).
  • اسنک هایی معادل چاپستیک را انتخاب کنید و انتخاب کنید چیپس به ابعاد منصفانه انگشت هستند.
  • منصفانه سیب به ابعاد منصفانه توپ بیسبال است.
  • ابعاد منصفانه سیب زمینی به ابعاد منصفانه ماوس کامپیوتر است.
  • پنکیک به ابعاد منصفانه سی دی است.
  • برنج بخارپز شده به ابعاد منصفانه بسته دسر است.
  • چسبناک به ابعاد منصفانه شست مناسب (اجتناب کرده اند نوک به همان اندازه اساس) است.

بهتر از راه برای ایجاد مقدار وعده های غذایی در یک واحد وعده غذایی، خواستار برچسب است. شناخته شده به عنوان مثال، منصفانه پیمانه را همراه خود سبزیجات، برنج را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره همراه خود ابعاد صحیح پر کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس آن را در بشقاب تمیز کنید. به این انجمن می توانید یاد بگیرید کدام ممکن است این ابعاد های سرو چگونه هستند.

فینال عبارت:

محدوده غذاهای مناسب همراه خود استاندارد یکی اجتناب کرده اند مولفه های کلیدی رسیدن کاهش چند پوند را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت عمومی است. با این حال ابعاد تضمین ها به شبیه به ابعاد حیاتی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید خطا تکل آنها سرراست است. به معنای واقعی کلمه هستند، ما بیشتر اوقات در خوردن غذاهایی کدام ممکن است مفید ظاهر می شوند، زیاده روی می کنیم، معادل ب- کاسه با بیرون برای درمان خواص مناسب چرخ دنده مغذی – شکر افزوده، سدیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید غیره -. این شناخته شده به عنوان ناهنجاری سلامت شناخته تبدیل می شود.

خوشبختانه، روزی کدام ممکن است ابعاد دقیق غذای شخصی را بدانید، می توانید امکان های غذایی بهتری را محدوده کنید، میزان خوردن شخصی را همراه خود دقت بیشتری پیگیری کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید در حالت اندیشه آل به نیازها شخصی نزدیک شوید.

دارایی ها مقاله خطاها خورده شدن ای:

https://www.webmd.com/diet/control-por

https://www.verywellfit.com/portion-size-errors-you-can-avoid-3495774

https://blog.myfitnesspal.com/7-portion-size-errors-your-probably-making/

این موقعیت یابی منصفانه خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تدریجی. در صورتی کدام ممکن است محتوای خواهید کرد با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.