ایده ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای مجاز در رژیم کتوژنیک


گذشته تاریخی کشتی: ۶ آوریل ۱۴۰۱

دستور رژیم کتوژنیک

در مطالب زودتر دیدیم کدام ممکن است رژیم کتوژنیک چیست، فواید آن را انتخاب کنید و انتخاب کنید در چه مواردی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در این متن اجتناب کرده اند سری مقالات پزشکی مکان سیب به ویژه می خواهیم ببینیم در رژیم کتوژنیک چه بخوریم را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه موادی {در این} رژیم منتفی است.

در رژیم کتوژنیک چه می خورید؟

کربوهیدرات ها، پروتئین ها، لیپیدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید چرخ دنده معدنی ۴ گروه بی نظیر اجتناب کرده اند چرخ دنده مغذی می خواست هیکل هستند کدام ممکن است همگی برای انبساط را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهزیستی باید به مقیاس کافی بلعیدن شوند.

برای اینکه بدانیم در رژیم کتوژنیک چه بخوریم، باید بدانیم کدام ممکن است مقدمه رژیم کتوژنیک کربوهیدرات کم، پروتئین متداولو چربی بالا است را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعدادی از سهم اجتناب کرده اند این گروه نامیده تبدیل می شود.

در رژیم کتوژنیک چه می خورید؟

اصل رژیم کتوژنیک

در یک واحد رژیم کتوژنیک معمول، تنها ۵ به همان اندازه ۱۰ سهم انرژی دریافتی ممکن است باید اجتناب کرده اند کربوهیدرات ها تامین شود. لیپیدها ۶۰ به همان اندازه ۸۰ سهم پروتئین را نمایند را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین باید ۱۰ به همان اندازه ۳۰ سهم خواستن ممکن است را تشکیل دهد.

برای امتحان کردن این، در سطح اول باید بلعیدن کربوهیدرات را به حداقل برسانید. منصفانه الگوی هفتگی اجتناب کرده اند رژیم کتوژنیک قابل انجام است به تعیین کنید زیر باشد:

شنبه

  • صبحانه: ۲ عدد تخم مرغ سرخ شده در کره همراه خود سبزیجات سرخ شده.
  • ناهار: منصفانه همبرگر با بیرون نان همراه خود چسبناک، قارچ، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات.
  • شام: تعدادی از تکه گوشت صورتی همراه خود لوبیا بی تجربه سرخ شده در روغن زیتون.

یکشنبه

  • صبحانه: املت قارچ.
  • ناهار: سالاد ماهی قزل آلا همراه خود کرفس، گوجه فرنگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سبزیجات اخیر.
  • شام: مرغ کبابی همراه خود سس خامه ای را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلم سوخاری.

دوشنبه

  • صبحانه: فلفل {پر شده} همراه خود چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید تخم مرغ.
  • ناهار: سالاد اوروگولا همراه خود تخم مرغ آب پز، بوقلمون، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک.
  • شام: سالمون کبابی همراه خود اسفناج سرخ شده در روغن کنجد.

سهشنبه

  • صبحانه: ماست پرچرب همراه خود کتو گرانولا.
  • ناهار: کاسه استیک همراه خود برنج، گل کلم، چسبناک، سبزیجات، آووکادو را انتخاب کنید و انتخاب کنید سالسا.
  • شام: استیک بیکن همراه خود کلم چسبناک.

چهارشنبه

  • صبحانه: تخم مرغ آب پز را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو.
  • ناهار: سالاد سزار همراه خود مرغ.
  • شام: گوشت صورتی (گوشت خوک، گاو هر دو بره) همراه خود سبزیجات.

۵ شنبه

  • صبحانه: نان نگاهی به را انتخاب کنید و انتخاب کنید گل کلم همراه خود چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید آووکادو.
  • ناهار: برگرهای سالمون با بیرون نان همراه خود سس پستو روی آن.
  • شام: کوفته همراه خود کدو بی تجربه را انتخاب کنید و انتخاب کنید چسبناک پارمزان.

جمعه

  • صبحانه: پودینگ چیا، شیر نارگیل همراه خود نارگیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید گردو.
  • ناهار: سالاد ذرت همراه خود سبزیجات، تخم مرغ آب پز، آووکادو، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید بوقلمون.
  • شام: کاری مرغ همراه خود نارگیل.

ایده ها مهم در اصل رژیم کتوژنیک

اجباری به اشاره کردن است کدام ممکن است رژیم کتوژنیک باید بر مقدمه وزن، نژاد را انتخاب کنید و انتخاب کنید شرایط پزشکی برای شما ممکن است طراحی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید برخی اجتناب کرده اند وعده های غذایی قابل انجام است {به دلیل} شرایط زمینه ای یادآور {فشار خون بالا} برای شما ممکن است ممنوع باشد.

جدا از غذاهای اشاره کردن شده، باید با توجه به نحوه تهیه وعده های غذایی برای رژیم کتو داده ها کافی داشته باشید.

منصفانه رژیم غذایی خوشایند رژیمی است کدام ممکن است بتوانید به سادگی غذاهایی را کدام ممکن است استخدام می کنید تهیه کنید. اصل رژیم غذایی کتوژنیک در بالا ساده منصفانه مثال است را انتخاب کنید و انتخاب کنید متنوع اجتناب کرده اند غذاهای آن قابل تعویض هستند.

