استراتژی های مفید {برای تقویت} استخوان های کودکان


دوران کودکی روزی است کدام ممکن است اساس را انتخاب کنید و انتخاب کنید ایده سلامت روانی، عاطفی را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدنی کودک گذاشته تبدیل می شود. به همین دلیل، پیرمردها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مراقبان باید ضمانت حاصل کنند کدام ممکن است رژیم غذایی کودک شامل چرخ دنده مغذی کافی است. یکی اجتناب کرده اند معمولی ترین سوالاتی کدام ممکن است پیرمردها می پرسند اینجا است کدام ممکن است چگونه به فرزندان شخصی کمک کنند به همان اندازه استخوان های محکم داشته باشند. استخوان های هیکل در دوران کودکی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نوجوانی آغاز به آسانسور می کنند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همان اندازه سن ۲۰ سالگی حدود ۹۵ سهم توده استخوانی {تشکیل شده است}. به همین دلیل دوران کودکی مهمترین فاصله برای انبساط صحیح هیکل است. اگرچه هیکل سلول های استخوانی را در کل مسکن می سازد، با این حال بالقوه هیکل برای امتحان کردن این به مرور زمان مقیاس را کاهش می دهد. یکی اجتناب کرده اند حقایق مهم با توجه به بافت عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان های کودکان اینجا است کدام ممکن است بدون در نظر گرفتن بالقوه استخوان سازی در دوران کودکی بیشتر باشد، در بلوغ استخوان ها محکم تر تبدیل می شود. به همین دلیل مورد نیاز است اجتناب کرده اند سنین زیرین شرایط صحیح برای جمع کردن استخوان های محکم در کودکان تحمیل شود.

ترفندهایی برای جمع کردن استخوان های محکم در کودکان

فهرست عناوین:

کودکان برای عجله رفتار بزرگسالان احاطه شخصی را تقلید می کنند. بالقوه تقلید کودکان خردسال فوق العاده بالاست را انتخاب کنید و انتخاب کنید پیرمردها باید اجتناب کرده اند این شانس برای تحمیل رفتارهای صحیح در کودک استفاده کنند. بهتر از عامل با توجه به چگونگی جمع کردن استخوان های محکم در کودکان، روش مسکن مفید برای تربیت کودک است. برای حضور در سبک مسکن مفید می توانید اجتناب کرده اند وعده های غذایی مغذی را انتخاب کنید و انتخاب کنید آسانسور کننده استخوان بیشترین استفاده را ببرید. هنگام تهیه عالی رژیم غذایی مغذی، چرخ دنده زیر باید در رژیم غذایی کودک گنجانده شود.

ساخت استخوان های قوی در کودکان

کلسیم عالی ماده مغذی است کدام ممکن است استخوان های کودک را آسانسور می تنبل

کلسیم عالی ماده مغذی برتر {برای تقویت} استخوان های کودک است. این ماده معدنی در کنترل مونتاژ را انتخاب کنید و انتخاب کنید محافظت توده استخوانی کودک است. بدون در نظر گرفتن کودک کلسیم بیشتری بخورد، استخوان هایش محکم تر تبدیل می شود. همراه خود افزایش سن، خواستن هیکل به کلسیم در نوسان است. عالی کودک بین ۴ به همان اندازه ۸ سال به حدود ۱۰۰۰ میلی خوب و دنج کلسیم در روز خواستن دارد. عالی کودک ۹-۱۸ ساله به ۱۳۰۰ میلی خوب و دنج کلسیم در روز خواستن دارد.
محصولات لبنی مربوط به شیر، چسبناک، ماست سرشار اجتناب کرده اند کلسیم هستند. سبزیجات برگ بی تجربه، نوشیدنی های سویا، نان، لوبیا، عدس، بادام را انتخاب کنید و انتخاب کنید ماهی نیز سرشار اجتناب کرده اند کلسیم هستند، از ماهی تأمین غنی اجتناب کرده اند اسیدهای چرب امگا ۳، ویتامین D را انتخاب کنید و انتخاب کنید کلسیم است را انتخاب کنید و انتخاب کنید {برای تقویت} استخوان های کودکان فوق العاده {مفید است}. .

راه های افزودن کلسیم به رژیم غذایی کودک

کودکان مصرف شده مفید را دوست ندارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید بدست آمده کلسیم می خواست اجتناب کرده اند وعده های غذایی قابل دستیابی است دردسر باشد. با این حال خوردن کلسیم ممکن است برای کودک جالب تر شود، شناخته شده به عنوان مثال، مصرف کردن شیرینی همراه خود عالی لیوان شیر راه خوبی برای مصرف شده صحیح کودک است. کودکان کنجکاوی خاصی به محصولات پنیری مربوط به پیتزا را انتخاب کنید و انتخاب کنید پاستا دارند. بسیاری از ماست های خوش ذوق نیز برای جوانان لذت بخش است.

