آن یک است نوشیدنی ترجیح خستگی زا است!


متعاقباً اگر نیاز دارید بعد اجتناب کرده اند ساعت ۹ ساعت شب به رختخواب بروید، باید کمتر از به همان اندازه ساعت ۳ بعد اجتناب کرده اند ظهر اجتناب کرده اند خوردن کافئین .

به آموزش داده شده است محققان، مصرف کننده عالی اسپرسو دوبل ممکن است چرخه خالص خواب هیکل ممکن است را به همان اندازه عالی ساعت مختل تنبل.

اگرچه قابل انجام است بافت هوشیاری را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوشیاری داشته باشید، کافئین بیش اجتناب کرده اند حد ممکن است به ۲ انگیزه باعث خواب آلودگی ممکن است شود. اولین مورد اینجا است کدام ممکن است کافئین ممکن است الگوهای خواب ممکن است را مختل تنبل، از به ابعاد کافی آرامش نمی کنید، را انتخاب کنید و انتخاب کنید دوم این کدام ممکن است کافئین، آدنوزین را مانع ایجاد می کند، عالی ماده شیمیایی کدام ممکن است باعث خواب آلودگی ممکن است تبدیل می شود.

آدنوزین جمع شده تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس اجتناب کرده اند اجتناب کرده اند بین قدم گذاشتن کافئین به طور ناگهانی آزاد تبدیل می شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید باعث تبدیل می شود واقعا بافت خستگی کنید.

متخصصان طرفدار می کنند کدام ممکن است چای را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسپرسو شخصی را به چای را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسپرسو با بیرون کافئین اصلاح دهید هر دو اگر باعث خواب آلودگی ممکن است تبدیل می شود، کافئین را به طور منظم بردن کنید.

نتایج در روزنامه Science Translational Medicine آشکار شده است.

این موقعیت یابی عالی خبرخوان خودکار است کدام ممکن است مطالب مختلفی را بازنشر می تنبل. در صورتی کدام ممکن است محتوای ممکن است با بیرون اشاره کردن تأمین آشکار شده است لطفاً اطلاع دهید به همان اندازه لینک اضافه شود.