غذاهای مجاز در رژیم کتوژنیک

وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید غذاهای مجاز در رژیم کتوژنیک آنهایی هستند کدام ممکن است کربوهیدرات کم، پروتئین بالا را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی بالایی دارند. غذاهای مجاز در رژیم کتوژنیک عبارتند اجتناب کرده اند:

  • تخم مرغ؛
  • جوجه؛
  • بوقلمون؛
  • ماهی های روغنی یادآور سالمون؛
  • گوشت؛
  • لبنیات پرچرب؛
  • آجیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید دانه ها؛
  • کره اجتناب کرده اند آجیل (یادآور کره بادام زمینی)؛
  • آووکادو؛
  • سبزیجات غیر نشاسته ای؛
  • طیف گسترده ای از ادویه جات ترشی جات؛
  • اب؛
  • آب گازدار؛
  • اسپرسو تلخ؛
  • چای شیرین نشده؛
  • چسبناک؛
  • آب نبات تلخ (با بیرون شکر) را انتخاب کنید و انتخاب کنید پودر کاکائو؛
  • کلمبروکلی.

میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک

اکثر میوه ها تشکیل کربوهیدرات هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیشتر است بلعیدن آنها را محدود کنید. همراه خود این جاری، اکنون می توان متنوع اجتناب کرده اند میوه ها را شناخته شده به عنوان بخشی اجتناب کرده اند رژیم کتوژنیک بلعیدن کرد. میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک عبارتند اجتناب کرده اند:

  • آووکادو؛
  • هندوانه؛
  • توت فرنگی؛
  • لیمو؛
  • گوجه فرنگی؛
  • تمشک؛
  • هلو;
  • خربزه طالبی;
  • میوه ستاره ای

جدا از این، می توانید طیف گسترده ای از میوه ها را بخورید. همراه خود این جاری، همه وقت باید به میزان کربوهیدرات هایی کدام ممکن است در روز می خورید ملاحظه کنید. لیست بالا به این تکنیک نیست کدام ممکن است می توانید هر انواع کدام ممکن است می خواهید اجتناب کرده اند این میوه ها بخورید.

شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک

شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک

محدودیت کربوهیدرات ممکن است {برای بسیاری} اجتناب کرده اند افراد عصبانی کننده باشد. اجتناب کرده اند آنجایی کدام ممکن است کربوهیدرات ها شیرین هستند، متنوع اجتناب کرده اند غذاهای خوش سبک، تنقلات را انتخاب کنید و انتخاب کنید تنقلات تشکیل قند را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرین کننده هستند.

باید ملاحظه داشته باشید کدام ممکن است اکثر شیرین کننده های مصنوعی مجاز نیستند. از در ساختار به نظر می رسد یک مسئله الکلی موجود است. می توانید اجتناب کرده اند چرخ دنده حال در لیست زیر برای تهیه دسرها را انتخاب کنید و انتخاب کنید شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک بیشترین استفاده را ببرید. در واقع باید ملاحظه داشته باشید کدام ممکن است نباید اجتناب کرده اند شکر بیشترین استفاده را ببرید.

  • شیرین کننده اریتریتول صحیح برای کتو;
  • طیف گسترده ای از توت های یخ زده (توت فرنگی، زغال سنگ، تمشک)؛
  • شیر نارگیل؛
  • آرد بادام؛
  • آرد نارگیل؛
  • عصاره وانیل؛
  • چسبناک خامه ای پرچرب؛
  • روغن نارگیل؛
  • پودر کاکائو؛
  • کره؛
  • کره بادام؛
  • صمغ زانتان؛
  • ماست یونانی؛
  • خامه.

همراه خود منصفانه خواستار آسان می توانید اصل العمل های متنوع اجتناب کرده اند شیرینی های مجاز در رژیم کتوژنیک را پیدا کنید. کتاب‌های پختن شام را انتخاب کنید و انتخاب کنید مجلات نیز معمولاً بخشی دارند کدام ممکن است وعده های غذایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید دسرهای صحیح را در رژیم کتوژنیک آموزش می‌دهند.

اگر سوالی با توجه به این متن دارید می توانید در نیمه بازخورد مکان پرس و جو شخصی را همراه خود مشاوران مکان مطرح کنید. سیب پاسخ این است ممکن است را بدهد

سوال را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاسخ

  1. در رژیم کتوژنیک چه می خورید؟ رژیم کتوژنیک باید اجتناب کرده اند غذاهایی استفاده تنبل کدام ممکن است تشکیل کمترین کربوهیدرات باشد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در مقابل همراه خود اکثر رژیم های غذایی تولید دیگری، میزان لیپیدها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین ها در رژیم کتوژنیک باید اصولاً باشد.
  2. میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک کدامند؟ میوه هایی کدام ممکن است کربوهیدرات کمتری دارند را می توان در رژیم کتوژنیک استفاده کرد. با این حال به طور گسترده بلعیدن میوه باید مدیریت شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید پراکنده باشد. میوه هایی یادآور لیمو، تمشک، آووکادو، توت فرنگی، هلو، طالبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید میوه های ستاره ای در رژیم کتوژنیک مجاز هستند.
  3. خواه یا نه استفاده اجتناب کرده اند شیرین کننده های مصنوعی در رژیم کتوژنیک قانونی است؟ اکثر شیرین کننده های مصنوعی یادآور ساخارین بر اساس الکل را انتخاب کنید و انتخاب کنید کم انرژی هستند. متنوع اجتناب کرده اند نمایندگی های شیرین کننده مصنوعی بیشتر اوقات شیرین کننده های کم انرژی را مورد استفاده قرار گیرد در رژیم های غذایی کم انرژی می سازند.

متورم شدن

این مکان منصفانه خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.