ویتامین دی

ساده مصرف کردن غذاهای غنی اجتناب کرده اند کلسیم کافی نیست. کلسیم دریافتی باید توسط هیکل توسل به شود. ویتامین D عالی ماده مغذی حیاتی است کدام ممکن است برای جمع کردن استخوان های مفید در هیکل کودک نوپا حیاتی است. ضعیف ویتامین D ممکن است در نتیجه مشکلات اسکلتی عضلانی (راشیتیسم) در کودکان شود کدام ممکن است ممکن است در نتیجه پوکی استخوان در کودک شود.در این متن با توجه به علائم پوکی استخوان در کودکان صحبت کرده ایم به همان اندازه بتوانیم به سلامت کودک ممکن است کمک کنیم.

خواستن تقریبی ویتامین D برای جوانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید جوانان ۶۰۰ واحد در روز است. بهتر از تأمین خالص ویتامین D آفتاب خورشید است.
کودک باید به ابعاد کافی کشف نشده آفتاب خورشید قرار گیرد. این امر به طور قابل توجهی در مسکن امروزی اهمیت دارد از متنوع اجتناب کرده اند کودکان تمایل دارند زمان بیشتری را در موجود در خانه همراه خود تبلت را انتخاب کنید و انتخاب کنید تلویزیون سپری کنند. برخی اجتناب کرده اند غذاهای آسانسور کننده استخوان کدام ممکن است سرشار اجتناب کرده اند ویتامین D هستند عبارتند اجتناب کرده اند: سالمون، زرده تخم مرغ، قارچ، شیر، پرتقال، غلات مناسب را انتخاب کنید و انتخاب کنید بلغور جو دوسر.

راه های افزودن ویتامین D به رژیم غذایی کودک

برای تامین ویتامین D می خواست کودکان، باید این سیستم ریزی برای ورزش های سطح اجتناب کرده اند خانه به گونه ای باشد کدام ممکن است کودک کشف نشده آفتاب خورشید قرار گیرد. علاوه بر این به طور معمول است می توان نوشابه هر دو شیر کودک را همراه خود آب پرتقال متفاوت کرد.

منیزیم عالی ماده معدنی است کدام ممکن است تراکم استخوان کودک را محافظت می تنبل

منیزیم عالی ماده معدنی حیاتی {برای حفظ} تراکم استخوان کودک است. تراکم صحیح استخوان خطر شکستگی را کاهش می دهد. چندین بررسی آرم داده اند کدام ممکن است منیزیم علاوه بر این به پیشگیری اجتناب کرده اند عالی بیماری اسکلتی عضلانی رایج – پوکی استخوان – {کمک می کند}. عالی کودک کودک بین ۴ به همان اندازه ۸ سال باید روزانه حدود ۱۳۰ میلی خوب و دنج منیزیم خوردن تنبل. هنگامی کدام ممکن است کودک به سن ۱۸-۹ سال می رسد، دوز روزانه به ۲۴۰ میلی خوب و دنج افزایش خواهد یافت. یکی تولید دیگری اجتناب کرده اند عملکردهای این ماده معدنی کمک به ترتیب کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین D در هیکل است.

راه هایی برای گنجاندن منیزیم در رژیم غذایی کودک

اصولاً غذاهای غنی اجتناب کرده اند منیزیم متفاوت مناسبی برای تنقلات ناسالم هستند. پیرمردها باید همراه خود گنجاندن دارایی ها منیزیم در رژیم غذایی کودکان شخصی به آسانسور استخوان ها کمک کنند. چرخ دنده تشکیل دهنده برای ادغام کردن بادام، اسفناج، بادام، شیر سویا، کره بادام زمینی، سیب زمینی، موز، برنج اسپرسو ای برشته شده

ویتامین k

خوردن مشترک ویتامین K تراکم استخوان را افزایش می بخشد. علاوه بر این برای متابولیسم کلسیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید ویتامین D برای استخوان ها {مفید است}.
ضعیف ویتامین K خطر پوکی استخوان را افزایش می دهد. این ماده معدنی همراه خود پرانرژی کردن پروتئین ها در ترتیب متابولیسم استخوان عملکرد دارد. ۵۵ میلی خوب و دنج ویتامین K در روز برای جوانان ۴ به همان اندازه ۸ سال را انتخاب کنید و انتخاب کنید ۶۰ میلی خوب و دنج در روز برای جوانان ۹ به همان اندازه ۱۸ سال کافی است.

راه های افزودن ویتامین K به رژیم غذایی کودک

پیرمردها باید غذاهای غنی اجتناب کرده اند سبزیجات بی تجربه را در این سیستم غذایی کودک شخصی بگنجانند. اسفناج، کلم پیچ، کلم بروکلی، لوبیا بی تجربه، کیوی، چسبناک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نخود فرنگی دارایی ها خوبی اجتناب کرده اند ویتامین K هستند.

حقایقی با توجه به ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان ها برای جوانان

در همین جا تعدادی از واقعیت جلب توجه با توجه به بافت عضلانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان های کودکان معرفی شده است شده است:

  • حدود ۶۵۰ عضله در هیکل موجود است.
  • ماهیچه ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید استخوان ها توسط تاندون ها به هم متصل می شوند.
  • ماهیچه ها حدود ۴۰ سهم وزن هیکل را نمایند.
  • ماهیچه‌ها ساده می‌توانند استخوان‌ها را کشش دهند، ۹ اینکه آنها را فشرده کنند.

ترفندهایی برای از گرفتن استخوان های محکم در کودک

به غیر اجتناب کرده اند گنجاندن غذاهای آسانسور کننده استخوان در رژیم غذایی کودک، تعدادی از کار تولید دیگری موجود است کدام ممکن است می توانید برای جمع کردن استخوان های محکم انجام دهید.

ورزش

ورزش برای تقویت استخوان در کودکان

همراه خود افزایش ورزش استخوان ها محکم تر می شوند. مناسب مربوط به ماهیچه ها، سلامت استخوان کودک همراه خود استفاده اجتناب کرده اند آن افزایش می یابد. هنگامی کدام ممکن است ماهیچه ها همراه خود ماهیچه ها فشرده می شوند، استحکام استخوان افزایش خواهد یافت. کودکان نسبت به بزرگسالان ورزش جسمی بیشتری دارند. چون آن است کودک حاوی ورزش های بیشتری برای تحمل وزن تبدیل می شود، استخوان های او محکم تر می شوند. ورزش هایی مربوط به دویدن، پرسه زدن، پریدن را انتخاب کنید و انتخاب کنید کوهنوردی بهتر از محدوده برای بازی کودکان است. استفاده اجتناب کرده اند مانیتور را انتخاب کنید و انتخاب کنید ورزش جسمی کودکان باید همراه خود یکدیگر متعادل باشد، اجتناب کرده اند طرفی بازی نکردن ممکن است در نتیجه مشکلات وزنی در کودک ممکن است شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اضافه وزن} توسط خودم ممکن است در نتیجه متنوع اجتناب کرده اند بیماری های زمینه ای در سنین بالا هر دو پیر شدن شود. سن. در مقاله ای با توجه به کودکان کم تحرک را انتخاب کنید و انتخاب کنید {اضافه وزن} {در این} مورد {اطلاع رسانی} کردیم.

تکنیک های مفید برای تقویت استخوان های کودکان

اصولاً نوشیدنی های گازدار شامل مقداری اسید فسفریک هستند. این اسید برای سلامت استخوان ها خطرناک است از الگو توسل به کلسیم را مختل می تنبل. کودکان باید در مقابل نوشیدنی های گازدار اجتناب کرده اند عالی متفاوت مفید مربوط به آب پرتقال استفاده کنند.

روش مسکن مفید را آموزش دهید

چون آن است کودک بالاتر تبدیل می شود، قابل دستیابی است انتخاب بگیرد کدام ممکن است سبک مسکن شخصی را اصلاح دهد. در حالی کدام ممکن است بافت استقلال برای انبساط خصوصی کودک حیاتی است، پیرمردها باید ضمانت حاصل کنند کدام ممکن است کودک اشخاص حقیقی مفید را متفاوت بسیاری از ناسالم نمی شود. این امر به طور قابل توجهی برای جوانان حیاتی است. سیگار کشیدن، مصرف کننده الکل هر دو سبک مسکن کم تحرک اجتناب کرده اند جمله عاداتی هستند کدام ممکن است بر سلامت استخوان تاثیر عقب کشیدن می گذارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید انبساط کودک را تنبل می کنند.
همراه خود رهنمودها بالا می توانید بر تشکیل استخوان محکم در کودکان تأثیر مثبتی داشته باشید. در حالی کدام ممکن است سلامت استخوان درهم آمدن است ملاحظه مداوم است، سال های اولین مسکن کودک برای تعیین کنید گیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید استحکام استخوان های مفید در بلند مدت فوق العاده حیاتی است.

تأمین: Childrens.com

این موقعیت یابی عالی خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین چاپ شده شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.